HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 190 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 90 140 180 188 189 190 191 192 200 240 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.671 - 5.700 / 7702

Aihe: Alennusmyynnit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Mulla on Celsius Arcticeista se ikivanha GTX malli. Kestää seistä rapakossa ihan huoletta nilkkoja myöten eikä sukat kastu niin pitkään kuin varresta ei mene vesi sisään. Pohja on vain pirun liukas maastokäyttöön ja saman näköinen pohja on noissakin. Piikit kärkeen varmaan auttaisi.
    Sama. Tosi hyvä kenkä. Pitäisi kohta löytää vastaavaa tilalle, tai korjata repeytynyt sisävuori.

Nämä uudet nw:t ei kyllä laadullaan vakuuta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Mulla on Celsius Arcticeista se ikivanha GTX malli. Kestää seistä rapakossa ihan huoletta nilkkoja myöten eikä sukat kastu niin pitkään kuin varresta ei mene vesi sisään. Pohja on vain pirun liukas maastokäyttöön ja saman näköinen pohja on noissakin. Piikit kärkeen varmaan auttaisi.
    Juu, pohjakumin/ -muovin laatu oli yksi syy, kun joulun jälkeen päädyin Ragnarökeihin. Mutta sen kumin liimaus ei sitten kestänytkään paikallisen mnetsän haasteita, tai kyseessä on valmistusvirhe...
    Ja Celsius Arcticien kiristysvairitelmä on kyllä aika mielenkiintoinen, kennkää riisuttaessa siimaa si siis saa napista painamalla kerralla vapautettua, vaan pykälä kerallaan napsuttelemalla, jollei sitten (tod. näk. kylmin jakohmettunein käsin) saa siimaan tiukkaa hyppysotetta, jolla siimaa saisi kiskottua löysemmälle samalla kun toisella kädelle napsuttelee vapautusnappulaa. Kiristämisessä ei ole ongelmaa, kunhan kengän ensin saanut pujotettua jalkaan. Kengän suu on ahtaampi kuin vm. 2007-08 Salomon SLab luisteluhiihtomonossa, jossa on vastaava otelenkein varustettu muhvi nilkan kohdalla....
    "Keep your distance and don't follow me"

Sinulla on uudemmat articit. Vanhat kiritään nauhasta vetämällä. Toimii ja kestää. En osaa kyllä boa, tai varsinkaan sen kopiota kaivata talvikenkiin.

Tilasin sitten uudet Ragnarökit kun halvalla sai. Nyt kohtuullisia ajokelejä ei ole muutamiin päiviin tarjolla, niin toivottavasti saapuvat kohtuuajassa. Sitten edellisistä voisi reklamoida ja palauttaa Northwavet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika A Katso viesti
    Ja Celsius Arcticien kiristysvairitelmä on kyllä aika mielenkiintoinen, kennkää riisuttaessa siimaa si siis saa napista painamalla kerralla vapautettua, vaan pykälä kerallaan napsuttelemalla, jollei sitten (tod. näk. kylmin jakohmettunein käsin) saa siimaan tiukkaa hyppysotetta, jolla siimaa saisi kiskottua löysemmälle samalla kun toisella kädelle napsuttelee vapautusnappulaa.....
    Minulla on NW-talvikengät sekä maastoon että maantielle, molemmissa tuo sama kiristysmekanismi. Sen saa kerralla helposti auki niin, että vapauttaa sen pyörän lukituksen siitä vivusta ja samalla nostaa ilttiä. Ei tarvitse naksutella pykälä kerrallaan.
    Rule #1: Obey The Rules

^ Kiitos vinkistä. Voi tosiaan olla, että nuo kengät eivät tulekaan käyttöön, vaan menevät palautukseen.

Sportaxissa hyviä aleja. Löytyy kenkää, lasia, kokonaista pyörää ja runkoja, Camelbakin varaosia...

Sportamorella -25% lähes kaikesta, toimii pyöräilykamaan. Mm. wahoon tuotteet aika edullisesti.

