Minä taas vinguin perus bikefitin itselleni ja siinä säätörungossa testailtiin muutama vaihtoehto. Sen jälkeen vielä vähän kokeilua tien päällä ja homma oli taputeltu. Koskaan aiemmin ei ole ollut noin sopivaa pyörää mun liikkumistarpeisiin maaston ulkopuolella.
Norco työmatkavarustuksessa. Halvan pään pyörä, mutta kovasti tykkään.![]()

Lainaa viestiä vastauksessa

)

Jos sen vuoksi annan sitten kalustotasoitusta joissain tilanteissa jollekin, niin se ei mua haittaa. Fiiliksen katoaminen haittaa huomattavasti enemmän. Eli eiköhän anneta jatkossa kaikkien fiilistellä juuri sellaisia pyöriä kuin, mistä kukin parhaat fiilikset saa..?
Tuo korissa käynyt Basso Palta olis kyllä mielenkiintoinen peli. Ehkä hieman budjetimpi ratkaisu olisi Orbea Terra ja överinä 3T. Taidan itse kuitenkin toistaiseksi koittaa hillitä kuumetauteja ja ajaa epämuodikkaasti "maastossa" vanhalla Colnagon World Cupilla ja maantiellä Feltin Ar:llä. Tai Colnagolla ajaisin, jos se ei olis jumissa Jyväskylässä ja Feltillä, jos talvi ei olisi saapunut huhtikuussa. Tosin nythän Uudenmaan sulku on purettu ja Colnagon pääsis hakemaankin, jos jaksais sitä varten ajella edes takaisin.

Kirjanmerkit