HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 84 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 74 82 83 84 85 86 94 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.491 - 2.520 / 2874

Aihe: Turun maantiekuvarastit

2. pt-patteri = piruntorjuntapatteri = kirkko tms.
    ÖRM 2021

Pallivahan kirkko

Ja uusi on

Sent from my iPhone using Tapatalk

Talon kulma

Uusi

EDIT: Käykää joku hakemassa tuo maastorasti. Itse en rehellisesti sanottuna jaksanut tänään ajaa sinne. Rastihan noudattaa edellisen rastin teemaa
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Juu, käykää joku hakemassa maastorasti, jotta saadaan sekin liikkeelle. Google mapsin mukaan Turun kauppatorilta on tuonne kelvejä pitkin n. 11,5 km, jos ei maastoajo huvita.

Olen useasti ohiajaessa miettinyt tuon uuden maantierastin rakennuksen käyttötarkoitusta. Onko kellään mitään tietoa mihin tarkoitukseen se on rakennettu ?
    Liittynee jotenkin tuossa vieressä olleen tehtaan toimintaan ?
    Jos siis olen nyt oikealla ...polulla. Käyn varmaankin tiistaiaamulenkillä katsomassa olenko oikeassa paikassa, ellei tämä siirry ennen sitä.
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    Juu, käykää joku hakemassa maastorasti, jotta saadaan sekin liikkeelle. Google mapsin mukaan Turun kauppatorilta on tuonne kelvejä pitkin n. 11,5 km, jos ei maastoajo huvita.

Olen useasti ohiajaessa miettinyt tuon uuden maantierastin rakennuksen käyttötarkoitusta. Onko kellään mitään tietoa mihin tarkoitukseen se on rakennettu ?
    Liittynee jotenkin tuossa vieressä olleen tehtaan toimintaan ?
    Jos siis olen nyt oikealla ...polulla. Käyn varmaankin tiistaiaamulenkillä katsomassa olenko oikeassa paikassa, ellei tämä siirry ennen sitä.
    Tämä uuden rastin rakennus on viemärin saoskaivo, josta viemärivedet johdettiin edelleen Pitkäsalmeen.

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

Selvisihän senkin rakennuksen tarkoitus. Saostuskaivo löytyy Uittamon Naularannasta.https://www.google.com/maps/d/edit?m...899905266&z=17

uusi on saman aiheen moderni versio.
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    uusi on saman aiheen moderni versio.
    Tämä olikin kohtalaisen helppo tuon annetun vihjeen perusteella Voisin liittyä tähän yhteisöön ja käydä räpsäisemässä tuosta kuvan illalla, ellei joku muu ehdi ennen sitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pkuitune Katso viesti
    Tämä olikin kohtalaisen helppo tuon annetun vihjeen perusteella Voisin liittyä tähän yhteisöön ja käydä räpsäisemässä tuosta kuvan illalla, ellei joku muu ehdi ennen sitä.
    Uudet rastien siirtelijät ovat erittäin tervetulleita (vaikka ei siis vanhoissa hakijoissakaan vikaa ole)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Uudet rastien siirtelijät ovat erittäin tervetulleita (vaikka ei siis vanhoissa hakijoissakaan vikaa ole)
    Hakemaan vaan, että saadaan rastit taas liikkeelle ! ja tervetuloa !
    ÖRM 2021

Yritetään! Eilen oli hieman flunssan oiretta, niin jäi hakeminen vielä tekemättä, mutta tänään/viimeistään huomenna uusi yritys

No niin, edellinen kuva oli tosiaan räpsäisty Kakolan jätevedenpuhdistamon edestä:

Ja ohessa uusi kuvarasti niin ikään keskustan lieppeiltä:

Kuvanottopaikan takapuolella sijaitsee erään rautatien kupeessa sijaitsevan suuren instanssin henkilökunnan pysäköintialue.

Olin lauantaina lähtemäisilläni hakemaan tuota edellistä rastia maastopyörällä, mutta sitten ajattelin, että nämä ovat nimenomaan maantierasteja, niin otin cyclocrossarin alle. Nyt sitten huomasin, että onhan täällä muutkin näitä maantierasteja maastopyörillä hakeneet...

On ihan sama millä lihaskäyttöisellä konkelilla maantierastin hakee. Rasti pitää vain olla asfalttitien tms. varrella.
    ÖRM 2021

Rasti oli Tyksin henkilökunnan parkkipaikalla, Kupittaan vanhan aseman ja Medisiina D:n välissä

Tässä uusi rasti

Viimeisin rasti löytyipi Telakkarannasta Erik Pommerilaisen Rannan ja Viimeisen Ropon risteyksestä.

Seuraava rasti näyttääpi seuraavanlaiselta (toivon mukaan ei ole liian helppo rasti ):

Tuosrta läheltä olen pari maastorastia siirtänyt, joten kaipa tuo kohta siirtyy....

Vanha rasti on Piispanristin vedenottamo 110-tien varrella. https://www.google.com/maps/d/edit?m...469127954&z=16

uudessa on sama aihe. Asfalttitie päättyy tähän.
    ÖRM 2021

Vesilaitos, osa 2

Ja sitten jotain ihan muuta.
    EDIT: Vaihdoin uuden rastin.
    Laitoin ensin telakkarantaan uuden rastin ja nyt huomasin että siellähän oli ihan vieressä just ollut rasti.

Samalta piha-alueelta löytyy sisätiloista BMX- / skeittaus-tilat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Samalta piha-alueelta löytyy sisätiloista BMX- / skeittaus-tilat.
    No niinpä tietysti. Tuon vihjeen perusteella paikan löytää kartalta saman tien. Ajattelin ensi alkuun, että kuvassa olisi jokin öljysäiliö, joka sijaitsisi kenties Pansion öljysatamassa tai Naantalin jalostamolla. Nyt 55 kilometrin lenkin jälkeen täytyy todeta, että ei sijainnut Ajoinpa vielä melkein tuon paikan ohi lenkin aikana.

No kerpele, minäkin kävin tuolla rastilla tunti sitten, mutta enpä ehtinyt lähettää sitä tänne asti... Mutta nähtävästi sinä olet kuitenkin käynyt aikaisemmin, koska sulla on vielä luntakin maassa.

Oisinkohan mä ollu aika tarkkaan yhdentoista pintaan näppäämässä kuvaa. Eli skeittihallin säiliön on tässä https://www.google.com/maps/d/edit?m...402000986&z=18

Ennen vinkkiä ajatuksena oli lähteä Pansion suunnasta etsimään sopivan näköistä säiliötä, hyvällä tuurilla olisin ajanut tuosta ohi..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti w-a Katso viesti
    Oisinkohan mä ollu aika tarkkaan yhdentoista pintaan näppäämässä kuvaa. Eli skeittihallin säiliön on tässä https://www.google.com/maps/d/edit?m...402000986&z=18

Ennen vinkkiä ajatuksena oli lähteä Pansion suunnasta etsimään sopivan näköistä säiliötä, hyvällä tuurilla olisin ajanut tuosta ohi..
    Siellä Pansion suunnalla minäkin eilen pyöriskelin huonolla menestyksellä.

Turun maantiekuvarastit

Onko ajatuksia? Koska täytyy laittaa pientä vinkkiä ilmaan?

Kävin rastilla tänään, kohta tulee uutta

Puomi

Uusi

Vahva veikkaus tämän rastin sijainnista Käyn tänään illalla tai viimeistään huomenna toteamassa veikkaukseni vahvuuden.

Edellinen löytyi Piikkiön rautatieaseman kupeesta.

Uusi:

Vanha maantierasti löytyi aamulenkiltä palatessa Ravattulan CM:n pihalta Ohikulkutien puoleisesta päästä:https://www.google.com/maps/d/edit?m...743962025&z=16. Katselin illalla pkuitune'n laittamaa rasti ja totesin, että tutulta näyttää, olisiko jossain Länsikeskuksessa. Aamulenkiltä kotiinpäin ajaessana totesin " Hitto, tuossahan se on". Siksipä uusi rasti ei mennyt kovinkaan kauas vanhasta.

ja uusi on tuollainen lyhyt ja jyrkkä mäentöppäre kelvillä. Mäen yläpäässä on lyhyt pätkä hiekkatietä.
    MTB 50+ muokkasi tätä : 24.03.2020 at 13.09
    ÖRM 2021

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •