GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 209 / 512 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 109 159 199 207 208 209 210 211 219 259 309 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.241 - 6.270 / 15342

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #6241
    Shimanon PD-ES600 polkimet lähti lopulta tilaukseen varsin tyydyttävään 52e hintaan bike-discountista. Tuohon vielä kaveriksi Shimanon SH-RT5 kengät kun halvalla sai, 52e nämäkin. RX8 gravelkengät houkuttelee myös vahvasti..

    Eggbeatereiden pieni kosketuspinta kenkään ja vaivalla/elintasolla hankittu ylivoima ei tuntunut hyvältä yhdistelmältä.

  2. #6242
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dieselman Katso viesti
    Shimanon PD-ES600 polkimet lähti lopulta tilaukseen varsin tyydyttävään 52e hintaan bike-discountista. Tuohon vielä kaveriksi Shimanon SH-RT5 kengät kun halvalla sai, 52e nämäkin. RX8 gravelkengät houkuttelee myös vahvasti..

    Eggbeatereiden pieni kosketuspinta kenkään ja vaivalla/elintasolla hankittu ylivoima ei tuntunut hyvältä yhdistelmältä.
    Ihan oikea päätelmä. Jos haluaa ajaa halvoilla, tai joustavapohjaisilla kengillä kävelyn vuoksi, niin kannattaa hankkia isommat polkimet.
    Jäykällä kuitupohjalla ei polkimen koolla ole niin väliä.

  3. #6243
    Ensimmäinen gravel grinderi hakusessa ja jostain syystä tuo titaani nyt kiinnostaa.

    Pikaisella tutustumisella tarjontaa on ihan kivasti mutta jostain syystä olen päätynyt lukemaan arvosteluja Ribblestä, Planet X Tempestistä ja nyt viimeisimpänä tuo Titus Goldrush. Onko muita hyviä vaihtoehtoja joissa hinnat ei lähde aivan laukalle?
    Samalla olen koittanut myös pohtia mikä tekee Ribblestä kalliimman kuin Planet X tarjoama?

  4. #6244
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Sartre sanoi: "We are our choices". Mä luulisin, että fillarivalintoihin heijastuu erot ihmisten kulutusvalinnoissa muutenkin. Pienyrittäjyys vs. suuryritykset, eettisyys, ekologisuus, taloudellisuus, yksilöllisyys jne. Harrastuksiin liittyvien kulutusvalintojen ei välttämättä tarvitse olla edes rationaalisia. (Jos nyt oikeasti rationaalisiin valintoihin kukaan ylipäätänsä edes kykenee..)

    Toki ihan käytännön eroja on myös, kuten esimerkiksi se, että tehdastuotetut Eurooppaan myytäväksi tarkoitetut fillarit tehdään EU-standardien mukaiseksi. Käytännössä se tarkoittaa pyörää ja runkoa, joka on tehty kestämään varusteineen 130-kiloinen kuski. Jos kuski sitten sattuukin olemaan kevyempi, voi olla, että vähän sirommat ratkaisut toimisivat paremmin tai jos kuski sattuu olemaan painavampi, niin EU-standardien mukainen ei välttämättä ole riittävän kestävä. Joskus voi käydä myös niin, että käyttö onkin customina tilattua rajumpaa ja käy niin kuin mulle..
    Mä edellisen ”ameriikassa käsin pienessä high endpajassa” tehdyn maastopyörän kanssa kyllä monesti mietin, että seuraava pyörä vois olla taiwanissa robotin hitsaama (kun kuukausien odottelulla yksi toisen perään takapäät eri tavoin vinossa, ja tämä rungossa joka lähetettiin korvaukseksi kun ostetussa ohjainkulma useita asteita jyrkempi kuin spekseissä).

  5. #6245
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.682
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Lenkillä ajatukset pyörivät erilaisissa pyörissä ja hoksasin, että loppujen lopuksi kaikista mitattavissa olevista tai kuvitelluista mahdollisista suorituskyky-, nopeus-, mukavuus- jne. eroista riippumatta kaikkein eniten mulle merkitsee fiilis.
    Olen samaa mieltä. Kyllä pyörän pitää hyvältä tuntua. Joku siinä on että toiset merkit vaan tuntuu paremmilta kuin toiset. Minulla kyse ei ole brändin koosta. Joku lapsuusmuisto yms saattaa vaikuttaa siellä taustalla.

    Ja mukavampi näitä Stenun henkilökohtaisia tekstejä on lukea, kuin pelkkiä speksilistauksia eri pyörämalleista.

  6. #6246
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti roudastarospuuttoon Katso viesti
    Ensimmäinen gravel grinderi hakusessa ja jostain syystä tuo titaani nyt kiinnostaa.

    Pikaisella tutustumisella tarjontaa on ihan kivasti mutta jostain syystä olen päätynyt lukemaan arvosteluja Ribblestä, Planet X Tempestistä ja nyt viimeisimpänä tuo Titus Goldrush. Onko muita hyviä vaihtoehtoja joissa hinnat ei lähde aivan laukalle?
    Samalla olen koittanut myös pohtia mikä tekee Ribblestä kalliimman kuin Planet X tarjoama?
    Itse en vielä ole päässyt tasolle, jossa materiaalin nimellä olisi itseisarvoa. Nimellä siksi, että ei ole materiaalia alumiini, teräs tai titaani. On noista erilaisia versioita (esim. alumiinilaatuja on lukuisia) ja toteutuksia (esim. putkien muotoilu, liitokset ja putkien mitoitus, joka varmaan riippuu jossain määrin myös geometriasta). Ei välttämättä ole ihan metsässä oleva ajatus, että kallis alumiini- tai teräsrunko voi olla parempi kuin halpa titaanirunko.

    Siksi olisikin kiinnostava kehittää työkalu, jolla eri runkojen toteutuksia voisi arvioida. Mutta tietysti jos titaani tuo oikean fiiliksen, silloin tällaista on turha pohtia.

  7. #6247
    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    147
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dieselman Katso viesti
    Shimanon PD-ES600 polkimet lähti lopulta tilaukseen varsin tyydyttävään 52e hintaan bike-discountista...
    Laitoin myös graveliin PD-ES600 polkimet mutta vaihdoin ne koska laakerit oli vielä parinsadan kilometrin jälkeen niin jäykät, että raskaampi takapuoli ei pyörinyt itsestään alapuolelle joten kenkää ei saanut enimmäkseen muteen polkimeen kiinni kun ensiks katsomalla alas kun nöösi ja työntämällä varpaalla poljin oikein päin jos oli tarvis. Aika yllättävä ja ärsyttävä ominaisuus. Vaihtoin ES600 polkimet kaupunkipyörään ja nyt on ajettu niillä yhteenä kai 700-800 km. Laakerit on pikkuhiljaa löystynyt niin että jos on lämpimämpi sää niin takapuoli jo pyörii vastahakoisesti alas.

  8. #6248
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Olen samaa mieltä. Kyllä pyörän pitää hyvältä tuntua. Joku siinä on että toiset merkit vaan tuntuu paremmilta kuin toiset. Minulla kyse ei ole brändin koosta. Joku lapsuusmuisto yms saattaa vaikuttaa siellä taustalla.
    Mun mielestä isojen brändien suhteen brändillä ei enää ole juurikaan ole merkitystä, koska niiden väliset rajat on niin hämäriä. Samat sijoitusyhtiöt omistaa useita brändejä. Samat tehtaat tekee rungot. Joillain on omat muotit, monilla ei. Jotkut maalaa omat runkonsa, useimmat ei. Kaikki käyttää samoja osia joko toiselta tai sitten siltä toiselta merkiltä. Osa kokoaa pyöränsä itse, mutta useimmiten sekin on ulkoistettu. Brändi on lopulta enää myynti- ja markkinointiosasto, mutta tuotteet ja markkinointikin on niin heterogeenisiä, että oikeastaan nekin voisi yhdistää.

    Giant on maailman suurin runkovalmistaja. Ne tekee runkoja ainakin Trekille, Scottille, Spessulle ja Colnagolle. Luultavasti monille muillekin Lopuille rungot tulee Meridalta tai Taiwanin ja Kiinan pienemmiltä no-name-tehtailta. All City, Salsa ja Surly on kaikki samaa firmaa. Samoin Bianchi ja Crescent. Jne jne..

    Jos polkupyörän merkki määritellään sen rungon valmistajan mukaan, maailman viimeiset oikeat, isot pyörämerkit on Giant ja Merida. Sitten on niitä teollisessa mittakaavassa pieniä, ja 90- ja osittain vielä 2000-luvullakin vähemmässä arvossa pidettyjä merkkejä, kuten Kona ja Marin, joilla ei ole koskaan omaa tuotantoa edes ollut. Niiden brändien arvostus suhteessa muihin on hyötynyt siitä, että lähes kaikki siihen maailmanaikaan "oikeina" pyörämerkkeinä pidetyt merkit ovat lopettaneet oman runkovalmistuksensa.

    En yhtään ihmettele, että nykyään pyörän "hyvyyden" tai "huonouden" määrittelee se, millainen osasarja siihen on ripustettu ja mikä on pyörän hinta suhteessa siihen ripustettuun osasarjaan. Enkä sitä, että ei niissä ole ihan hirveästi muuta keskusteltavaa kuin se osasarja ja se hinta.

    Lapsuus- ja nuoruusmuistoja en silti vähättele eikä bisneksen realiteetit vähennä niiden arvoa yhtään. Kyllä mäkin muistelen lämmöllä Trekin ZR9000- ja Cannarin Optimo-runkoja.

    Ja ennenkuin joku taas vetää herneen nenään, niin vähän karrikoiden osa yllä olevasta, mutta leikissä puoli totuutta..
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  9. #6249
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Rungon valmistaja ei kuitenkaan määrittele laatua. Sen tekee työn tilaaja. Sama tehdas voi tehdä toiselle tiukemmilla kriteereillä valmistettuja runkoja kuin toiselle. Samoin saman merkin eri mallisarjojen runkojen toleranssit yms. asiat voi olla erilaisia. Olisihan epäuskottavaa, että tonnin perusmallin rungon valmistusspeksit olisi samat kuin 5000 euron huippumallin rungossa, vaikka tulisikin samalta tehtaalta.

    Jossain oli juttu siitä, miten runkojen ilmoitetut geometriatiedot piti paikkaansa. Sen mukaan erot oli yllättävän suuria. Se voi selittää sitä, miksi kaksi näennäisesti lähes samanlaista pyörää voi tuntua erilaisilta.

  10. #6250
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.682
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Lapsuus- ja nuoruusmuistoja en silti vähättele eikä bisneksen realiteetit vähennä niiden arvoa yhtään. Kyllä mäkin muistelen lämmöllä Trekin ZR9000- ja Cannarin Optimo-runkoja.
    Henkilökohtaisesti kun tykkään Skotlantilaisesta ja Japanilaisesta meningistä. Niin ei yllätys että Shimano on suosikki osavalmistaja ja kellona on Seiko. Ja brittien fillarikulttuuri on kaikinpuolin lähellä sydäntä, varsinkin saksaan verrattuna.

  11. #6251
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    Rungon valmistaja ei kuitenkaan määrittele laatua. Sen tekee työn tilaaja. Sama tehdas voi tehdä toiselle tiukemmilla kriteereillä valmistettuja runkoja kuin toiselle. Samoin saman merkin eri mallisarjojen runkojen toleranssit yms. asiat voi olla erilaisia. Olisihan epäuskottavaa, että tonnin perusmallin rungon valmistusspeksit olisi samat kuin 5000 euron huippumallin rungossa, vaikka tulisikin samalta tehtaalta.
    On tietenkin. Kaikki maailman alurungot on samanlaisia, jos ne ei tule hipsteriuskottavalta autotallipajalta.

