GiantGarminElectrobike
Sivu 55 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 45 53 54 55 56 57 65 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.621 - 1.650 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

tempokisu Guest
    Kävin vastaanottamassa Taigakorun kultaisen taimenet-korun. Lahjaksi itelle siitä "hyvästä" että paino on noussut.

tempokisu Guest
    Oho?! tein selvityspyynnön kahdesta paketista, ja samoin otin yhteyttä lähettäjään. Mitään vastausta ei tullut miltään taholta. Mutta paketit liikahtivat ja seurannan mukaan olisivat tänään noudettavissa klo 19 mennessä. Samoin tullaamani nukkepaketti olikin jo eilen iltapäivällä noudettavissa.
    No, pääasia että paketit tulee.

tempokisu Guest
    Tänään vastaanotettu jo 3 pakettia ( koru, nukke, nukenvaatetta) ...ja ne tosi kauan Helsinki-Vantaalla majailleet nahkeet paketit pitäisi vielä tänään tulla.

Jopotuinen Guest
    Kylllä olen, tänään tuli digitaalinen kitaran virtysaparraatti

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ...ja ne tosi kauan Helsinki-Vantaalla majailleet nahkeet paketit pitäisi vielä tänään tulla.
    ...ja ne kävin vielä hakemassa. Avaamattomina vielä tuossa ovat, avaan ehkä perjantaina.

F. Kotlerburg Guest
    Olen. Kuukausi sitten tilattu keula Saksasta. Postista tuota hakiessa, kun olisi pitänyt lämiä näyttöä ja ties mitä aloin miettiä, että antaapa nyt olla vähäksi aikaa. Ei ole kyllä oikein millekään tarvettakaan.

Ducati E-Sport tuli muutama päivä sitten Saksasta.

http://www.ducatibicycles.co.uk/e-sport/
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

tempokisu Guest
    Olen, kas tuli saapumisilmoitus joka oli leijaillut kenkäkoriin > kävin hakemassa pehmeän paketin; muodon perusteella täällä saattaa olla tyyny. Tulipa nopeasti, samaan aikaan samasta paikasta maanantaina tilaamani pussukka on lähetetty ensin ja se on vasta Miamissa. Iltapäivällä näyttää tulevan paketti Ranskasta.

ps. jotain hyvää, nyt ei tarvi tehdä sitä (kamalaa) sormiallekirjoitusta, ajokortin ( postissa kelpaa) näyttäminen riittää.

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen, sähkökitaran kuulokevahvistin ja rauha naapurustolle

Tilattiin 32" 4k näyttö minulle kotiin kun pitää tehdä töitä. 12:20 tilaus verkkokauppa koomissa, 15:00 kilautti lähetti ovikelloa. Oli nopea toimitus. Lähetin kääntäessä selkäänsä huomasin että kaverilla oli lippis väärinpäin päässä, ja arvaatte varmaan että Corona olutmerkin lippis Verkkokaupan 3 tunnin toimitus yllätti toimivuudellaan.

Tänään sitten odotellaan näytönohjainta AMD RX580. Xeonin sisäinen osaa kyllä 4k@60Hz mutta ikkunoiden siirtely alkaa olla vähän liian pehmeää. Sekin tulee näköjään alle vuorokaudessa normiexpressinä.

Jep! Postnord pkt lähikaupan noutopisteestä hetki sitten..

"Endura FS260-Pro Jetstream Pitkähihainen" -paita, kokokin vaikuttais sovittelun perusteella hyvältä joten tyytyväinen tuohon hankintaan...

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Rappusille tuli tänään paikallista laatulihaa 7.4kg pakasteena. Terveisiä karanteenia vastaavista olosuhteista.
    - pyörä kulkee, kun sitä polkee -

Jopotuinen Guest
    Mielestäni olen postannut sen tonne Viimeisin hankintasi. En jaksa nyt kaivaa.
    Alipapalta kuitenkin kai jotain kympin tuntumaan.
    Ehkä kuukauden toimitusaika oli, mutta nythän toki eri?

Joku koputti oveen ja menin avaamaan. Ovella oli lähetti, jonka paketissa oli meidän talon numero mutta väärä nimi. Neuvoin hänet oikeaan taloon meidän kadulla. Eli en.

Oletko vastaanottanut paketin?

Paketti tuli ja sisällä tämmöinen
    Satula säätämättä

Sent from my iPhone using Tapatalk

En ole saanut. Viikko jo vierähtänyt jenkkien postilaitoksella pelkästään Chicagossa.

No en ole Toimitusta yritetty lappu postilaatikossa vaikka kotona ollut koko päivän

Pitänee noukkia postista ,kun pitää palauttaa/vaihdattaa tuo Garmin

Helvetti, "tänään ei onnistu mikään fiilis"

Joo! Pari kiloa karanteenikarkkia, hanskat, fikkari sekä 6 putelia karanteeniviiniä.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Mulla paketti kulkee ties missä. Ollut melkein viikon NY - Lissabonin välissä. Tilauksen tein 11. päivä ja paketti lähti Virginia Beachistä.

Tracking History

March 21, 2020, 2:19 pm
    Departed
    LISBON, PORTUGAL
    Your item departed a transfer airport in LISBOA, LISBON, PORTUGAL on March 21, 2020 at 2:19 pm. The item is currently in transit to the destination.

March 15, 2020, 12:28 am
    Departed
    NEW YORK, UNITED STATES

March 14, 2020, 5:36 pm
    Arrived
    NEW YORK, UNITED STATES

March 14, 2020, 3:45 pm
    Processed Through Regional Facility
    JAMAICA NY INTERNATIONAL DISTRIBUTION CENTER

Kyllä r2 rengaspkt löytyi postista, kun kävin neljän jälkeen kuittaamassa 1

tempokisu Guest
    ^^ meinasin että toihan on mun pussukan seurantahistoria....kävin vastaanottamassa 3 pussukkapakettia. Piruvie dpd oli vieny yhden lähetyksen R-kioskille. Viimeksi sieltä löytyi ihan nimellä...nyt ei nimi kelvannut. "Eikö sulla ole puhelinta mukana?" no ei ollu, kävin tulostamassa sen sivun jossa oli lähetyksen numero ja että dpd on sen juuri tänne Suupantie 2 kioskille eilen tuonut. Otin myös puhelimeni mukaan, ja tarjosin sitä että tässä tämä puhelin nyt on kun olit siitä kiinnostunut...
    Ei vieläkään, kun tänne tulee vain Matkahuollon ja Schenkerin lähetykset...kerroin että on noin 15 x 25cm kirjeen muotoinen. - pussukka oli kioskimuijan vieressä ollut koko ajan. "Ei siihen sitten viereen heti voinu katsoa?" Tää vielä että "saisiko olla vielä muuta". Ei todellakaan.
    No, jotkut honaa hitaammin...

En ole vielä vastaanottanut. Tilasin hullutpaivat'ilta kolme tuotetta keskiviikkona. Perjantaina yksi niistä lähetettiin, samana päivänä lähetettiin vielä toinen, kolmannesta ei vielä mitään kuittausta. Oikeasti ne lähettää jokaisen tuotteen erikseen?!

Oon, oon! Paistinpannu, sensoreita RPi:hin ja muuta pikkusälää.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kyllä tuli XXLstä välineitä kotikuntoiluun. Ja ruokaa toisaalta.

Jopotuinen Guest
    Kyllä olen
    Tänään postipate kärräsikin ovelle ihan kunnon paketin 950 x 200 x 1650 ja 30 kg.

Tänään hain postipaketin kaupan postitoimipisteestä.
    Paketissa on Parktoolin huoltoteline.

Pitkästä aikaa kyllä. Varaosia talouden valaistukseen toimimattomiksi muuttuneiden tilalle.
    Memento mori

En, mutta odottelen.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Eilen vastaanotin toisella yrittämällä sopivan kokoiset fiveten freeride pro flättikengät.

Äsken hain gravel-kumet ja oli sportax setä muistanut pääsiäiskarkeilla

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin