No niin... harva auto hajottaa mekaanisia osia tallissa yksin seistessään, mutta citikka näemmä onnistui siinäkin. Kuskin oven peili ei enää käänny sähköllä talven jäljiltä. Se yrittää, mutta ei onnistu ja pikaisen googlettelun jäkeen sieltä lienee muovinen hammasratas porsinut muutaman hampaan osalta. Ei hätä oo tän näköinen, eli purkaamolta uusivanha peili ja vaihtamaan.
Ovipaneeli lähti helposti irti, samoin sähköliittimet, mutta itse peilin kiinnitykseen on jostain syystä Pierre tai Jacques suunnitellut tuollaisen pitkän tapin pultin jatkoksi:
Mä en ole vielä kokeillut, mutta mielestäni mun Bachon hylsysarjan pitkätkään hylsyt eivät ylety tuonne mutteriin asti ja tavallisella lenkkiavaimella tuohon ei pääse käsiksi. Onkohan jossain myynnissä jotain superpitkiä hylsyjä vai onko jotain muuita järkeviä ideoita tuon mutterin avaamiseksi ja vaihdon jälkeen kiristämiseksi? Mielestäni, vaikka poistin myös kajarin kotelo, tuonne ei pääse kunnolla kiintoavaimella.
Tuo kolo, mistä toi mutteri pitää avata, näkyy alla olevan videon kohdassa 3:15 -> ja itse probleemi selittyy kohdassa 6:30
Missähän olis (johonkin järkihintaan) tuollaisia extra pitkiä/syviä hylsyjä?

Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit