GarminMPMessutElectrobikeGiant
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3
Näyttää tulokset 61 - 66 / 66

Aihe: Helposti asentuva rengas?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hiilikuitumies Katso viesti
    Minä tarkoitin sen päinvastaiseksi kuitenkin, eli helpommalla pääsee nimenomaan tien päällä tubelessina.
    Olen tästä eri mieltä, että saanko herran mielestä nyt mitenkään asiasta (tai mistään?) olla eri mieltä?

Minullahan on mukana aina myös pieni paikkasarja. Tässähän tämä oletus tiukasta vanteesta onkin. Mikä ihmeen tiukka se on, kun eihän sitä rengasta edes hyllylle kiskota, vaan vanteen uraan tai uriin. Ehkä se on vaikeaa jollekin ihan tavikselle, mutta tässä porukassa voisi luulla ihmisten osaavan vaihtaa renkaat oikealla tekniikalla.
    Yksi fillarifoorumin eniten postauksia kerryttäneestä ketjusta on "Pahoja Tubeless ongelmia!" -ketju. Tumpeloita ilmeisesti täälläkin piisaa. En myöskään löydä lähellekään yhtä suosittua keskusteluketjua sisurin vaihtamisen vaikeudesta.

Sinähän tässä yrität tuntea ajatusta, että tlr tarkoittaisi aina ongelmaa.
    Voisitko nyt tavikselle osoittaa ja alleviivata, että missä kohtaa olen väittänyt tällaista? Itse vaikutat tunkevan ajatusta, että tubeless on aina se oikea valinta kaikille. Mutta näinhän se tietysti menee, kun omaa sen Oikean Mielipiteen (tm).

Minä uskon, että syyt ovat enemmänkin vannekohtaisia. Minun nykyisissä tlr-vanteissani olen aina pitänyt etuna renkaiden helppoa asentumista. Asian luulisi selviävän jo ennen reissua renkaiden asennuksen yhteydessä. Jos tuntuu vaikealta, niin kannattaa toki edetä sen mukaan, mitä se sitten tarkoittaakaan, mutta en minä kaikkea tubelessia välttelisi sillä ajatuksella, että olisi aina muka vaikeaa vaihtaa renkaat, kun näin ei selvästikään ole.
    Minulla nyt sattuu olemaan nämä kiekot mitkä on ja niille ihan-sama-minkä renkaan nostaminen on pääsääntöisesti ihan hanurista. Tähän pohjaan oman näkemykseni enkä ole osoittelemassa mitenkään muiden valintoja. Kynnys hankkia uudet kiekot ja yrityksen erehdyksen kautta lähteä opettelemaan tubelesken elämää on vain liian suuri siihen nähden, mitä hyötyä koen siitä saavani. Näillä mennään.

Peace Man!

Luultavasti litkurenkailla ens kesän pikkureissut mennään mutta jollen tallilla saa päälirengasta tappelematta paikalleen niinnen kyllä niillä reissuun lähde. UGH.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Aja millä ajat kunhan ajat.
    Litkurenkaat soveltuu varmaan hyvin moneen ajoon, kumilliset taas toiseen .... Foorumilaiset voi sitten siitä jatkaa nyanssien kanssa kinastelua

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nikobiker Katso viesti
    Olen tästä eri mieltä, että saanko herran mielestä nyt mitenkään asiasta (tai mistään?) olla eri mieltä?
    Tietysti saat, mutta minä listasin syitä puolesta, enkä vastaan, joten sitä tarkoitin.

Yksi fillarifoorumin eniten postauksia kerryttäneestä ketjusta on "Pahoja Tubeless ongelmia!" -ketju. Tumpeloita ilmeisesti täälläkin piisaa. En myöskään löydä lähellekään yhtä suosittua keskusteluketjua sisurin vaihtamisen vaikeudesta.
    Olkoon vain, mutta se ei ole matkalla tapahtuvista ongelmista. Tubelessin kanssa (ja muutenkin kannattaa) kannattaa pitää sisäkumeja varalla, joten jos tulee ongelmia tien päällä, niin voi silloin palata sisäkumien käyttöön, milloin ei se ole yhtään sen vaikeampaa. Mutta lähtökohta on parempi, kun todennäköisemmin ei tule rengasrikkoja, eikä joudu siten tien päällä tekemään yhtään mitään. Se vaiva tai hankaluus on nimenomaan huoltopajalla.

Voisitko nyt tavikselle osoittaa ja alleviivata, että missä kohtaa olen väittänyt tällaista? Itse vaikutat tunkevan ajatusta, että tubeless on aina se oikea valinta kaikille. Mutta näinhän se tietysti menee, kun omaa sen Oikean Mielipiteen (tm).
    Kun kerroin eduista, niin sinä tulit tuolla ihme asenteellasi mitätöimään jopa ne etujen listaukset. Ja sinä aloitit tuon syyttelyn. Mikä teitä joitain vaivaa, kun perustellun mielipiteen kertominen tuottaa teissä tuollaista jurputusta Oikeasta Mielipiteestä? Minä kirjoitin tuolla aiemminkin, että tehköön jokainen miten lystää. Ja aika tyhjänpäiväiseksi menee tämä keskustelupalsta, jos täällä ei saa mielipiteitä asioista esittää. Onhan se sinullekin selvästi sallittua, eikä siitä aloittanut kukaan jurputusta, kunnes jouduin sanomaan tuon, että sinähän tässä aloitit mitätöimään toisten mielipiteitä. Olisit kertonut vain omasi ja jättänyt tuon turhan valituksen Oikeista Mielipiteistä väliin, niin ei olisi sitäkään tarvinnut sanoa.

Kun halutaan nopeaa rengasta ja vieläpä maastoon, niin silloin tubeless on syytä nostaa esille. Ei sitä ole pakko toteuttaa, mutta tässähän kymmenien tuhansien viestien tietäjältä jopa puuttui sellainen tieto, että se vähentää rullaamista vastustavia voimia, ja oli toisaalta harhakäsitys, että painosta olisi kyse. Joten hyödyllistähän tämä olisi, jos se tieto menisi perille. Sitähän voi itse hakea netistä lisää, jos ei usko tai kelpaa se, että en ole itse laskenut asiaan vaikuttavia voimavektoreita, mutta luotan ihmisiin, jotka ovat näitä oikeasti miettineet. Mutta kyllähän sen jo etukäteen tiesi, että parin tyypin täällä sotkiessa menemään sellainen ei voi onnistua.

Kun kerroin eduista, niin sinä tulit tuolla ihme asenteellasi mitätöimään jopa ne etujen listaukset. Ja sinä aloitit tuon syyttelyn. Mikä teitä joitain vaivaa, kun perustellun mielipiteen kertominen tuottaa teissä tuollaista jurputusta Oikeasta Mielipiteestä? Minä kirjoitin tuolla aiemminkin, että tehköön jokainen miten lystää. Ja aika tyhjänpäiväiseksi menee tämä keskustelupalsta, jos täällä ei saa mielipiteitä asioista esittää. Onhan se sinullekin selvästi sallittua, eikä siitä aloittanut kukaan jurputusta, kunnes jouduin sanomaan tuon, että sinähän tässä aloitit mitätöimään toisten mielipiteitä. Olisit kertonut vain omasi ja jättänyt tuon turhan valituksen Oikeista Mielipiteistä väliin, niin ei olisi sitäkään tarvinnut sanoa.

Kun halutaan nopeaa rengasta ja vieläpä maastoon, niin silloin tubeless on syytä nostaa esille. Ei sitä ole pakko toteuttaa, mutta tässähän kymmenien tuhansien viestien tietäjältä jopa puuttui sellainen tieto, että se vähentää rullaamista vastustavia voimia, ja oli toisaalta harhakäsitys, että painosta olisi kyse. Joten hyödyllistähän tämä olisi, jos se tieto menisi perille. Sitähän voi itse hakea netistä lisää, jos ei usko tai kelpaa se, että en ole itse laskenut asiaan vaikuttavia voimavektoreita, mutta luotan ihmisiin, jotka ovat näitä oikeasti miettineet. Mutta kyllähän sen jo etukäteen tiesi, että parin tyypin täällä sotkiessa menemään sellainen ei voi onnistua.
    Kyllä nyt jollain muullla on ihme asenneongelma kuin minulla. Annetaanko olla. Olet 100% oikeassa. Ihan kaikessa. Tubelessit lähti heti tilaukseen. Kiitos ja anteeksi. Over and out.

Rehti peli, Niko, joskus täytyy antaa periksi suosiolla kun joku suoltaa mielipiteitään joita kukaan ei jaksa lukea...

Samanlaisia aiheita

1. Vastaukset: 56
    Viimeinen viesti: 27.02.2020, 18.16
  2. Tiukka rengas????
    By antsa_m in forum Renkaat
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 26.02.2020, 19.27
  3. Viallinen rengas
    By hakpas in forum Renkaat
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 08.04.2019, 20.56

Kirjanmerkit