GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 38 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 36 37 38 39 40 48 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.111 - 1.140 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Onko kokemuksia, kun Gen. 1 akussa oli tänään ledien ja BLevon mukaan varausta vielä vajaat 20% niin lakkasi avustamasta. Reagoi kyllä contorlliin, mutta polkusimilla ei enää tuntunut mitään. Sammutukset ja uudelleen herätykset ei auttaneet. Sama taisi käydä Epicissä elokuussa.(?) Akkua joskus Motokeitaalla testattiin ja sen pitäisi olla ”ok”. Toki sillä on jo 2500-3000 ajettu, mutta lataussyklejä ei ole kuin nimeksi luvattuun 700. Alkaako akku olla valmis vai missä vika? Toki oli märkää ja kuraa ja kaikkea, mutta siihen asti toimi normaalisti.

Ajatuksia?

Levoon pitäisi saada takalokaria alas, mitäs olette käyttäneet?

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

Teipinpalaa. Takapuolta tuo teipinpala ei suojaa, mutta ei suojaa alas asennettu lokarikaan. Pakkausteippi (suosin kirkasta ruskean sijaan) on siis vain suojana, ettei kura valu takalinkun väliin. Pyörä on helppo pestä ja pysyy se suffeli puhtaana. Yllättäen teippi kestää jopa useamman viikon ajot. Ja luulen (ei kokemusta), että pyörä on jopa vaikeampi pestä lokarin kera kuin ilman.

Miten eroaa 2019 Turbo Levo FSR ja 2020 Turbo Levo Comp? Moottorin ja akuston suhteen lähinnä, minkälaisista eroista puhutaan käytännössä, voima, akun kesto yms. ?

edit: Oli siis koeajossa tuo -20 malli ja mietin tuleeko pettymys jos ostaa vanhemman mallin käytettynä...

2020 on esim 700wh akku
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuusto Katso viesti
    Miten eroaa 2019 Turbo Levo FSR ja 2020 Turbo Levo Comp? Moottorin ja akuston suhteen lähinnä, minkälaisista eroista puhutaan käytännössä, voima, akun kesto yms. ?

edit: Oli siis koeajossa tuo -20 malli ja mietin tuleeko pettymys jos ostaa vanhemman mallin käytettynä...
    spekseiltään 2019 comp on lähellä 2020 base mallia. Monessa käytetyssä 2019 mallin compissa on pyynti vielä melko kova kun 4500€ huitemille saa sen uuden 2020 mallin perusmallin about samoilla spekseillä kun sen 2019 compin. Noiden 2019 comppien hinta käytettynä pitäs olla siellä alle 3500€ IMO.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TMo Katso viesti
    spekseiltään 2019 comp on lähellä 2020 base mallia. Monessa käytetyssä 2019 mallin compissa on pyynti vielä melko kova kun 4500€ huitemille saa sen uuden 2020 mallin perusmallin about samoilla spekseillä kun sen 2019 compin. Noiden 2019 comppien hinta käytettynä pitäs olla siellä alle 3500€ IMO.
    Spekseiltään se on kuule lähestulkoon ihan sama kuin 2020 comp malli. Isompi akku vain erottaa 2019 ja 2020 mallit. Haarukassa on 2020 Compissa Lyrikin kuoret, mutta samat sisukset kuin 2019 mallissa. Vaihteisto ja jarrut ovat molemmissa vuosimalleissa tismalleen samat. Kaikissa 2020 malleissa on parempi takanapa kuin 2019 malleissa ja kaikissa 2020 malleissa on vahvempirunkoiset renkaat kuin 2019 malleissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr Hyde Katso viesti
    Spekseiltään se on kuule lähestulkoon ihan sama kuin 2020 comp malli. Isompi akku vain erottaa 2019 ja 2020 mallit. Haarukassa on 2020 Compissa Lyrikin kuoret, mutta samat sisukset kuin 2019 mallissa. Vaihteisto ja jarrut ovat molemmissa vuosimalleissa tismalleen samat. Kaikissa 2020 malleissa on parempi takanapa kuin 2019 malleissa ja kaikissa 2020 malleissa on vahvempirunkoiset renkaat kuin 2019 malleissa.
    No - voin kyllä myöntää virheeni ja seista korjattuna. Muistin että tuo 2019 comp malli olisi motion control vaimentimella ja jarrut myös muistin väärin.

Mutta silti, jos katot speksejä sen 2019 mallin compin ja 2020 basen välillä ja laitat siihen base malliin 160€ ja ostat Guide RE jarrut ja 200€ vaimenninpäivitykseen niin sulla on alta 4900€ uusi pyörä samoilla spekseillä kun 2019 Levo Comp. Mun pointti tässä on nyt vain se että en pysty käsittämään noita 2019 Levo Comp mallien pyyntejä käytettyinä (tällä hetkellä). Ja se Lyrikin kruunu ja chassis on kuitenkin aika eri kun tuo Revelation vaikka sinne Revelationiin samanlaisen vaimentimen saakin sisälle (No, ei sinne tosin saa sitä Charger 2.1 RC2:sta).

Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

Valmiina pääsiäisen seikkailuihin. Pesty ja huollettu.
    Kyllä silmä lepää.

Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Onko keilassa paljon eroa alkuperäiseen? Mitkä käsisuojat käytössä?

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

Eroa on kuin yö/päivä. Lisäksi keulassa on vorsprungin smashpot coil setti.
    Käsisuojat aws:t.

Alurunko? Onko takana edelleen 150 joustoa ja edessä vissiin 160? Ja takaiskari sellainen, jota ei Levoon saisi laittaa

Joustot noin ja kerro miksi ei saisi niin kerron oman mielipiteen?ilmeisesti sulla vanhaa dataa ja mulla uuden mallin IL ->

Toi kierukkajousi voi olla ihan päteväkin. Ei sillä että levossa Foxin ilmajousella olisi mitään vikaa. Mutta kun aina välillä ajelee Pivotin DW linkkuperällä, niin onhan se ihan erilainen laitos tuon takajousituksen suhteen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti grebe Katso viesti
    Toi kierukkajousi voi olla ihan päteväkin. Ei sillä että levossa Foxin ilmajousella olisi mitään vikaa. Mutta kun aina välillä ajelee Pivotin DW linkkuperällä, niin onhan se ihan erilainen laitos tuon takajousituksen suhteen.
    Itse kyllä tykkään. Luomu enskoissa käytin myös coilia. En välittänyt paino sakossa edes luomuissa ja sähkärissä sillä ei ole väliä juuri mitään.

Hellurei!
    Onko muilla tullut tällaista vastaan..
    2019 levo comp ei virka mitään vaikka yrittää laittaa virrat päälle? Ei syty sinistä, eikä punaista valoa "näyttöön".
    Virtapainiketta kun painaa, niin akussa syttyy kuitenkin vihreät valot luukun alla.

Pyörää olen pessyt pelkällä puutarhaletkulla ja nyt viimeisimmällä kerralla ihan pelkällä kastelukannulla huuhtelin enimmät liat pois.

Lähetetty minun HD1903 laitteesta Tapatalkilla

Mulla teki saman syksyllä, vaihdoin pariston. Se auttoi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti svheebo Katso viesti
    Mulla teki saman syksyllä, vaihdoin pariston. Se auttoi.
    Pitikö tehdä jotain temppuja pariston vaihdon jälkeen? Vaihdoin äsken pariston, mutta ei lähde vielä päälle.
    Ylin punainen valo välähtää kerran nopeasti..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kingyo Katso viesti
    Pitikö tehdä jotain temppuja pariston vaihdon jälkeen? Vaihdoin äsken pariston, mutta ei lähde vielä päälle.

Todennäköisesti päävirtajohto vioittunut. Minulla mennyt kaksi toisesta perheessämme olevasta 2019 Levosta. Eli myyjäliikkeen kautta takuuseen vaihtamaan johto.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kingyo Katso viesti

Vaihtoivat mulle takuuseen 2019 Levoon akun ja moottorin välisen päävirtajohdon, kun punainen valo välähti eikä muuta tapahtunut. Onneksi virtapiuha löytyi paikalliselta Levo kauppiaalta hyllystä, niin pääsin samana päivänä vielä ajaan.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pete K2 Katso viesti
    Vaihtoivat mulle takuuseen 2019 Levoon akun ja moottorin välisen päävirtajohdon, kun punainen valo välähti eikä muuta tapahtunut. Onneksi virtapiuha löytyi paikalliselta Levo kauppiaalta hyllystä, niin pääsin samana päivänä vielä ajaan.

Lähetetty minun SM-N950F laitteesta Tapatalkilla
    Eikö lie sama homma edessä täälläkin..
    Pitääpäs huomenna pyörähtää paikallisessa liikkeessä.
    Kiitos nopeista vastauksista!

[QUOTE=wosse;2963770]Levoon pitäisi saada takalokaria alas, mitäs olette käyttäneet?

Minulla Mudhugger Racefender. Istuu hieman lyhennettynä aika nätisti paikallaan

[QUOTE=PaleFace;2967604]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti wosse Katso viesti
    Levoon pitäisi saada takalokaria alas, mitäs olette käyttäneet?

Minulla Mudhugger Racefender. Istuu hieman lyhennettynä aika nätisti paikallaan
    Velcroa ja solukumia. Sicomtb:llä on joku lokari olemassa mutta oli suht tyyris.

Polun tukko muokkasi tätä : 13.04.2020 at 11.54

Nyt on tarjolla halpoja (4046 €) 2019 Turbo Levo Compeja M-kokoisina: https://www.theflow.bike/it/catalogo_home.php

Tilasin pyörän eilen ja maksoin sen yrityksen pankkitilille. Nyt pyörä on paketissa ja lähtee kohti Suomea huomenna. Rahti on 70 €.

Liikkeessä on erittäin hyvää palvelua englannin kielellä. Pyysivät ilmoittamaan pituuden ja painon, jotta voivat säätää pyörän valmiiksi. Tubeless-hommakin hoitui valmiiksi pyytämättä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pardomet Katso viesti
    Nyt on tarjolla halpoja (4046 €) 2019 Turbo Levo Compeja M-kokoisina: https://www.theflow.bike/it/catalogo_home.php

Tilasin pyörän eilen ja maksoin sen yrityksen pankkitilille. Nyt pyörä on paketissa ja lähtee kohti Suomea huomenna. Rahti on 70 €.

Liikkeessä on erittäin hyvää palvelua englannin kielellä. Pyysivät ilmoittamaan pituuden ja painon, jotta voivat säätää pyörän valmiiksi. Tubeless-hommakin hoitui valmiiksi pyytämättä.
    Kiitos vinkistä! Laitoin tilauksen myös sisään. 😎
    Mites takuuasiat ja muut hoituu Suomesta käsin, jos tulee tarvetta?

Specializedin takuu on maailmanlaajuinen ja takuuasiat hoituvat jälleenmyyjän luona. Runkotakuu on elinikäinen ensimmäiselle omistajalle.

Jos sinulla on jotain kysyttävää tai toiveita pyörän suhteen, niin lähetä sähköposti Alessiolle, joka on liikkeen omistaja. Hänen yhteydenpito ja asiakaspalvelu ovat erinomaisia. Eilen tuli sähköpostiin kuva pyörästä, joka oli paketoitu ja paketin päällä oli osoitelappu. Pyörä odottaa kuriiria ja paketti lähtee tänään kohti Suomea.

Tässä on vielä ote Alen yhdestä e-mailista, jossa hän ilmoitti pyytämättä, mitä he tekevät pyörälle ennen lähettämistä:
    Last but not least we include a tubeless kit, update the motor to the last firmware, put some M3 film on the chainstay/seatstay to avoid any scratch during the usage and check that all the upgrade are installed (updated shock link and chainstay protection for instance)

Mitäs toi promo lätkä tarkoittaa tuossa 2019 Levo Com sivulla? Onks noi uusia pyöriä vai demopyöriä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pardomet Katso viesti
    Specializedin takuu on maailmanlaajuinen ja takuuasiat hoituvat jälleenmyyjän luona. Runkotakuu on elinikäinen ensimmäiselle omistajalle.

Jos sinulla on jotain kysyttävää tai toiveita pyörän suhteen, niin lähetä sähköposti Alessiolle, joka on liikkeen omistaja. Hänen yhteydenpito ja asiakaspalvelu ovat erinomaisia. Eilen tuli sähköpostiin kuva pyörästä, joka oli paketoitu ja paketin päällä oli osoitelappu. Pyörä odottaa kuriiria ja paketti lähtee tänään kohti Suomea.

Tässä on vielä ote Alen yhdestä e-mailista, jossa hän ilmoitti pyytämättä, mitä he tekevät pyörälle ennen lähettämistä:
    Last but not least we include a tubeless kit, update the motor to the last firmware, put some M3 film on the chainstay/seatstay to avoid any scratch during the usage and check that all the upgrade are installed (updated shock link and chainstay protection for instance)
    Juu näin oletinkin, että takuujutut hoituu. Hienoa!

Alession kanssa onkin jo vaihdettu useampi sähköposti ja kuten sanoit niin sekä englanti että palveluhenki kiitettävää tasoa. 👍

Kerro ihmeessä, kun saat paketin perille. Ruotsiin kuulemma kesti viimeksi 15 päivää, eli jotain sellaista varmaan tänne Suomeenkin.

Se takuun hoitaminen ei ole ihan yksiselitteinen juttu jos pyörä ostettu ulkomailta.
    Olen itse törmmännyt siihen että vaikka pyörä ostettu suomestam ja takuuasiaa olin hoitamassa lähimmässä liikkeessä, vaadittiin työstä rahaa.
    Varmaan joku liike voi tehdäkkin takuu hommat ilmaiseksi mutta en tuudittautuisi siihen että kaikki tekevät ilmaiseksi.

Se on sitten ihan liikkeen oma valinta. Paikallista voi kehua varauksetta. Olin spessun SW kenkiin ostamssa uusia kiristimiä hajonneiden tilalle. Lopputulos oli että raha ei kelvannut. Hoitivat takuuna uudet tilalle Tahkolta ostettuihin pari vuottta vanhoihin kenkiin.

Sama on oli moottorin vaihdon kanssa, tosin se oli ilman muuta menossa takuuseen lähtökohtaisesti.

Ulkomaat voi aiheuttaa vähän närästystä, sillä maahantuojaltakin jää kate saamatta ostovaiheessa. Tosin jos muutat ulkopaikkakunnalle tai ulkomaille pyörän kanssa, niin lähtökohta on vähän erilainen.

Samanlaisia aiheita

1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12