GiantGarminElectrobike
Sivu 79 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 69 77 78 79 80 81 89 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.341 - 2.370 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Nykyinen tien aurauksen taso. Eilenkin aura-auto ajoi ohi vasta puolenpäivän aikaan ja sillä kesti jotain viisi tuntia ajaa takaisin samaa reittiä. Pitkät on linjat. Yhtä tienpätkää ei edelleenkään aurata, vaikka ei ole hiljainenkaan kylän ainoan julkisen liikenteen takia. Tänäkin aamuna tie on taas loskainen ja luminen ja onneksi flunssan jälkeen voi lainata autoa hyvällä omallatunnolla, mutta ei se autollakaan nyt ole helppoa tuolla loskavallien välissä. On liikenteestä ja autoista nyt mitä tahansa mieltä nykyaikana, mutta tienhoito pitäisi silti olla turvallisella tasolla.

tempokisu Guest
    Aamulehden uutiset - fingerporilaisittain: kolarisuma rampautti liikenteen...

Ja sitten nää oikaistavat uutiset, pieni ilmoitus alareunassa - tosin tällä kertaa vahinko oli jo tapahtunut; korjattiin että ei se pariskunta rakastellutkaan rappukäytävässä vaan omassa asunnossaan
    Samoin nämä urheilijoista kertovat uutiset, että nyt ei ole kaikki kunnossa ja terveysmurheita - höh, kerrottaisiin sitten mitä.

tempokisu Guest
    Jaha, on oikein tutkimalla tutkittu että sitä pysyy "nuorena" kun: Harrastaa hengästyttävää liikuntaa eikä rasita itseään liikaa töissä. Olen mä tämän aina tiennyt ja siksi mä en koskaan aikuiseksi kasvakaan. Toi hengästyttävä liikunta on kuitenkin laaja käsite, mä hengästyn fillaroidessani melkein aina, viimeistään ekassa nousussa.

tempokisu Guest
    vanhempieni kanssa Tampereen Stockmannilla, isä ajaa auton parkkihalliin. Reissu kun jostain sketsiohjelmasta, 3 köyhää maalaista kerrankin hienossa ison kaupungin myymälässä.
    No, onneksi olin mukana muuten eivät olisi päässeet parkkihallista pois , eli sitä maksua ja ahaa, tuolta on ulosajo. Ja kuten sanottu 3 köyhää maalaista, niin taivasteltiin siinä hintoja että naisten pikkuinen ns. kirjekuorilaukku 190e. Ja siis hajuvesipullo 149e, kääk.
    Kaikkea hienoa 3.kerroksen koti-osastollakin, siellä oli myös lasten piirustus-piste - ja oli pakko piirtää paperille yksi tietty eläin.
    Tuskin mä elinaikanani enää Stockmannille menen, ei ollut mun kauppani ei!

tempokisu Guest
    No oliko fiksua kirjoittaa sähköpostia toisen henkilön nimellä, että terveisin xxxx vaikka kirjoittaja oli kuitenkin xxxxxxx. Tajusin vasta kun olin jo vastannu ja oletin tietysti että vastaan xxxx:lle. Äh. Firman sähköpostiosoite, jatkossa pitää vastata xxxx:n sähköpostiosoitteeseen eikä siihen firman sähköpostiosoitteeseen.

tempokisu Guest
    Töistä lähteissäni toivottelin .."Hyvää Joulua...teille molemmille" kun toimistokopissa oli kaksi henkilöä. Toinen toivotteli myös hyvät joulut, toinen käänsi päänsä pois...

tempokisu Guest
    ..just. Tori.fi. Se kansanedustaja ..vai oliko avustaja, lupasi siis hakea Valkeakoskelta ilmaseen diaprojektorin ja kankaan. Soitti että tulee kahdelta, sitten että sori tulee neljältä, ja sitten että ..öö tulen sitten kahdeksalta. Isä kyllästyi semmoisen vempulointiin.
    Ei yllättänyt, mitä olen lukenut niin tori.fi:ssä ollaan just tommoisia, että luvataan tulla mutta sitten ei tulla, tai tavaran omistajan pitäisi tuoda jonnekin. Ihmetyttää kuitenkin, mä olen oppinu että jos lupaa niin tekee kans. Ellei tule sairauskohtaus tai kolari ettei voi.

