HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 22 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 32 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 1031

Aihe: Garmin Connect

Garmin Express-sovelluksessa Windows-ekosysteemissä on yhteysongelmia - ei synkronoi servereille. Asensin softan uusiksi, ei vaikutusta. Tiedostonhallinta tunnistaa ongelmitta, olenko yksin asian kanssa?

Laite Edge 800.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Kyllä tuo ainakin mulla toimii win10 koneessa.

Garmille löytyy RideWithGPS sovellus, jolla siellä olevat reitit saa suoraan langattomasti vaikka Edge 1000:n https://apps.garmin.com/fi-FI/apps/7...7-e13ffd064d54
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

Toimiiko livetrack tai group track mikä lie oikeasti? Mulla on Garmin Fenix 5 ja Android kännykkä Garmin connectilla, ja kokeilin saada aikaiseksi että vaimo voi iphonellaan seurata minun pyörä lenkkeilyä reaaliajassa. En saanu millään toimimaan. Onko vikana taas toi Applen sulkeutunut systeemi , ei ota livedataa jos on Garmin ja Android vastapuolella?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikkomoe Katso viesti
    Toimiiko livetrack tai group track mikä lie oikeasti? Mulla on Garmin Fenix 5 ja Android kännykkä Garmin connectilla, ja kokeilin saada aikaiseksi että vaimo voi iphonellaan seurata minun pyörä lenkkeilyä reaaliajassa. En saanu millään toimimaan. Onko vikana taas toi Applen sulkeutunut systeemi , ei ota livedataa jos on Garmin ja Android vastapuolella?
    Applen laitteissa ei ole mitään sellaista ominaisuutta, joka estäisi tuon toimimisen. Eri asia on se, jos Garminin ohjelma on kuraa, eikä toimi eri laitteilla. Pitkän garmin-kokemuksen perusteella olen varma, että vika löytyy garminin softasta.
    Rule #1: Obey The Rules

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Applen laitteissa ei ole mitään sellaista ominaisuutta, joka estäisi tuon toimimisen. Eri asia on se, jos Garminin ohjelma on kuraa, eikä toimi eri laitteilla. Pitkän garmin-kokemuksen perusteella olen varma, että vika löytyy garminin softasta.
    Aijaa, korjataanko tänä softa joskus?

Osaako kukaan sanoa mistä johtuu kun ajan Zwiftissä ja synkkaan ne treenit connectiin niin aina training effect on 0.0? Vaikka muuten tuolla connectissa näkyy kaikki tehot, sykekäyrät, nopeudet etcetc.
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikkke Katso viesti
    Osaako kukaan sanoa mistä johtuu kun ajan Zwiftissä ja synkkaan ne treenit connectiin niin aina training effect on 0.0? Vaikka muuten tuolla connectissa näkyy kaikki tehot, sykekäyrät, nopeudet etcetc.
    Villi arvaus, että Zwift ei laske training effectiä. Garmin maailmassa se on mittarin tehtävä, esim vanhemmat Garminin mittarit laskevat vain training effecting, uudemman laskevat Training effecting aerobiselle ja anaerobiselle työlle. Itse Garmin Connect ei niitä laske ollenkaan.

Jos siis haluat effecting näkyviin, niin treeni tulee tallentaa Garminin päätelaitteella ja synkata siitä G.Connectiin. Itsellä Zwiftistä menee treeni vain Stravaan ja G.Connectiin Edge 1030 mittarista.

TetedeCourse Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikkke Katso viesti
    Näkyy olevan muissakin ajoissa, kuin Zwiftissä - eli joku bugi!

Onko muilla ollut tätä ongelmaa, että Garmin Connect on aloittanut hävittämään dataa? Esim eilen mittasi sujuvasti askeleet päivältä ja seuraavana aamuna synkattaessa noin 13 km puuttuu. Koko päivä on tyhjä jostain klo 14:00 eteenpäin ilman mitään aktiivisuutta.

Rannekkeessa data oli illalla, kun katsoin, että 20 000 meni rikki. Ja aamulla kun synkkasin sen nukkumisen jälkeen. Synkkaamisen jälkeen se on bittiavaruudessa.

Muista vastaavista ei ole näin tarkkaa varmuutta, mutta edellisen kahden kuukauden aikana on neljä päivää, joina askeleita on hyvin vähän. Siis vähemmän, mitä jo pelkistä työmatkoista tulee.

