Tietävät että vähän kun odottaa saa tavaran hyvällä alennuksella.
Paska fooruminsofta
Tietävät että vähän kun odottaa saa tavaran hyvällä alennuksella.
Paska fooruminsofta
Merkkituotteista ei vaan saa samanlaista katetta, mitä white merkkisestä vaatteesta.
Minusta esim castellien vähentäminen myynnistä alkoi jo aikoja sitten, enkä usko sen johtuvan siitä, etteikö se olisi käynyt kaupaksi. Suurin osahan noistakin oli ylivuotisia, eli ei todellakaan sitä viimeistä mallisarjaa.
Itse näkisin xxl:n menevän enemmän powerin ja gigantin jalanjälkiä kuin muuttuvan stadiumiksi. Täälläkin on jo vuosia povattu kuinka kohta myyvät vain whiteä. Itse pidän esim. gorea, scottia, vaudea ja 45nrthia ihan arvossaan. Ei ehkä ihan parasta tavaraa, mutta ei kyllä huonointakaan.
Eikun castellista ei varmaankaan saa samanlaista katetta, mitä whitesta ja juurikin vaikkapa craftista ja diadorasta.
Kiva olisi nähdä näiden isojen ketjujen pitkänajansuunnitelmia. Jotenkin noinhan se varmastikkin menee, että tehdään ensin niitä hiilikuitusia whiten fillareita ja yritetään saada talon merkki tunnetuksi. Isot alet ja mainoskamppanjat. Tapetaan kilpailua.
Sitten vähän kerrassaan vähennetään alennuskamppanjoita ja kalliita merkkejä. Oletetaan, että kuluttajat olisivat ottaneet kaupan ja talon merkit omakseen muutamassa vuodessa.
Tyhmät ja köyhät suomalaiset vaan oppivat odottamaan niitä alekamppanjoita ja laadukkaita vaatteita. Kun noita ei tulekkaan, niin lopettivat kokonaan ostamisen. Doh.
Minulla on sellainen muistikuva että XXL markkinoille tullessaan esitti strategiansa sillä tavalla että se pyrkii muuttamaan brändien arvostusta tai asemaa? En oikein osaa sanoa onko onnistunut ja onko se mitenkään XXL:n ansiota että esim. perinteinen The North Face on muuttunut "jonnehuppareita" (suora lainaus omalta teiniltä) valmistavaksi firmaksi?
XXL:ssä on välillä hyviä tarjouksia mutta valikoima on jotenkin merkillinen joissakin tuotealueissa, ikään eri markkinaan suunnattu. Tai sitten olen itse pihalla.
North face on kieltämättä vähän samassa kastissa, mitä craft ja diadora nykyään, eli ehkäpä xxl on onnistunut tavoitteissaan![]()
Ostaakohan nämä isot toimijat brändin käyttöoikeuksia ja tekevät sen alla omaa bulkkia? Noinhan planetx taitaa ainakin toimia.
Paitsi, että tämä ei ole totta. Erittäin hyvä viime talvi, nyt meneillä oleva huono talvi ja veronpalautusten ajoitus heikensivät 2019 viimeisen vuosineljänneksen ja nyt 2020 ensimmäisen kvartaalin tulosta. 2019 3. vuosineljännes oli tietääkseni hyvä. Eipä tässä varmaan ole muillakaan talviväline- ja vaatemyyjillä juhlaa ollut.
Harmistus sentään, eilen oli vielä myynnissä 250 rahaa 45NRTH Wølfgar BOA kenkää, mutta tänään häipynyt kuvioista. Siinä oli alennus kohdillaan.
En tunne XXL:n vaatetarjontaa kovin hyvin, mutta täytyy muistaa, että useilla isoilla valmistajilla on eri mallistot kunnon kauppoihin ja näihin halpismyymälöihin. Halpamalleissa ei materiaaleihin ja suunnitteluun ole juurikaan panostettu, mikä näkyy tuotteiden yleisessä laadussa.
Mainosten perusteella olen saanut sen kuvan, että nortin, niken, jne. isojen merkkien osalta XXL on aina myynyt pelkkiä halpamalleja. Eli ne tuotteet, joita siellä on tarjolla eivät anna hyvää kuvaa merkin tuotteista.
Rule #1: Obey The Rules
TNF onkin nykyään tämän korporaation hallussa: https://en.m.wikipedia.org/wiki/VF_Corporation
ja fokus lienee enempi ulkoilussa kuin ääriolosuhteissa.
TNF onkin nykyään tämän korporaation hallussa: https://en.m.wikipedia.org/wiki/VF_Corporation
ja fokus lienee enempi ulkoilussa kuin ääriolosuhteissa.
Heh mun korvaan silti ihan helvetin paljon kengistäSe ainaki itellä xxl:ssä useimmiten tökkii ja varmaa muillakin piheillä tai köyhillä
suomalaisilla, että jos tonnin takki on 500e alesssa niin se on edelleen köyhälle helvetin paljonEi mitään hajua, mutta veikkaan että aika marginaalinen liikkuvuus noilla kalliimman pään tuotteilla.
Aika väsyneitä myyjiä oli eilen itäkeskuksessa. Netin mukaan lupinen valoja olis ollut tänäänkin, mutta hylly tyhjänä eikä myyjä jaksanut edes selvittää oliko joku esittelykappaleista tarjouksessa.
Asiakkaita kyllä piisas, eli kai toi kamppanja toimii. Varmaan tekee kilpailijoille hyvää kun yksi alottaa näin huonona talvena kamppanjat jo ennen hiihtolomia.
Olis varmaan pitänyt ottaa uudet murtsikat matkaan, mut eipä toi sää oikein inspiroi.
Lupinen neo x4 loppui, mutta onneksi nyt saa piko x4 muutaman kympin lisäpanostuksella.
Rule #1: Obey The Rules
+1, ja on ilmeisesti jopa tulossa
Tilauksesi:
Tuotenro Viivakoodi Tuotenimi Määrä 1141078 4260262599308 Neo X4, otsalamppu 1
Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse kun tilauksesi on noudettavissa.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Mahtaa varastontyhjennys ruuhkauttaa ku ei oo suksia saatu tulemaan 4:ssä arkipäivässä. Klarnaa kyllä velotettiin.
Tämmönen alennus hässäkkä oli viimeks anttilassa ja se meni konkkaan
^Joo-o. Perjantaina tilasin takin, vielä ei ole edes lähtenyt.
Onko tämä teksti ollut aina XXL:n tilausvahvistuksissa:
HUOM:Mikäli olet valinnut maksutavaksi kortti- tai verkkopankkimaksun, veloitammesumman välittömästi kortiltasi/tililtäsi.
Mikäli tuote on loppunut tai tilaus peruutetaan, summa palautetaankortillesi/tilillesi noin viikon kuluessa.
Itse maksan Klarnan kautta. Sinnehän ei ole pakko maksaa, jollei lähetys ole saapunut.
Tänään tuli torstaina tilatut kilkkeet.
Minulla on XXL:stä saatu tarjouslappunen, kun noudin paketin myymälästä.
Siinä lukee jotta "Pickup@store paketin noutajalle 10 EUR alennus yli 40 EUR ostoksista."
Tarkoittaakohan tämä että saan seuraavasta noutamastani tilauksesta 10 euroa alennusta eli rahaa takaisin - vai että pitäisi noudon yhteydessä ostaa vielä lisää tuotteita yli 40 euron edestä, joista sitten saisi vasta alennusta?
Epätietoisuutta. Onko joku käyttänyt kyseistä noudon yhteydessä -lappusta?
Olen ymmärtänyt niin että noudon yhteydessä pitää ostaa jotta saa alennuksen
Sama ja näin olen myös tehnyt. Mutta eipä siinä lapussa tainnut päivämäärää olla?
^ & ^^: Kiitos tiedosta! Ei lapussa tosiaan päivämäärää ole. Tein pari päivää sitten noutotilauksen tarjousrenkaista, mutta sen lisäksi ei ole (tällä hetkellä) mitään ostettavaa XXL:stä. Ei siis saa alennusta tuon noudon yhteydessä, jos ei osta lisää. Voihan tuon lapun säilyttää jos joskus tarvitsee tulevaisuudessa.
Kirjanmerkit