Äh, mä jo suunnittelin että isä saa laittaa pokaalitkin ilmaseen annettavaksi ja pakkasin kaksi isoa pahvilootaa täynnä pokaaleja auton takapenkille...

tempokisu Guest
    ..eipä mennyt tämäkään päivä ilman pahoinvointia, myös migreenin uhkaa aamulla

Tunku salilla, hiljasempaa sunnuntaina ollut yleensä. Toki joulu saattoi vaikuttaa mutta tosi se että tammikuussa saleille tulee "uudenvuodenlupauksen tehneet", osa kyllästyy pian ja jokunen jää sit.

tempokisu Guest
    Ulkona liikkuminen lisää henkistä hyvinvointia.

Just joo, tästäkin asiasta piti jonkun sitten oikein väitellä ja väitöskirja väsätä. Ihan vaan tittelin vuoksi, että on sitten hienosti tohtori kun on tästä aiheesta hienon tutkimuksen ja johtopäätöksen tehny.
    Mä, ja varmaan aika moni muukin on tiennyt tuon vuosikymmenien ajan. Oon todennu senkin että sisäliikunnalla ei ole samanlaista vaikutusta kuin ulkoliikunnalla, kun tämäkin väitöksessä todettiin.

tempokisu Guest
    Just hianoo. Ei pysty oikein mittaan verenpainetta kun näyttää että suonet pullistuu kädestä ulos....ja mittarikin näytää erroria. Jotain 220/110 oli yksi lukema kun sain mitattua...
    Että muka rento tyyppi, olen jatkuvasti huolissani eikä siihen näytä verenpainelääkkeet auttavan.

Tehyn/SuPerin vaatimukset. Jälleen kerran ovat hoitajat palkkakuopassa ja työ raskaampaa sekä vaativampaa kuin kellään. Ja vaatimuksiin suostuminen meinaisi vaatimattomasti 333 euroa keskimäärin tulonsiirtoja per palkansaaja vuosittain seuraavaksi vuosikymmeneksi (https://www.iltalehti.fi/politiikka/...3-c45f1c1ea92d).
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest
    Aamulehdessä, ja aamuteeveessäkin lupailtiin tälle päivälle aurinkoista, Aamulehdessä täysaurinkoista ja tuuli 3m/s.
    - no ei ollu aurinkoista vaan pilvistä oli, ja kovaa tuulta ##

tempokisu Guest
    No just sitten näin. Olen melkein joka päivä katsonu josko Nakkilassa paistettaisiin....ja sitten ollaan auki huomenna kun mulla on työpäivä. Olisi ilmoitus ollu tiistaina niin olisin tänään voinu käydä.
    Jos kuukaudelle osuu yksi tähdellinen meno, niin se osuu samaan aikaan kun yksi mun vähistä työpäivistäni.

Intersport ilmoitti aamulla, että tilaukseni on lähetetty. 12 tuntia myöhemmin paketti ei vielä edes ole saapunut matkahuollolle, joka hoitaa toimituksen. Tämän tyyppisten pienten juttujen takia en mielelläni tilaa mitään kotimaasta.
    Rule #1: Obey The Rules

tempokisu Guest
    Että poikkeus vahvistaa säännön

Onko tapanasi nukahtaa television ääreen, tai jätätkö makuuhuoneen valon päälle uneen vaipuessasi? Yhdysvaltain kansallisen terveysinstituutin tekemän tutkimuksen mukaan tavasta kannattaisi luopua, sillä yölliselle keinovalolle altistumisen sekä painonnousun välillä on havaittu yhteys – ainakin naisilla.

...mä olen kyseisellä menetelmällä ( telkkari auki ja makuuhuoneen tietokone myös, sekä kivilamppuja ) eläny jo kymmeniä vuosia - ja siis laihtunu.Ja laihtunu paljon.

Kiinasta kuuluu taas pelkkää hyvää.

tempokisu Guest
    Niin se Kiira Korpikin on advokaatti ja aktivisti kiusattujen urheilijoiden puolestapuhuja. Kauan on jo tiennyt ja nähnyt. Ei kuitenkaan aktiiviuransa aikana uskaltanu tuoda asioita esille...ja aika ympäripyöreästi tuntuu nytkin ottavan kantaa. Kun se vaan on että jos urheilijana arvostelet johtajia tai valmentajia, tulee potkut seurasta tai/ja myönnetyt apurahat evätään. Eikä se ole melkein 40 vuodessa miksikään muuttunu.

( ymmärrän jos sanotaan että suoritus ei kelpaa tms., mutta ne puheet että tappaisit mieluummin ittesi on tosi törkeetä henkistä väkivaltaa ja täysin tuomittavaa...)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Kiinasta kuuluu taas pelkkää hyvää.
    Jep. Aika coolia kun pistetään 11 miljoonan asukkaan kaupunki evakkoon. Millä ne estää ettei koko kaupungin maastopyöräilevä jengi aja jotain polkua pitkin muille maisemille? Vähän samat fibat tulee mitä Simpsoneiden leffassa kun koko niiden kaupunki eristettiin lasikuvun sisään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Jep. Aika coolia kun pistetään 11 miljoonan asukkaan kaupunki evakkoon. Millä ne estää ettei koko kaupungin maastopyöräilevä jengi aja jotain polkua pitkin muille maisemille?
    Sotilailla varmatenkin, eiköhän tuolla aikamoinen valvonta...ja vaikkei kukaan maininnutkaan niin joidenkin asiantuntijoiden mukaan ihan oikea ratkaisu.

Eilen, ei tänään: Käärmeet on kovin ennustettavia ja toimivat aika loogisesti. Niitä voi käsitellä suht hyvin kun muistaa muutaman pääperiaatteen. Älä koskaan lähesty kädellä käärmettä etupuolelta (sääntö numero yksi). Eilen yksi junioriepeli (se mersunmerkkisilmäboa) vaihtoi nahkansa ja ajattelin käydä katsomassa ettei ole hännänpäässä jäänyt vanhaa nahkaa joka voi aiheuttaa kuolion häntään jos on siellä pitempään. Kärme oli semmosessa asennossa että ei saanut otettua takaviistosta sivulta sitä kiinni (toinen sääntö) joten ajattelin että no kokeillaan rikkoa sääntö numero yhtä. Ojensin kättä ja ajattelin että tää nyt ei pääty hyvin. No, onneksi ei nyt ihan hirveesti verta tullut kun oli juniori boa constrictor vain... Jos olis ollut joku noista aikuisista, olis saanut etsiä sormea jostain varmaan.

Suojahanskat olis ollut metrin päässä mutta en jaksanut laittaa käsiin. Pitempään sormen paikkailussa meni kyllä sit lopulta, ja hännänpää jäi näkemättä kun tyyppi oli niin pissed offina jo ettei hotsittanut mennä uudestaan yrittämään, edes hanskat kädessä.

Naiset. Yhtä pahoja, oli niillä jalkoja 4, 2 tai ei jalkoja ollenkaan....

Usko on jossain skutsissa taas kun ei vastaa yyveehen.

tempokisu Guest
    Kumpaa tämä nyt sitten olisi, yllätti että uutiset on täynnä Kobe Bryant ja Billie Eilish. Ikinä en ole heistä kuullutkaan, että se ei yllättänyt etten mä mitään mistään tiedä.
    No toi Billie Eilishin pukeutumistyyli - peittävää ja isokokoista - on hyvä juttu!

^Siis häh, nyt kisu ihan oikeesti! Jos ei Kobe Bryant ole edes nimenä tuttu tekisi mieli sanoa jotta aikamoisessa pikku kuplassa pitää olla elänyt. Toki Suomessa ei toi koris eikä NBA ole varmaankaan kovin tuttu, ei edes itselleni.

Kuitenkin urheilua monipuolisesti seuraavana on Kobe Bryantin nimi silloin tällöin urheiluotsikoissa välähdellyt ja täten jäänyt mieleen ja uskoisin jotta aika monella muullakin suomalaisella näin on.

Toi laulaja sit on eri, itse kun luen hesarista liki kaiken tai ainakin lehden silmäilen läpi aika tarkkaan toikin nimi on jossain artikkelissa olut.

Venäläisten turistien käytöstavat. Tai niiden puute.

(pitää kyllä sanoa että näitä on kahta kastia, toiset osaa ja toiset vaan ei)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    ^Siis häh, nyt kisu ihan oikeesti! Jos ei Kobe Bryant ole edes nimenä tuttu tekisi mieli sanoa jotta aikamoisessa pikku kuplassa pitää olla elänyt. Toki Suomessa ei toi koris eikä NBA ole varmaankaan kovin tuttu, ei edes itselleni.

Kuitenkin urheilua monipuolisesti seuraavana on Kobe Bryantin nimi silloin tällöin urheiluotsikoissa välähdellyt ja täten jäänyt mieleen ja uskoisin jotta aika monella muullakin suomalaisella näin on.

Toi laulaja sit on eri, itse kun luen hesarista liki kaiken tai ainakin lehden silmäilen läpi aika tarkkaan toikin nimi on jossain artikkelissa olut.
    Hei oikeesti oikeesti ja aikuisten oikeesti en ole ikinä kiinnittäny huomiota kyseiseen arvon herraan ,mä en todellakaan seuraa joukkuelajeja. Jalkapalloilijoista toi Teemu Pukki on nimenä vähän tutumpi, mutta kukas muu pelaa jalkapalloa - ei mitään hajua. Jos joku olisi vuosi sitten kysyny onkos tuttu nimi, niin ei olisi ollu.

Sopivasti muuten Samu ilmoitteli yhtyeen lopettavan ja vielä on vaan se, tai ne, jäähyväiskonsertit....toi lopettamisilmoitus yllätti ensin, mutta nyt ei ollenkaan.

ps. mä kysyin taannoin veljeltäni, joka on töissä Norjassa, että miten siellä uutisoidaan Therese Johaugista ja Johannes Bööstä. ?? keitähän he ovat..

Ei yllätä että Suomi _ei_ ole ykkössijalla Samsungilla kun alkavat jakamaan Galaxy S9 puhelimiin Android 10 käyttistä.

Päivitys jaossa esim sellaisissa tärkeämmissä maissa kuin Intia, Romania, Macedonia, Kroatia, Italia, Saksa, Englanti, Usa....

Noh, onneksi ruotsalaisetkaan ei ole saaneet omaansa. Hähää. Suckers!

En voi käsittää miksi "#¤"#¤"#¤ noita ei voi pamauttaa koko maailmalle jakoon kerralla. No, ehkä tuo on manuaalista loadbalancer toimintaa ettei serverit mee tukkoon. Mutta comoon nyt hei kuitenkin. Ei noita luureja nyt niin miljoonilla ole että vajaan 2gigan pätsi tukkis internjetin.

Että exit-veroa puuhastellaan: https://www.hs.fi/talous/art-2000006398583.html

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kahvinkeitin ei ollut päällä.

Sääennuste. Arkena hyvä, viikonloppuna patska.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •