Meh. T03/T04 ja vvssshhh.
PK:n mylly on kyllä nätti.
--
Joskus kauan sitten ekojen avaimettomien autojen aikoihin kaveri pyys vaimoaan tai kaveriaan heittämään autollaan Forumiin. Kaveri sit hyppäs valoissa pois ja juoksi sisälle, onneton kuski jäi valoihin![]()
No nyt on ahdistimia riittävästi. Miten onnistui ohjaus?
Hyvin onnistui. Ekoissa testeissä Porin kentällä vetäs ilmaputsarin ahtimeen eli oli vissiin tarpeeks virtausta
Seuraavaan versioon jätin ton remmiahtimen pois.
https://www.nettiauto.com/lincoln/co...xJP4QWitJTU_a4
mun mielestä nätti mitta on Espoossa eristetyllä aluella niin ei oo asiaa...'
PK1:n tallissa on asiameininkiä!
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Aivan mahdoton käärmeenpesä. Onko siinä kaikki ahtimet peräkkäin![]()
Pyöräily on kivaa!
Ilo alkaa viidestä kilosta?
--
^Huikea vehje!
Kaar ittelles vaa
Olisin hyvin kiinnostunut ostamaan koko höskän, jos voisit lisäksi suunnitella ja toteuttaa, miten sen saisi kerrostaloasuntoon keskuspölynimurin moottoriksi. Siivouspäivästä tulisi hauskempaa, kun vaimon rumat verhotkin voisi *slyyyyrp* imuroida kätevästi ja sanoa ettei tiedä mihin ne hävisi
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
AMG-Galantissa AMG-ratti
![]()
-L.
135km ajettu Countach.
https://www.lamborghinimontreal.com/...sale-montreal/
-L.
Joo jenkkimallin turvapuskuri, saanee vaihdettua euromalliin. Kyllä itsekin ostaisin tuon mielummin kuin uuden Lambon. Reilut 500.000 USD ei kuulosta niin paljolta, liekö sitten paljonkin projektia tiedossa ennenkuin tuon saa ajoon. 30 vuotta seisontaa ei lähtökohtaisesti kuulosta hyvältä.
-L.
Joku kattomies ei ole osannut lopettaa
![]()
-L.
PK1 on aikalailla ytimessä autoilun saralla.
^ Onko nuo kiihdytys- vai jarrutusjäljet?
Jäljet johtaa sylttytehtalle...
-- Parempi pitää kirellä ketju kuin pinna --
No niin... harva auto hajottaa mekaanisia osia tallissa yksin seistessään, mutta citikka näemmä onnistui siinäkin. Kuskin oven peili ei enää käänny sähköllä talven jäljiltä. Se yrittää, mutta ei onnistu ja pikaisen googlettelun jäkeen sieltä lienee muovinen hammasratas porsinut muutaman hampaan osalta. Ei hätä oo tän näköinen, eli purkaamolta uusivanha peili ja vaihtamaan.
Ovipaneeli lähti helposti irti, samoin sähköliittimet, mutta itse peilin kiinnitykseen on jostain syystä Pierre tai Jacques suunnitellut tuollaisen pitkän tapin pultin jatkoksi:
Mä en ole vielä kokeillut, mutta mielestäni mun Bachon hylsysarjan pitkätkään hylsyt eivät ylety tuonne mutteriin asti ja tavallisella lenkkiavaimella tuohon ei pääse käsiksi. Onkohan jossain myynnissä jotain superpitkiä hylsyjä vai onko jotain muuita järkeviä ideoita tuon mutterin avaamiseksi ja vaihdon jälkeen kiristämiseksi? Mielestäni, vaikka poistin myös kajarin kotelo, tuonne ei pääse kunnolla kiintoavaimella.
Tuo kolo, mistä toi mutteri pitää avata, näkyy alla olevan videon kohdassa 3:15 -> ja itse probleemi selittyy kohdassa 6:30
Missähän olis (johonkin järkihintaan) tuollaisia extra pitkiä/syviä hylsyjä?
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
En valitettavasti tiedä mutta mun lentokoneteollisuudessa meritoitunut appiukko Nokialla valmistaisi sulle käden käänteessä työkalun tuohonkin hommaanMissähän olis (johonkin järkihintaan) tuollaisia extra pitkiä/syviä hylsyjä?
On se helkkarin frasmanni kyllä systeemit keksinyt, ei voi muuta sanoa.
-L.
Joo eipä tuo kummoinen homma ole, hakee vaikka Puuilosta jonkun perushylsyn ja hitsa(utta)a siihen jotain 20cm putken kiinni ja esim. siirtoleukapihdeillä vääntää suoraan putkesta. Tai jos oikein hifistellään, niin T-kahva siihen putken päähän.
Kaar ittelles vaa
Saako siitä pitkästä hylsystä kiinni esim knipexin pihdeillä tai lukkopihdeillä? Mutteri ei luultavasti ole hirmuisen tiukasti kuitenkaan kiinni.
Vai mahtuuko se edes tapista läpi?
Kirjanmerkit