^^ olen mä jäsen "Munarello" sun kanssasi samaa mieltä. Tuntui aika turhauttavalta katsoa varsinkin miesten hiihtoa, siis ihan sama onko se Iversen, Kläbo, Goldberg vai Holund joka voittaa. Tuloslistaakin kun katsoi niin pitkä sarja punapohjaisia lippuja ja yksi pirteä sinivalkoinen siellä jossain. Goldberg taisi voittaa, mutta kuka tuli toiseksi? en tiedä. Itse asiassa toivoin että venäläinen kirii, mutta ei kirinyt. Naisissa se on vain Therese joka henkilönä kiinnostaa, muista norjalaisista ole yhtään väliä, mieluummin sitten Neprjajeva kuin Weng.

Kyllä mä suomalaisiakin tsemitän muistan hyvin kun oli se perinteisen parisprintti jossa Sami ja Iivo, katsottiin yhden asiakkaan kanssa se ankkuriosuus ( mainitsin että nyt tulee, ja hän oli kiinnostunu katsomaan kisan loppuhuipennuksen) ja kyllä tuli kylmän väreet. Suomalaisnaisista suosikkejani on ollu Takalo, Riihivuori, Kirvesniemi, Kuitunen, Roponen ja Anne Kyllönen, mutta jostain syystä vaan en ole Pärmäkoski-fani. Kaikki suomalaismiehet saa mun puolestani pärjätä.

Voisi olla joku maa-kiintiö, 4 samasta maasta per kisa.
Mutta samahan se on pitkänmatkanjuoksussa, ei nyt yhtään inspiroi kun pelkkiä tositummaihoisia samannäköisiä ( mun mielestä samannäköisiä) juoksee, aivan sama kuka voittaa. Jos siellä on joku vaaleaihoinen joukossa niin hänelle( heille?) tsemiä.