- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
No vaikkapa kimppakyydillä pyöräkisaan, useita kertoja itse mennyt.
Jannuilla lähdöt eri aikaan, siinä päätetään sitten jätetäänkö avain renkaan taa vai ottaako kyytiläinen kaiken mahdollisesti tarvitsemansa ulos autosta.
Tai mikä tahansa tilanne että ovet pitäisi yksinkertaisesti jättää auki. Esim. autoon/autosta kannetaan tavaraa. Itsellä myös hyvin korkea kynnys jättää avaimia autoon sisään.
Kaar ittelles vaa
Onkohan Virossa legot tällä logolla...
![]()
Kaar ittelles vaa
Joo, 4-vuotias näki tuon ruudulla, vaati heti syntymäpäivälahjaksi. Kerroin, että paketissa lukee 10-vuotiaille, vaati 10-vuotislahjaksi. Sovimme, että voi rakentaa 6-vuotiaan kanssa yhdessä.
Lapset ovat kyllä käteviä tekosyitä legojen hankkimiseen minulle![]()
Pyöräily on kivaa!
Tuollaiset tilanteet eivät ole mikään ongelma Rellun systeemissä. Ovet saa kyllä halutessaan jäämään auki. Ei tarvitse kuin painaa auki-painiketta avaimessa, niin ovi ei mene automaattisesti lukkoon. Sitten niiissä 99 % tilanteista kun ei tarvitse tehdä mitään ovien lukitsemiseksi tuo on selvästi vaivattomampi systeemi kuin sellainen jossa joka ikinen kerta joutuu aktiivisesti tekemään jotain ovien lukitsemiseksi.
MC Kramppi
pertti.com/mtb/reitit/ (MTB-reittejä Hollolassa)
Mulla oli edellisessä katiskassa pelkkä avaimeton käynnistys. Näytin varmaan useasti marketin parkkiksella varsin typerältä etsiessäni että missä taskussa ne avaimet nyt olikaan, että tuo rottelon saa lukkoon. Se on joko virtalukosta käyntiin tai sitten täydellinen avaimeton käyttö. Ei mitään siltä väliltä.
No jo on vaikeaksi tehty systeemit. Kaikein helpoinhan on ottaa avain oikeasta etutaskusta, avata napista ovet, istua autoon ja työntää avain virtalukkoon & kääntää.
Takaluukku aukeaa kahvasta nostamalla. Lasin saisi napistakin, vaan ei vielä ole ollut käyttöä, paitsi silloin kun lukko oli jumissa.
En tiedä
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Urheiluautot on syytä jättää kotiin ettei ne oo tulppana..
https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net...df&oe=5EAA0756
Ampumakoronafarmari
![]()
-L.
Tuossa olisi oltu kyllä asian ytimessä, ja suomessa vielä integroidulla suksiboksilla verojen takia.
Tuo Tempran perä oli aina mm. keulaansä vähän epäsopiva, tuohon kävisi heti paremmin
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Pontiac Aztek ja teltta
![]()
-L.
Olen kyllä diggaillut Volvon avaimetonta käynnistystä ja lukitusta. Takaluukun saa jalkaa heilauttamalla auki, kun kädet ovat täynnä ja avain voi olla jossain taskussa tms. Jos jättää auton käyntiin ja vie avaimet sisälle muutaman metrin päähän, ei auto suostu enää lähtemään liikkeelle vaan ilmoittaa kohteliaasti avainten olevan auton ulkopuolella (Wife testasi). Kysyin tekeekö sen ruåtsiksi: Ursäkta mig, men det ser ut som on du har glömt nyckeln någonstans.
A Gentleman will walk but never run
Folkkari toteaa vain germaanisella täsmällisyydellä: Key not detected!
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Oon kans tykänny Volvon avaimettomuudesta ihan kympillä. Ainoat ongelmat oli alkuvaiheessa, kun avaimeen sidotut käyttöprofiilit meni jostain syystä sekaisin, ja penkki ja peilit yms ajeli itsensä automaagisesti kuljettajan A asetuksille, vaikka ratissa oli kuljettaja B. Kiusallista. Piti ihan käsin valita valikosta oikea profiili.
Volvoihin liittyen, tänään koeajettu V60 T5 bifuel vm 2017. Hyi hele mikä traktori, ei todellakaan jatkoon.
--
Olipas tuolla liikenteessä tänään aika liukasta ja bussit onneksi sai ajaa tyhjällä kuormalla mutta nyt näyttää taas kesältä kun tiet saatiin suolattua
Teslan peltilaatikolle kilpailija. Tietty Nikola... https://www.is.fi/autot/art-2000006460900.html
![]()
Nyt ei esa.s tykkää tästä kun lupaavat aikasemmin kuin Teslan avolavan![]()
^ Juu ei, prototyyppi esitellään syksyllä 2020 ja tuotanto alkaa, jos rahoitus ja tehdas löytyy loppuvuonna 2021. Et ei kantsi vielä hypätä pois CT jonosta.
Etätöissä kerkee rakenteleen. Jos sais vapuksi ajoon...
![]()
^ny o komee! Pelkkä kuva ei sitten kelpaa, halutaan myös ääniä kunhan tuon tulille lyöt. Hieno on!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
ÅåhMillä toi... Yläpömpeli on ilmassa??
-L.
No tolla nalletölkillä![]()
Kirjanmerkit