Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
Kyllä minun mielestä on melko paska tuo Izumin pehmuste versio. Otin kokeeksi pehmustetut ilman pehmustetta olevien lisäksi ja ne kiikutinkin jo takaisin. Yhtä paksu kankea pehmuste koko satulan alueella yök. Mulla ainakin tollaset tuo painetta tuonne eturauhasen seudulle. Ottasvat mallia vaikka Sportfullin kunnon pehmusteista mikä on paksut vain istuinluiden alueelta ja ohenee eteenpäin ja sivuille. Lisäksi ohut pehmuste tulee yli munien edestä. Samoin Goren paremman pään pehmuste toimii. Ihan kiva, kun ei tarvisi erillisä pehmuste housuja alle, mutta eipä ainakaan näillä Izumeilla minulle onnistu.
Makuasioita sanoi musti kun munia nuoli...

https://m.youtube.com/watch?v=1rzvj2pL-4Q

Eli juurikin valmistetaan niin kuin haluaisit. Pehmusteet kuten satulatkin ovat toki niin henkilökohtaisia asioita että on vain hyvä että tarjontaa on paljon. Tärkeintähän on ajo on nautinnollista. Kannattaa muistaa myös että mitä ”jyrkemmäksi” ajoasento menee sitä kapeammalle ja lähemmäksi satulan keskiosaa istuinluut tulevat.

Ps. Kokeile izumin PRO sarjan pehmustetta ensi kerralla (nykyään punainen). Elite (oranssi) ei anna ihan samaa suporttia kun PRO