Garmin ei vastaa myöskään yhteydenottoihin. Onko kenelläkään käsitystä pystyykö tuoda dataa muokkaamaan itse jälkikäteen, jotta olisi edes sinnepäin oikein?

TetedeCourse Guest
    Minulla Garmin Express ei löydä USB-piuhan päässä olevia laitteita - johdoissa ei ole vikaa, ne on tutkittu ja MAC:ssä Garminit näkyvät ylimääräisinä massamuisteina. Googlea kokeilin löytyykö ohjeita, mutta ei mikään auttanut: buuttaus, expressin uudelleen asennus tms

^Oletko kokeillut toisessa tietokoneessa? PC:ssä tai Macissa?

Garmin Connect

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tri: Katso viesti
    Garmin ei vastaa myöskään yhteydenottoihin. Onko kenelläkään käsitystä pystyykö tuoda dataa muokkaamaan itse jälkikäteen, jotta olisi edes sinnepäin oikein?
    Vähän oli samankaltaista ongelmaa, mutta uusimman garminin beta-softan kelloon ja päivityksen luuriin asennettuani ja paritettuani ne uudelleen alkoi taas joraamaan niin kuin pitääkin.

EDIT: Tää oli eka kerta kahden vuoden aikana kun oli mitään kummallista
    mpk muokkasi tätä : 18.11.2019 at 16.39
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Mulla tuo on PCn kanssa toiminut kyllä aina, mutta se että härveli tunnistaa kellon kestää puolesta kahteen minuuttia, että koita lyödä kiinni ja odota pari minuuttia, josko sillä heräis... Ei tietenkään hirveän kätevää, mutta ei tuohon tarvi asetuksia kuitenkaan olla joka viikko ropaamassa ja lataamista & käyttöä tuo ei haittaa, synkkaukset muuten tapahtuu ilman lankoja varsin sulavasti...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TemMeke Katso viesti
    Onko muilla ollu ongelmia harjotusten siirtymisessä Connectiin?

Mä en seuraa lenkkien siirtymistä kovinkaan aktiivisesti, vaan kattelen niitä joskus perästäpäin. Nyt huomasin, et alkuvuonna tuntuu hukkuneen lenkkejä aikalailla. Esim. helmikuussa Vivoactive on näköjään saanu viimisen lenkin Connectiin 9.2. vaikka sillä on kyllä loggailtu työmatka joka arkipäivä. Sen vertaa oon kattonu joka kerta, että lopetan tallennuksen perillä ja katon pikasesti sykealueet. Kello on kuitenkin kädessä "aina", samoin puhelin vieressä ja on ne lenkit aiemmin siirtyny ongelmitta. Tai jos joku yksittäinen puuttuukin, ni ei ainakaan niin isoja siivuja, että noita kuukausitolppia kattoessa huomaa selviä eroja.

21.2. taas on siirtyny Edgestä viiminen lenkki, vaikka silläkin niitä on tullut joka arkipäivä (loggaan töihinpäin Edgellä, kun haluan seurata numeroita ja kotiinpäin kellolla, kun ajelen omassa rauhassa). Samoin noikin on aina stopattu lenkin jälkeen ja katottu pikasesti yhteenveto.

Maaliskuun puolelta puuttuu samalla lailla pitkä pätkä alkupuolelta. Muualla ei tosiaan oo ainakaan tollasia isoja aukkoja. Ja kummassakaan laitteessa ei oo enää tallessa noita puuttuvia lenkkejä, että taisivat hävitä lopullisesti.

Pitääkö näitten siirtymistä kytätä joka kerta, vai mitä noitten kanssa pitäis tehdä?
    Taas sama kiusa, mutta nyt huomasin ajoissa, kun oon ottanu tavaks seurata asiaa.

Tän päivänen lenkki siirtyi ittekseen, mut neljä edellistä oli jääny väliin. Eikä siirry sitten niin millään, vaikka miten yrittää käynnistellä syncciä ja buuttailla kaikkia vehkeitä.

Näillä ohjeilla lenkit sai siirtymään, kun ne oli vielä tallessa. Vinkiksi vaan, jos muillakin on samaa ongelmaa.

Connect device to computer using USB cable if that is where the file is saved
    Sign into Garmin Connect
    Select in top right corner of page
    Select Import Data
    Select Browse
    Locate and select activity file
    Select Import Data
    https://support.garmin.com/en-US/?fa...ju075uKvqTqu99

Onko kellään tietoa/luuloa/kaverilta kuultua/juutuupista katsottua, että mitä tapahtuu jos ajossa on kaksi Garminin mittaria samaan aikaan? Tekeekö myös kaksi eri harjoitusta niistä ja sitten on matkat ja kaikki muut tilastot tuplana...?

Tällä hetkellä mulla on Fenx ja Wahoo, eikä ongelmaa ole, kun Wahoo ei synkkaa esim. Stravaan. Nyt olisi tulossa Edge 130 Fenixin kaveriksi ja ongelmia voi siis tulla...

Ja miksi kaksi eri mittaria? No, toisessa on syke- ym ajo- ja rasitustiedot näkyvissä ja toisessa sitten enemmän fillarin tiedot (kadenssi, nopeus, teho, etc). Fenix kuitenkin loggaa kaiken, myös nuo kadenssit ja tehot ja nopeudet.

Tekee. Ainakin jos toinen on vanhempi eikä tajua että tulee tuplat.
    Jos molemmat on uusia, ne ymmärtääkseni tajuaa noi samaksi eikä tuplia tule. En ole kokeillut.
    Itse ratkaisen sillä etten lataa EDGE800 dataa connectiin. Sehän ei myös anna mitään lisäarvoa 935 dataan.

^Eli sulla ei ole tuo EDGE800 paritettuna puhelimeen lainkaan? Ilmeisesti sitten kaikki päivitykset, ym. on tehtävä PC:n kautta. Tosin niin kai ne kartta- ym. päivitykset muutenkin pitää tehdä sitä kautta.

En tiedä edes saako sitä paritettua puhelimeen. Eikä siihen ole tullut päivityksiä vuosiin. Jos jotain karttoja haluan niin SD kortilla siirrän.
    Eli käytännössä toimii vain fillarissa näyttönä ja navigaattorina.

Voihan sen aktiviteetin käynnistää Fenixillä & Edgellä ja lenkin lopuksi tallentaa vain Fenixin träkkäämän lenkin? Eli painaa siitä Edgestä "discard ride" kun on valmis.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

^No totta mooses... näinhän se meneekin. Eihän se sitä itsekseen synkkaa. Kiitos.

Saako Connectista jotenkin helposti tietyn ajan kokonaiskilsat? Esim. kuluva vuosi tai kuukausi?

Mobiilista saa sen liukuvan 4 viikkoa, osuu miten osuu. Selaimen kautta voi tehdä haun ja ladata tuloksen Exceliin, mut vähän kömpelöä sekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TemMeke Katso viesti
    Saako Connectista jotenkin helposti tietyn ajan kokonaiskilsat? Esim. kuluva vuosi tai kuukausi?

Mobiilista saa sen liukuvan 4 viikkoa, osuu miten osuu. Selaimen kautta voi tehdä haun ja ladata tuloksen Exceliin, mut vähän kömpelöä sekin.
    Jos otat sen "1 year" näkymän niin sen alaosassa on listattuna kuukausien kilometrit.
    k2x80w muokkasi tätä : 09.03.2020 at 17.13

Selaimella saa kuluvan vuoden tai viime vuoden ja olikohan vielä vapaasti valitun ajan statistiikkoja. Mobiilissa en näitä ole nähnyt.

Edit: Reports -> Progress Summary kohdasta löytyy.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ranttis Katso viesti
    Reports -> Progress Summary
    Kiitti!

Ostin Garmin Vivoactive 3:n. Osaako joku sanoa saanko jollain ohjelmalla näkymään nopeuden/matkan lisäksi sykkeen puhelimen näytölle ajon aikana? Samaan tapaan kuin esim. Polar Beat näyttää sykevyöllä, mutta syke pitäisi saada nyt tuosta kellosta ulos?

Saa, Garmin Edgeen saa siirrettyä ajon aikana, paina pohjassa kellon näyttöä -> Asetukset ->Widgetit -> Syke asetukset ->Lähetys suorituksessa.

Kyse oli Android-puhelimesta, ei ole mitään edgeä. Eli onko ohjelmistoa puhelimeen johon saa samaan tyyliin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eakin Katso viesti
    Kyse oli Android-puhelimesta, ei ole mitään edgeä. Eli onko ohjelmistoa puhelimeen johon saa samaan tyyliin?
    Ei taida onnaa ainakaan garminin softilla.
    Laita vaikka Polar oh1 tms käsivarteen ja kello kiinni ohjaustankoon niin saat näytön esille.

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •