2. pt-patteri = piruntorjuntapatteri = kirkko tms.
2. pt-patteri = piruntorjuntapatteri = kirkko tms.
ÖRM 2021
Pallivahan kirkko
Ja uusi on
Sent from my iPhone using Tapatalk
Talon kulma
Uusi
EDIT: Käykää joku hakemassa tuo maastorasti. Itse en rehellisesti sanottuna jaksanut tänään ajaa sinne. Rastihan noudattaa edellisen rastin teemaa![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Juu, käykää joku hakemassa maastorasti, jotta saadaan sekin liikkeelle. Google mapsin mukaan Turun kauppatorilta on tuonne kelvejä pitkin n. 11,5 km, jos ei maastoajo huvita.
Olen useasti ohiajaessa miettinyt tuon uuden maantierastin rakennuksen käyttötarkoitusta. Onko kellään mitään tietoa mihin tarkoitukseen se on rakennettu ?
Liittynee jotenkin tuossa vieressä olleen tehtaan toimintaan ?
Jos siis olen nyt oikealla ...polulla. Käyn varmaankin tiistaiaamulenkillä katsomassa olenko oikeassa paikassa, ellei tämä siirry ennen sitä.
ÖRM 2021
Selvisihän senkin rakennuksen tarkoitus. Saostuskaivo löytyy Uittamon Naularannasta.https://www.google.com/maps/d/edit?m...899905266&z=17
uusi on saman aiheen moderni versio.
![]()
ÖRM 2021
Yritetään! Eilen oli hieman flunssan oiretta, niin jäi hakeminen vielä tekemättä, mutta tänään/viimeistään huomenna uusi yritys![]()
No niin, edellinen kuva oli tosiaan räpsäisty Kakolan jätevedenpuhdistamon edestä:
Ja ohessa uusi kuvarasti niin ikään keskustan lieppeiltä:
![]()
Kuvanottopaikan takapuolella sijaitsee erään rautatien kupeessa sijaitsevan suuren instanssin henkilökunnan pysäköintialue.
Olin lauantaina lähtemäisilläni hakemaan tuota edellistä rastia maastopyörällä, mutta sitten ajattelin, että nämä ovat nimenomaan maantierasteja, niin otin cyclocrossarin alle. Nyt sitten huomasin, että onhan täällä muutkin näitä maantierasteja maastopyörillä hakeneet...![]()
On ihan sama millä lihaskäyttöisellä konkelilla maantierastin hakee. Rasti pitää vain olla asfalttitien tms. varrella.
ÖRM 2021
Rasti oli Tyksin henkilökunnan parkkipaikalla, Kupittaan vanhan aseman ja Medisiina D:n välissä
Tässä uusi rasti
Viimeisin rasti löytyipi Telakkarannasta Erik Pommerilaisen Rannan ja Viimeisen Ropon risteyksestä.
Seuraava rasti näyttääpi seuraavanlaiselta (toivon mukaan ei ole liian helppo rasti):
![]()
Tuosrta läheltä olen pari maastorastia siirtänyt, joten kaipa tuo kohta siirtyy....
Vanha rasti on Piispanristin vedenottamo 110-tien varrella. https://www.google.com/maps/d/edit?m...469127954&z=16
uudessa on sama aihe. Asfalttitie päättyy tähän.
![]()
ÖRM 2021
Vesilaitos, osa 2
Ja sitten jotain ihan muuta.
EDIT: Vaihdoin uuden rastin.
Laitoin ensin telakkarantaan uuden rastin ja nyt huomasin että siellähän oli ihan vieressä just ollut rasti.
![]()
Samalta piha-alueelta löytyy sisätiloista BMX- / skeittaus-tilat.
No niinpä tietysti. Tuon vihjeen perusteella paikan löytää kartalta saman tien. Ajattelin ensi alkuun, että kuvassa olisi jokin öljysäiliö, joka sijaitsisi kenties Pansion öljysatamassa tai Naantalin jalostamolla. Nyt 55 kilometrin lenkin jälkeen täytyy todeta, että ei sijainnutAjoinpa vielä melkein tuon paikan ohi lenkin aikana.
No kerpele, minäkin kävin tuolla rastilla tunti sitten, mutta enpä ehtinyt lähettää sitä tänne asti...Mutta nähtävästi sinä olet kuitenkin käynyt aikaisemmin, koska sulla on vielä luntakin maassa.
![]()
Oisinkohan mä ollu aika tarkkaan yhdentoista pintaan näppäämässä kuvaa. Eli skeittihallin säiliön on tässä https://www.google.com/maps/d/edit?m...402000986&z=18
Ennen vinkkiä ajatuksena oli lähteä Pansion suunnasta etsimään sopivan näköistä säiliötä, hyvällä tuurilla olisin ajanut tuosta ohi..
Onko ajatuksia? Koska täytyy laittaa pientä vinkkiä ilmaan?
Kävin rastilla tänään, kohta tulee uutta![]()
Puomi
Uusi
![]()
Vahva veikkaus tämän rastin sijainnistaKäyn tänään illalla tai viimeistään huomenna toteamassa veikkaukseni vahvuuden.
Edellinen löytyi Piikkiön rautatieaseman kupeesta.
Uusi:
![]()
Vanha maantierasti löytyi aamulenkiltä palatessa Ravattulan CM:n pihalta Ohikulkutien puoleisesta päästä:https://www.google.com/maps/d/edit?m...743962025&z=16. Katselin illalla pkuitune'n laittamaa rasti ja totesin, että tutulta näyttää, olisiko jossain Länsikeskuksessa. Aamulenkiltä kotiinpäin ajaessana totesin " Hitto, tuossahan se on". Siksipä uusi rasti ei mennyt kovinkaan kauas vanhasta.
ja uusi on tuollainen lyhyt ja jyrkkä mäentöppäre kelvillä. Mäen yläpäässä on lyhyt pätkä hiekkatietä.
![]()
MTB 50+ muokkasi tätä : 24.03.2020 at 13.09
ÖRM 2021
Kirjanmerkit