  12. #6252
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    Rungon valmistaja ei kuitenkaan määrittele laatua. Sen tekee työn tilaaja. Sama tehdas voi tehdä toiselle tiukemmilla kriteereillä valmistettuja runkoja kuin toiselle. Samoin saman merkin eri mallisarjojen runkojen toleranssit yms. asiat voi olla erilaisia. Olisihan epäuskottavaa, että tonnin perusmallin rungon valmistusspeksit olisi samat kuin 5000 euron huippumallin rungossa, vaikka tulisikin samalta tehtaalta.

    Jossain oli juttu siitä, miten runkojen ilmoitetut geometriatiedot piti paikkaansa. Sen mukaan erot oli yllättävän suuria. Se voi selittää sitä, miksi kaksi näennäisesti lähes samanlaista pyörää voi tuntua erilaisilta.
    Juttelin tuossa yhden massapyörän myyjän kanssa, Bianchi, raakarungot tulevat Taiwanilta pohjamaalattuina Italiaan, jossa rungot tarkastetaan, maalataan, teipataan, pintalakataan ennen lopullista kasausta, ei tuo pahalta kuulostanut. Taitaa tuollainen käytäntö pelata muillakin. Tehtaiden ostajat käyvät messuilla maailmalla, ostavat runkoja, osasarjoja ja muuta kasauksessa tarvittavaa, paljon tuota samaa tekevät pienemmät valmistajatkin, arvelen.

  13. #6253
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    aika monien mielestä paras hinta-laatusuhde näyttäisi olevan sellaisissa pyörissä, joissa on parhaat osat halvimmissa rungoissa.
    Täällä kun valmistajan mainostietojen perusteella pyöriä vertaillaan, jotkut osat ovat sellaisia, joiden perusteella voidaan osien laatua arvioida. Selvimmin tietysti vaihtajissa ja maastureiden osalta keuloissa. Jarruistakin voidaan sanoa jotain, kun verrataan perus- ja huippumallia. Muiden osien perusteella ollaankin yleensä täysin tuuliajolla. Rungosta puhumattakaan.

    Valmistajat tietysti käyttävät tätä asetelmaa surutta hyödykseen, kun se tuskin on vain fillarifoorumin ominaisuus. Sattumaa ei ole se, että pyörässä voi takavaihtaja olla parikin pykälää laadukkaampi kuin muut osat ja kiekoista sitten tiedetään ehkä niinkin paljon kuin "double alloy rims". Mutta jos 1500 euron pyörässä on 105:n vaihtaja, täytyyhän pyörän olla hyvä.

    Meistä vain harvalla on mahdollisuus verrata pyöriä kattavasti vertailukelpoisissa olosuhteissa. Kun geometriassa ei ole isompaa vikaa, pyörä tuntuu riittävän hyvältä. Silloin myös omistaja on tyytyväinen. Tuo on ihan ok, mutta vertailulla muihin malleihin ei ole mitään pohjaa.

  14. #6254
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Taloudelliset sekä muutkin järjettömyydet ovat omalla kohdalla olleet erinomaisen hyvä asia pyörää valitessa. Esim. viime kesänä ostin yhden aamupäivän harkinnalla sokkona Expoloro Ltd:n rungon 2.700€, kun kokonaisen ei-Ltd:n olisi saanut kolmella tonnilla. Siitä kun sitten viime syksyn kuluessa sain vastaamaan omia tarpeita (hydrauliset jarrut ja sen kylkiäisenä sähkövaihteet), kulut olivatkin jo sitä luokkaa että olisin melkein uudenmallin Ltd:n saanut talutettua pihalle Asetoni & Asetoneilta, tai ei ehkä ihan mutta silti. Mutta pyörä on ihan saamarin hyvä, ainakin jos satulatolppa ei nitku. Kaikenlaiset takaiskut ja voe bergeleet kasvattavat luonnetta.

    Samaa strategiaa suosittelen muillekin, erityisesti Stenulle jotta saadaan vielä paljon enemmän speksausviihdettä. Se että joku osa ei sovi tai toimi, generoi vaikka mitä hauskaa.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  15. #6255
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Juu ja lopussa oli vielä tärkeä huomautus siitä, että en varsinaisesti ottanut kantaa runkojen todellisiin tai kuviteltuihin laatueroihin vaan brändi-imagoihin liittyen Ohiampuja nuoruusmuistoihin ja vähän omiinkin

  16. #6256
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Perkele...tää Androidilla muokkaaminen ei toimi ja viestit katoaa. En jaksa enää kolmatta kertaa kirjoitella uusiksi. Olkoon. =)

  17. #6257
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Samaa strategiaa suosittelen muillekin, erityisesti Stenulle jotta saadaan vielä paljon enemmän speksausviihdettä. Se että joku osa ei sovi tai toimi, generoi vaikka mitä hauskaa.
    Joo eipä mulla ole ollut juuri annettavaa tänne GG-keskusteluun vähään aikaan eikä olis ollutkaan, ellei toi runko olis räjähtänyt.. Olis ollut tää koronaelämä paljon yksitoikkoisempaa ilman sitä =D

  18. #6258
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Perkele...tää Androidilla muokkaaminen ei toimi ja viestit katoaa. En jaksa enää kolmatta kertaa kirjoitella uusiksi. Olkoon. =)
    Jos yhtään lohduttaa, olen ne viestit kyllä aina lukenut ennen kuin ne ovat hävinneet
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  19. #6259
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Se että joku osa ei sovi tai toimi, generoi vaikka mitä hauskaa.
    Esimerkkejä 26-maasturista rakennetuista droppitankomaastograveleista, jollaisesta ajatus itselläkin takaraivossa häiritsee normaalia elämää, odotellessa...

  20. #6260
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Ei aivan Mohkkun toiveen mukainen mutta linkitän silti. Koska on vaan niin hieno. Joo, on ollut esillä aiemminkin...



    http://www.yksivaihde.net/site/fooru...69#post-823896
    Memento mori

  21. #6261
    Pyörä haussa graveliin, maantielle jne ja ei liian kyykkymallinen. Finalistit kasassa. Pinnacle Arkose D2, Felt Broam 40 ja Cannondale Topstone (Tiagra). Taustalla väijyy myös Holdsworth Mystique Rival. Olisiko kommenttia noista ehdokkaista tai jopa parempaa mielestäsi? (budjetti max n. 1500e). Onkohan semi hydro-jarrut ihan ok? Feltissä on ne. Topstone koeajettu eikä herättänyt intohimoja.

  22. #6262
    Täällä puhuttiin kuinka joku fillari tuntuu paremmalta kuin toinen niin kysytäänpäs kun ekaa käyräsarvista ostamassa että mihin mun kannattaa koeajossa kiinnittää huomiota. Nyt pyörän hankinta on ollu vaan speksien lukemista mutta geometriasta en ymmärrä sitten mitään.

  23. #6263
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Papaija Katso viesti
    Täällä puhuttiin kuinka joku fillari tuntuu paremmalta kuin toinen niin kysytäänpäs kun ekaa käyräsarvista ostamassa että mihin mun kannattaa koeajossa kiinnittää huomiota. Nyt pyörän hankinta on ollu vaan speksien lukemista mutta geometriasta en ymmärrä sitten mitään.
    Juu. Tää on haastavaa. Ja geometriatietoihinkaan ei voi kai aina luottaa/nojata. Stack/Reach suhdetta olen kytännyt. En tiedä kertooko sekään totuutta. Ja sitten on vielä ne makuasiat..
    Brittipyöriä ei vaan pääse testaan...

  24. #6264
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    125
    Tulenpa tänne kertomaan mm. F.Göglerburgerille, että Slowbuildin kuitukiekot on muuten vallan hyviä! Ite tilasin sieltä viimesyksynä gravel/krossi/yms käyttöön 35mm syvät ja 21mm sisäleveydeltään olevat kiekkoset DT:n 240 navoilla. Kovaa rynkytystä ovat saaneet ja suorana pysyneet. Ainoa miinus, jos sen miinuksena ottaa on se, että näissä on sisäiset nippelit. (DT swissin GR ja Enveissä sama) Suoristelu vaatii siis kumin ja teipin pois ottamista.

    Overall tyytyväinen. Maksoikohan jonain kamppiksena 930,-

    En tiedä olenko tavallinen. Ehkä en.

  25. #6265
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Flaudemar Katso viesti
    Täältä peukku stenun kirjoituksille. Mukavaa ja mielenkiintoista luettavaa. Joskus laitoit reitin sun vakkari gg-lenkistä Luukin ja Oittaan kautta ja kävin sitä viime kesänä useamman kerran ajamassa. Erinomainen reitti joten kiitokset siitä ja zemppiä speksailuun ja hyviä ajeluita.
    OT: Tämän lenkin tarkemmat reititystiedot kiinnostaisivat!

  26. #6266
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Tämän gravell grindauksen parhautta on kyllä renkaiden speksaus. Pelkästään maantiellä ajavat eivät tajuakkaan, mistä jäävät paitsi.

    Ei saisi sortaa assulla, mutta pitäisi pystyä ajamaan hiekalla kovaa kaarteissakin. Tarttee rullata. Ilmatilaa... Ja sitten lopussa kyljessä on majavan mentävä reikä. Speksaus alkaa taas alusta

  27. #6267
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.108
    ^no oliko mun sileet sorakunkut tahmeat?


  28. #6268
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^no oliko mun sileet sorakunkut tahmeat?
    No jalat ainakin kramppasi 2h ajon jälkeen, eli selkeästi renkaiden vika.

    Oikeestihhan pitäisi ajaa renkaita peräkkäin, tai verrata rinnalla ajavaan kaveriin tehoja. En mä noista osaa mitään sanoa, muuta kuin että kulkivat tosi hyvin suoralla ja mutkissa pelotti.

    Nuo sliksit ovat minusta aika spesiaali renkaat. Mahtavat juurikin tuolle dirtyn reitille, jossa on kovaa ajettavaa assua paljon. +40 vauhdeissa nappulalliset ovat melkoiset ilmajarrut. Mutta en minä noita normaalisti haluaisi alle laittaa. Hauskuus kuitenkin tulee niistä vauhdikkaista polku/hiekka pätkistä, joissa pienistäkin nappuloista on hyötyä. Huomenna taas riddlerit alle ja nuuksion poluille.

  29. #6269
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    ^ varopas nyt kuule, että joku ei vedä hernettä nenään ja perusta Tavallisten pyöräilijöiden gg-renkaat -ketjua. Schwalben Marathon Plussa on oikeasti hyvä rengas kaikille ja kaikkeen käyttöön eikä kyljet repeile. Jos väität muuta tai varsinkin väität huomaavasi jotain eroa muihin renkaisiin nähden, olet fillarihipsteri, elitisti tai Juhan af Grann.

    Se siitä ja piste.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  30. #6270
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    No nyt saa vissiin Stenu taas kirjoittaa, kun "normaaleille" tehtiin oma ketju.
    Toivotaan.
    Jos facebookissa sattuu olemaan niin kannattaa liittyä johonkin karavaanarit ryhmään. Ennen vissiin saattanut puhua yksikössä, mutta nyt siellä on KARAVAANARIT, Karavaanarit asialliset, Karavaanarit, Karavaanarit Suomessa, Karavaanarit Norjassa, Karavaanarit Puskassa...yhteistä kaikille on että ne viiksivallut kun korkkaa perjantaina niin vittuilu alkaa, käsittääkseni sesonki alkaa kohta. Niin totta siellä on joku talviryhmäkin. Mutta opettavaista miten monenlaista kulkijaa sitä onkaan ja omalla nimelläkin kehtaa vaikka mitä linjoilla suoltaa, oikeassa elämässä mulkvistien tunnistaminen on huomattavasti hankalampaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •