GarminMPMessutGiantElectrobike
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2
Näyttää tulokset 31 - 36 / 36

Aihe: Michelin Power

  1. #31
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.419
    Juu, se parktoolin kova paikka voisi toimia varmemmin, jotta paine ei osuisi tuohon reiän kohdalle. Voi vaan olla, ettei se paikka tule renkaassa pysymään liian jäykkänä. Compin kyljet ovat tosiaan kuin kangasta. En uskalla ajaa ensimmäiseenkään kiveen renkailla. Vanteen päällä oleva tyhjä rengas on tasaisena vyönä, koska kyljet eivät kannattele rengasta lainkaan.

  2. #32
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    823
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jone1 Katso viesti
    Paikkasin yhden 23mm leveen competitionin. Näitä käytin http://www.bike-discount.de/en/buy/r...635/wg_id-8353.
    Pikkasen pullottaa tosta paikatusta kohdasta (sininen paikka näkyy).
    Toi valkonen on piste jonka merkkasin maalitussilla että löydän paikatun kohdan ilman lukulaseja helposti, oishan ton löytäny näköjään ilmankin.
    Ajoin butyylilla yhden 50km lenkin ja toimi. Nyt heitin lateksin sisään ja pikasesti testasin 7km niin kesti pienestä pullotuksesta huolimatta.
    Katellaan huomenna joutuuko pitemmällä lenkillä rengastöihin.
    Edit. Jessus että noi kyljet on ohkasta tavaraa, melkein kun olis joku kangas joka on kevyesti dipattu kumiin.
    Paksukylkisemmissä renkaissa noi paikat varmaan toimis vielä paremmin ilman pullotuksia , toi kylki ei meinaan tue juuri ollenkaan tota paikkaa.
    edit. Tänään 70km ja hyvin kesti lateksit sisällä 7bar.
    Paljon lievemmin osumaa ottaneen Contin 4000sII:n heitin kyllä ihan kylmästi roskiin. Säästäisin mieluummin jostain muusta kuin vaurioituneesta renkaasta.
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

  3. #33
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Kaikissa todella hyvin rullaavissa maantierenkaissa kuten Michelin Power Competition tai Contin vastineet (GP4000, Attack, Force) on vääjäämättä aika arka kylki. Lisämateriaali kyljissä lisää vierintävastusta, eikä siitä ole puhtaalla asfaltilla mitään hyötyä. Sitten kun käy huono säkä ja joku isompi teräväreunainen kivi osuu renkaan kylkeen voi ollakin.

    Pari Contin rengasta olen vuosien saatossa heittänyt ennenaikaisesti roskiin kun kylkiin on tullut ym. kaltaisia vaurioita, mutta tien päälle ei ole yksikään vielä jättänyt. Pidän varuiksi mukana sellaista ulkorenkaan sisäpinnalle laitettavaa tilapäispaikkaa, ja sellaisella pääse yleensä kotiin asti. Tuolla kuvan renkaalla en enää ajaisi, vaikka sen miten korjaisi.

    Pistosuojakerros kulutuspinnan alla onkin sitten jo sellainen, josta harvempi lienee valmis tinkimään. Esimerkiksi rullaavustesteissä erinomaisesti pärjännyt Specialized Turbo Cotton on tuossa suhteessa jo hieman kuumottava.
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  4. #34
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    792
    Ajoin märällä kelillä noin 10km kuurosadepätkän ja loppumatka kuivassa , seuraavana päivänä takarengas tyhjä.
    Sormella kokeilin renkaan sisäpinnan läpi , mitään ei tuntunut.
    Seuraavaksi lasit päähän ja auringonvalossa ulkopinta tutkailuun, ulkopinnassa keskellä "pistosuojausta" jälki kivensirusta ja kun sen väänsin auki niin siellähän oli noin 0.5mm kokoinen kivensiru joka oli lateksiin hiertänyt reiän.
    Noissa lateksiessa tuntuu pysyvän ilma aika hyvin sisässä jos pieni reikä on kyseessä.
    Reiän löytäminen lateksista paikkausta varten on myös joskus haasteellista.
    Edit. pistosuojaus kulutuspinnan alla on tosiaan heikohko. Aiemmin ketjussa ollut paikattu päälikumi toimii edelleen.

  5. #35
    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    119
    Pieni tilkka paikkauslitkua sisuriin auttaa hienosti noissa pienissä reijissä.
    www.ibike.fi

  6. #36
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    792
    Näitäkin näköjään tullut tubeleksena. Ei näytä 5000 tonniselle pärjäävän.
    https://www.bicyclerollingresistance...-road-tlr-2020

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •