Garmin Express-sovelluksessa Windows-ekosysteemissä on yhteysongelmia - ei synkronoi servereille. Asensin softan uusiksi, ei vaikutusta. Tiedostonhallinta tunnistaa ongelmitta, olenko yksin asian kanssa?
Laite Edge 800.
Garmin Express-sovelluksessa Windows-ekosysteemissä on yhteysongelmia - ei synkronoi servereille. Asensin softan uusiksi, ei vaikutusta. Tiedostonhallinta tunnistaa ongelmitta, olenko yksin asian kanssa?
Laite Edge 800.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Kyllä tuo ainakin mulla toimii win10 koneessa.
Garmille löytyy RideWithGPS sovellus, jolla siellä olevat reitit saa suoraan langattomasti vaikka Edge 1000:n https://apps.garmin.com/fi-FI/apps/7...7-e13ffd064d54
Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi
Toimiiko livetrack tai group track mikä lie oikeasti? Mulla on Garmin Fenix 5 ja Android kännykkä Garmin connectilla, ja kokeilin saada aikaiseksi että vaimo voi iphonellaan seurata minun pyörä lenkkeilyä reaaliajassa. En saanu millään toimimaan. Onko vikana taas toi Applen sulkeutunut systeemi , ei ota livedataa jos on Garmin ja Android vastapuolella?
Rule #1: Obey The Rules
Osaako kukaan sanoa mistä johtuu kun ajan Zwiftissä ja synkkaan ne treenit connectiin niin aina training effect on 0.0? Vaikka muuten tuolla connectissa näkyy kaikki tehot, sykekäyrät, nopeudet etcetc.
Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.
Villi arvaus, että Zwift ei laske training effectiä. Garmin maailmassa se on mittarin tehtävä, esim vanhemmat Garminin mittarit laskevat vain training effecting, uudemman laskevat Training effecting aerobiselle ja anaerobiselle työlle. Itse Garmin Connect ei niitä laske ollenkaan.
Jos siis haluat effecting näkyviin, niin treeni tulee tallentaa Garminin päätelaitteella ja synkata siitä G.Connectiin. Itsellä Zwiftistä menee treeni vain Stravaan ja G.Connectiin Edge 1030 mittarista.
Onko muilla ollut tätä ongelmaa, että Garmin Connect on aloittanut hävittämään dataa? Esim eilen mittasi sujuvasti askeleet päivältä ja seuraavana aamuna synkattaessa noin 13 km puuttuu. Koko päivä on tyhjä jostain klo 14:00 eteenpäin ilman mitään aktiivisuutta.
Rannekkeessa data oli illalla, kun katsoin, että 20 000 meni rikki. Ja aamulla kun synkkasin sen nukkumisen jälkeen. Synkkaamisen jälkeen se on bittiavaruudessa.
Muista vastaavista ei ole näin tarkkaa varmuutta, mutta edellisen kahden kuukauden aikana on neljä päivää, joina askeleita on hyvin vähän. Siis vähemmän, mitä jo pelkistä työmatkoista tulee.
Garmin ei vastaa myöskään yhteydenottoihin. Onko kenelläkään käsitystä pystyykö tuoda dataa muokkaamaan itse jälkikäteen, jotta olisi edes sinnepäin oikein?
Minulla Garmin Express ei löydä USB-piuhan päässä olevia laitteita - johdoissa ei ole vikaa, ne on tutkittu ja MAC:ssä Garminit näkyvät ylimääräisinä massamuisteina. Googlea kokeilin löytyykö ohjeita, mutta ei mikään auttanut: buuttaus, expressin uudelleen asennus tms
^Oletko kokeillut toisessa tietokoneessa? PC:ssä tai Macissa?
mpk muokkasi tätä : 18.11.2019 at 16.39
--
Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. - Michael Kosterlitz
Mulla tuo on PCn kanssa toiminut kyllä aina, mutta se että härveli tunnistaa kellon kestää puolesta kahteen minuuttia, että koita lyödä kiinni ja odota pari minuuttia, josko sillä heräis... Ei tietenkään hirveän kätevää, mutta ei tuohon tarvi asetuksia kuitenkaan olla joka viikko ropaamassa ja lataamista & käyttöä tuo ei haittaa, synkkaukset muuten tapahtuu ilman lankoja varsin sulavasti...
I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...
Taas sama kiusa, mutta nyt huomasin ajoissa, kun oon ottanu tavaks seurata asiaa.
Tän päivänen lenkki siirtyi ittekseen, mut neljä edellistä oli jääny väliin. Eikä siirry sitten niin millään, vaikka miten yrittää käynnistellä syncciä ja buuttailla kaikkia vehkeitä.
Näillä ohjeilla lenkit sai siirtymään, kun ne oli vielä tallessa. Vinkiksi vaan, jos muillakin on samaa ongelmaa.
Connect device to computer using USB cable if that is where the file is saved
Sign into Garmin Connect
Select in top right corner of page
Select Import Data
Select Browse
Locate and select activity file
Select Import Data
https://support.garmin.com/en-US/?fa...ju075uKvqTqu99
Onko kellään tietoa/luuloa/kaverilta kuultua/juutuupista katsottua, että mitä tapahtuu jos ajossa on kaksi Garminin mittaria samaan aikaan? Tekeekö myös kaksi eri harjoitusta niistä ja sitten on matkat ja kaikki muut tilastot tuplana...?
Tällä hetkellä mulla on Fenx ja Wahoo, eikä ongelmaa ole, kun Wahoo ei synkkaa esim. Stravaan. Nyt olisi tulossa Edge 130 Fenixin kaveriksi ja ongelmia voi siis tulla...
Ja miksi kaksi eri mittaria? No, toisessa on syke- ym ajo- ja rasitustiedot näkyvissä ja toisessa sitten enemmän fillarin tiedot (kadenssi, nopeus, teho, etc). Fenix kuitenkin loggaa kaiken, myös nuo kadenssit ja tehot ja nopeudet.
Tekee. Ainakin jos toinen on vanhempi eikä tajua että tulee tuplat.
Jos molemmat on uusia, ne ymmärtääkseni tajuaa noi samaksi eikä tuplia tule. En ole kokeillut.
Itse ratkaisen sillä etten lataa EDGE800 dataa connectiin. Sehän ei myös anna mitään lisäarvoa 935 dataan.
^Eli sulla ei ole tuo EDGE800 paritettuna puhelimeen lainkaan? Ilmeisesti sitten kaikki päivitykset, ym. on tehtävä PC:n kautta. Tosin niin kai ne kartta- ym. päivitykset muutenkin pitää tehdä sitä kautta.
En tiedä edes saako sitä paritettua puhelimeen. Eikä siihen ole tullut päivityksiä vuosiin. Jos jotain karttoja haluan niin SD kortilla siirrän.
Eli käytännössä toimii vain fillarissa näyttönä ja navigaattorina.
Voihan sen aktiviteetin käynnistää Fenixillä & Edgellä ja lenkin lopuksi tallentaa vain Fenixin träkkäämän lenkin? Eli painaa siitä Edgestä "discard ride" kun on valmis.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
^No totta mooses... näinhän se meneekin. Eihän se sitä itsekseen synkkaa. Kiitos.
Saako Connectista jotenkin helposti tietyn ajan kokonaiskilsat? Esim. kuluva vuosi tai kuukausi?
Mobiilista saa sen liukuvan 4 viikkoa, osuu miten osuu. Selaimen kautta voi tehdä haun ja ladata tuloksen Exceliin, mut vähän kömpelöä sekin.
Selaimella saa kuluvan vuoden tai viime vuoden ja olikohan vielä vapaasti valitun ajan statistiikkoja. Mobiilissa en näitä ole nähnyt.
Edit: Reports -> Progress Summary kohdasta löytyy.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Ostin Garmin Vivoactive 3:n. Osaako joku sanoa saanko jollain ohjelmalla näkymään nopeuden/matkan lisäksi sykkeen puhelimen näytölle ajon aikana? Samaan tapaan kuin esim. Polar Beat näyttää sykevyöllä, mutta syke pitäisi saada nyt tuosta kellosta ulos?
Saa, Garmin Edgeen saa siirrettyä ajon aikana, paina pohjassa kellon näyttöä -> Asetukset ->Widgetit -> Syke asetukset ->Lähetys suorituksessa.
Kyse oli Android-puhelimesta, ei ole mitään edgeä. Eli onko ohjelmistoa puhelimeen johon saa samaan tyyliin?
Kirjanmerkit