32/40 ja rehellisesti sanottuna melko monta joutu arvaamaan![]()
Kokeile liimata rättärin lamput nokkapellille ?
https://uncrate.com/1956-citroen-2cv-hot-rod/
Ehin jo choppaa yhen
![]()
juu mutta voisko lamput olla isommat ja noi alkuperäiset vois piilottaa kokonaan
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Jos en väärin muista niin Trafin mukaan yksi tällainen olisi kilvissä Suomessa
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Yksi mitätön toivomus vielä Citroeniin... voisko pellin alle istuttaa kahden litran OHC padan turbo ahtimella![]()
Hmm .. turbo ei näy
![]()
Tuon Hot Rod- rättärin runkoa on jatkettu. Mutta onko etupyöränripustuksia siirretty eteenpäin?
Varsinkin suoraan sivulta otetussa kuvassa näyttää epätasapainoiselta, renkaat näyttävät ulottuvan keulapeltien etupuolelle.
Tosin osaajat tekevät ja kädettömät arvostelevat.
Primer -lehdessä ainakin esittely Rättäristä.
Lauantaipuhteena asentelin Eemeliin Thulen 127cm Wingbarit ja Motion XT XL -suksiboksin T-adaptereilla... Isä oli apumiehenä, boksia ei saa yksin asennettua jos ei ole boksihissiä. Ihan jees lopputulos, toki paremmalta näyttäisi ilman mutta kuljetuskapasiteettia on nyt todella kiitettävästi. Parkkitalostakin pääsee ulos peräti 20cm marginaalillaYllättävänkin tiukalle meni, en mittaillut sitä etukäteen vaan luotin ettei yhdistelmä millään voi olla liian korkea. Kummelia siteeratakseni ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla. ThruRidejä en ehtinyt vielä kokeilla, uskoisin että nekin asentuvat kivasti.
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Vulvatonta menoa
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Päivän ilmainen vinkki olisi, että ennen minnekään pidemmälle lähtemistä, käy kokeilemassa yhdistelmää maantienopeudella. Auto-boksi -yhdistelmä sotkee ilmavirtaukset tehokkaasti ja lopputuloksena voi olla v-mäistä suhinaa, vihellystä jne. Siitä pääsee yleensä parin sentin siirrolla eteen- tai taaksepäin.
Kaar ittelles vaa
Tätä ehdinkin jo odotellaPäivän ilmainen vinkkiLoistavaa. Boksi on nyt aikalailla vaaterissa, mutta viemällä höskää eteenpäin nokka laskee ja sen voisi kuvitella ehkä olevan aerodynamiikan kannalta parempi. Tai sitten auto lähtee lentoon tms.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^Onneksi ei ole tuon pidempi .. nimim. kajakin puuhun peruuttanut
Päivän bongaus
![]()
periaatteessa vieläkin pelastattavissa oikeissa käsissä, joskin hirmusti töitä ja papereidenkin kera voi olla ottiatuota.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
Veikkaan tuttua ikäpolvea, kromi ja lasi kestivät peltiä paremmin. Nykyään taitanee olla toisinpäin.
Öö...
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Nopeesti kattoen näytti rekka nuppi kärähtäneen mutta kun kumit ei oo edes sulaneet![]()
Toi on joku MadMad-viritys - nuppi...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
^Tai Mad Max. Ei ehkä heti tulis mieleen mennä haastamaan... metsäautossa on tosiaan ihmeen puhtaat lasit
![]()
Karkaistuja laseja taidettiin silloin kutsua sekuriittilaseiksi.
Pinta oli kyllä julmetun kova, eikä naarmuuntunut tai kulunut.
Menivät vain iskusta sitten tuhannenpillunpäreiksi ja laminaatti lasit sitten syrjäyttivät ne ja tilalle lasien pinnan nopea kuluminen.
Sittemmin laseja ohennettiin ja nyt ne menee pakaksi jo pikku osumasta.
Kirjanmerkit