Koodilla HAPPYDAY

Santinilla taas talvialen loppurysäys eli parhaimmillaan 60 pinnaa ovhista pois. Yli satasen tilaus ilman postikuluja.

https://www.santinicycling.com/en/#
    “I'm a little bit whoor, a little bit whaeey, a little bit swish-swish-swish! I'm a little bit dodgy, I'm a geezer."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Larss Katso viesti
    Sportamorella -25% lähes kaikesta, toimii pyöräilykamaan. Mm. wahoon tuotteet aika edullisesti.

Koodilla HAPPYDAY

Kannattaa vertailla hintoja ennen kuin suinpäin laittaa tilausta vetämään. Minusta vaikuttaa, että ovat nostaneet hintoja sitten viime vilaisun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jekkujätkä Katso viesti
    Santinilla taas talvialen loppurysäys eli parhaimmillaan 60 pinnaa ovhista pois. Yli satasen tilaus ilman postikuluja.

https://www.santinicycling.com/en/#
    Miten Santinin koot menee? Normaalit vai normaalit italialaiset (eli 1-2 kokoa normaalia pienempiä).

Pitkälti tuotekohtaista vaikka malli olisi slim fit.

Esim Classe paidat hyvinkin slim fit ja takit puolestaan löysempiä. Tilaus sit paypalilla jos meinaa palauttaa tarjoustuotteita ilmaiseksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pexxi Katso viesti
    Miten Santinin koot menee? Normaalit vai normaalit italialaiset (eli 1-2 kokoa normaalia pienempiä).
    Kohtahan se nähdään... Tilasin Vega H20 ja Guard 3.0 takin ämmänä, oon 181cm, jalan sisäsauma 82cm ja 77kg lihavuutta. Let's see.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Kohtahan se nähdään... Tilasin Vega H20 ja Guard 3.0 takin ämmänä, oon 181cm, jalan sisäsauma 82cm ja 77kg lihavuutta. Let's see.
    Mä tilasin samoilla mitoilla (+3 kg) Vega H2O-takin ja Classe-paidan ällänä. Normaalisti kamat ämmää ja Castellit äksällää. Arvelin Santinin olevan näiden puolivälissä.

Mä tilasin samoilla mitoilla (+3 kg) Vega H2O-takin ja Classe-paidan ällänä. Normaalisti kamat ämmää ja Castellit äksällää. Arvelin Santinin olevan näiden puolivälissä.
    Kyllähän tässä vaiheessa voi jo myöntää että pasiset on kuikat. Heitän vaatteet mereen jos eivät ole sopivia
    -L.

XXLssä voi käydä sovittamassa Vega Extremeä. Mulle koko M sopiva. 173cm 59kg. Mahtuu lämmintä väliin tarvittaessa.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Koko syksy tuntu olevan keuloja hyvässä tarjouksessa, mutta ei raaskinu ostaa kun oli epävarma suunnitelmista. Nyt kun olis ostamassa, ei löydy oikeen mitään. Saa ilmoittaa jos tulee hyviä tarjouksia enskakeuloista 150-180mm joista saa 170mm kyhättyä.

Nousiko tuolla Santinilla hinnat yön aikana vai katsoinko väärin? Muistelin, että osa takeista oli muutaman kympin halvempia mitä nyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yrmis Katso viesti
    Nousiko tuolla Santinilla hinnat yön aikana vai katsoinko väärin? Muistelin, että osa takeista oli muutaman kympin halvempia mitä nyt.
    Eilisen tilauksen hinnat:

[SIZE=true]0W1180GITVEGAH20_AF_M[/SIZE]
    VEGA H20 - BIB TIGHTS - Color : AF- Size : M
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    [SIZE=true]1 [/SIZE]
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    [SIZE=true]SP460--GUARD_NE_UNI[/SIZE]
    GUARD - RAINY CAP - Color : NE- Size : UNI
    [SIZE=true]€16[/SIZE]
    [SIZE=true]1 [/SIZE]
    [SIZE=true]€16[/SIZE]
    [SIZE=true]W952275GUAR3_AF_M[/SIZE]
    GUARD 3.0 - JACKET ORANGE - Color : AF- Size : M
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    [SIZE=true]1 [/SIZE]
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viesti
    XXLssä voi käydä sovittamassa Vega Extremeä. Mulle koko M sopiva. 173cm 59kg. Mahtuu lämmintä väliin tarvittaessa.
    Kohta saa varmaan kirjoittaa voe bergele -topiikkaan... Mites Santinin elastisuus matsku/säämiskä? Se on itsellä usein ratkaisevaa, esim. Gore Wearin kamat ovat keskimäärin niin jäykkiä että pakko olla hyvin lähellä oikeaa kokoa.
    -L.

Saatan päätyä voebergeleeseen, tilasin S-kokoa ja olen 173cm..

Iikan pyörävarikolla nastarenkulat puoleen hintaan. Paitsi Terrenet.

https://iikanpyoravarikko.fi/shop/ca...starenkaat-366

RCZ kaupassa on ollut esim Lyrikkejä tarjouksessa, mutta vaatinee uutiskirjeen tilaamista ja (usein) nopeaa reagointia.

Parin viime viikon aikana ollut 180mm Lyrik RC2 Debonair 529 ja Pike RCT3 399.

Pikestä ei saa 170mm, lyrik menee yli budjetin, kovassa seurannassa kyllä ollu mutta sopivat keulat olleet sielä vähissä. Syssyllä oli yaria johki 200-300e kokoajan tyrkyllä :/ Budjetti noin 400e, unohtui mainita.

Favero Assioma Duot 599€ Verkkokaupasta.
    https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...Bo1Zc4dWhxu1to

Olin jo tilaamassa tuolta Santinilta pari paitaa mutta totesin etten oikeasti tarvitse niitä niin en sitten tilannut. Mutta Sportamorelta tilasin veskan hanskat kun oli hyvässä tarjouksesa, tosin toi koodi oli jo mennyt umpeen mutta siihen oli ilmeisesti joku minimitilaus joka ei olisi kuitenkaan täyttynyt.

Kohta saa varmaan kirjoittaa voe bergele -topiikkaan... Mites Santinin elastisuus matsku/säämiskä? Se on itsellä usein ratkaisevaa, esim. Gore Wearin kamat ovat keskimäärin niin jäykkiä että pakko olla hyvin lähellä oikeaa kokoa.
    Äläs vielä. Sovitin XXL:ssä Vega Extreme -takkia ämmänä ja ällänä. Päällä oli t-paita ja ohut neule. Ämmä oli tiukka kuin ... kisakireä asu, vetskarin sai kiinni ja pituutta enemmän kuin äksälläseissä Castellin Perfettossa. Ällä istui paljon mukavammin pullottamatta, pituutta hiukan enemmän.

Äläs vielä. Sovitin XXL:ssä Vega Extreme -takkia ämmänä ja ällänä. Päällä oli t-paita ja ohut neule. Ämmä oli tiukka kuin ... kisakireä asu, vetskarin sai kiinni ja pituutta enemmän kuin äksälläseissä Castellin Perfettossa. Ällä istui paljon mukavammin pullottamatta, pituutta hiukan enemmän.
    Hrohkaisevaa.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Saatan päätyä voebergeleeseen, tilasin S-kokoa ja olen 173cm..
    Ainakin sovittamani Santinin S koko takki oli toinen iho.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Vastaavasti Guard 3.0 (slim) takki taas älytön teltta rinnasta ja mahasta ajoasennossa, kun taas samassa koossa taskuunmenevä tuulitakki oli odotettu slim.

Santinin vaatteet ihan käytettäviä hintasekseen, mutta ei niiden kokotaulukoissa tunnu olevan mitään logiikkaa. Kolmea eri tuotetta oon niiden slim mitoituksella kokeillut ja kaikki ovat hyvin erilaisella skaalalla: Castellia tiukempi...ei-todellakaan-slim.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •