GiantElectrobikeGarmin
Sivu 53 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 43 51 52 53 54 55 63 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.561 - 1.590 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Hiiri oli ilmestynyt laatikkoon. G502 Hero.

K.Kuronen Guest
    Hain ärrältä takavaihtajan ja ohuita kumeja.

tempokisu Guest
    En ole. Paketin piti tulla tänään klo 16 mennessä - mutta lähetys on viivästynyt jne...ja just laitoin viestiä yhdelle myyjälle ( palautteissa poikkeuksetta että fast shipping..), että voisiko ystävällisesti lähettää Herkun kun 6 päivää sitten ostin. Pahus, just piti että mitään en osta ja sitten se on taas tätä että missäs paketti viipyy...

tempokisu Guest
    Olen. Yksi paketti tuotiin kotiin, äskön kävin hakemassa sinilinssiset aurinkolasit.

Kyllä. Ei ole paketti Saksasta tullut minulle koskaan ennen näin nopeasti: tilaus Bikesterissä perjantaina iltapäivällä ja eilen tiistaina vastaanotin paketin. Yleensä noissa menee se viikko.
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 25,6 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

tempokisu Guest
    ^ sama kokemus Bikesteristä, sieltä tuli jotain anna palautetta-viestiäkin ja kyllä mä täydet 10 pistettä annoin. Tuotteet hienoja, hyvä hinta ja nopee toimitus.

En vielä, mutta sain seurantanumeron sähköHuraxdaxille. Huomenissa tai perjantaina.

tempokisu Guest
    ..pakettia pitäisi pukata, voi että meni taas monimutkaisesti kun UPS tullaa sen "mun puolesta" ja tuli sähköpostissa vahvistuspyyntö. ?? mä laitoin vastauksena ostamani tavaran kuitin, oli 4 euron ero mun hyväkseni verrattuna UPS:n tullausarvoon. En tajua, enkä jaksa sitä rahtitullausta nyt ite ( kerran tein, ja oli monimutkainen..)
    Kaikkein helpointa olisi kun se tullauskirje tulisi postissa ja ite tullaisi postipaketin.

Ja just laitoin viestiä Herkun myyjälle että voisiko jo lähettää kun maksoin viikko sitten...tarkoittaako: Jouw bestelling is zojuist verzonden että pakettini ( ~~ jigejä) on lähetetty? noin 20 euron koeponnistus, olen tosi iloinen jos tilaus onnistui ja päätyy paketin vastaanottamiseen.

^Sähköinen tullaus on maailman yksinkertaisin asia. Sinne vaan tullin sivuille, täyttää sen lomakkeen ja laittaa kopion ostokuitista. Hetken päästä tulee tullauspäätös ja maksaa pois. Suurin vaikeus lienee löytää oikea tariffikoodi, mutta yleensä olen vetäissyt jonkun sinne päin olevan.

tempokisu Guest
    ^ joo joo, olen kerran tehnyt mutta nyt käsittääkseni oli tehty jo ja pyydettiin vahvistamaan. Kun tässä nyt oon kipeenä ja huomena töissä ( pakko mennä) niin ei jaksa enempää. Kerran tein rahtitullauksen, mutta siinäkin piti olla yhteydessä UPS:ään sähköpostitse. Ja sitten kun yritin laittaa tullauspäätöksestä liitteen UPS:lle, se ei vaan menny?? ja jouduin ottaan valokuvan...aattelin siinä että kääk! olisivat vaan tullanneet tän, kymppi sinne tai tänne tässä konkurssissa mitään meinaa...

Tavallinen paketin tullaus joo onkin yksinkertaista - eikä sekään kaikille; taannoin kun odottelin postin palvelupisteellä edelläni oleva iäkkäämpi pariskunta ihmetteli miten he nyt sen tullauksen hoitavat eikö voida postissa neuvoa ( neuvoi että menee tullin sivuille...) ja päättivät käydä tullissa ( joka on siinä ihan lähellä) Olisin voinu neuvoa, mutten sitten rohjennu puuttua toisten asioihin.

Mä taisin tehdä virheen kun tilasin "expedited, shipping with tracking" olisi pitäny ottaa vaan "basic, shipping without tracking" kympin edullisempi eikä olisi menny ehkä tulliin.

Tulihan niitä kaksin kappalein. Toisessa oli pari nauhaa dymokirjoittimeen, ja toisessa tehosekoittimeen uusi kansi.

tempokisu Guest
    Voi perse. Kuitenkin tuli siitä ups:n paketista tiedot rahtitullausta varten. No minä tein, mutta kun summa oli 23,18usd ja shipping 18,98usd niin meni tullin käsittelyyn. Just. Nyt pitää sitten odotella ja pääsen vasta sitten yrittämään lähettää sitä luovutuspäätöksen lähettämistä....just tää on se, miksi olisivat saaneet mun puolesta vaan tullata vaikka maksullisena. Viimeksi nimittäin ei mitenkään mennyt se luovutuspäätös liitteenä, piti ottaa siitä valokuva, tallentaa kuvasivulle ja sieltä sitten.
    Ja nyt oon menossa töihin eikä se sieltä käsin onnistu.

--- mä kokeilin toista asiakirjaa, onnistuin laittaan sen kuvasivulle ja sieltähän sen voi helposti lähettää. Hyvä, opittu taas tänään atk-asioita. Se rahtitullauskaan ollut niin vaikea kuin miltä näyttää, siinä on liikaa vaan MRE sun muita koodeja.

En. Tähän aamuun asti oli Postin seurannassa "Arvioitu toimitusaika 30.1. klo 16 mennessä". Nyt kun tuli 30.1. muuttui "Arvioitu toimitusaika 31.1. klo 16 mennessä". Vaikka oli aamulla lajiteltu jo Vantaalla. No, kestäähän se 35km väli Hki-Klaukkala 1.5 vuorokautta... Pärse.

tempokisu Guest
    ^ Helsinki - Pirkkala väli noin 200km kestää joskus 10 päivää.

Mutta rahtitullaus ja kuitin lähettäminen selvitystä varten tuotti tulosta; päätös että maksettava määrä on 0,0euroa. Sain luovutuspäätöksen laitettua UPS:lle ja kylkiäisenä opin siis pari uutta tietokone-juttua.
    Kas, Latviasta tilaamani jigitkin on tulleet Suomeen.

tempokisu Guest
    no just Ups:n kuski toi paketin....siis tämä jonka rahtitullasin ja ei tullu lisämaksettavaa - niin se oli aamulla Helsinki-Vantaalla ja nyt on täällä mun luona. Mahtavaa. Lisäksi tämä tuote - 15" laptop sleeve - on tosi hyvälaatuinen ja kuva tuli juuri hienosti ( kun sitä siihen pitkään ja huolellisesti muokkaussivulla asettelin että tulee kokonaan...) tähän pussukkaan ei tosin laiteta laptoppia vaan kirjoja.
    Ette ikinä arvaa mikä kuva tässä on ja mitä kirjoja tänne tulee...

ai joo, nyt pitäisi tullata nuken asu-paketti. Tähän asuun inspiraatio tuli kans VesaP:ltä, lisään käärmekoruja ja tulee täydellistä.

Kyyl. Sähköhuraxdaxin sain matkahuollosta ja kiikutin sen saman tien kadun toiselle puolelle paikalliseen pyöräliikkeeseen vaatien että "pimp my ride".

tempokisu Guest
    jaha, ## Postin joku käsittelymaksu 2.90e tulossa EU:n ulkopuolelta tuleville, tullattaville lähetyksille. Missä vaiheessa se maksetaan, tullattaessako vai kun hakee paketin postista, entäs jos tulee ohuena pikakirjelähetyksenä? Tullasin eilen yhden paketin siis, ja siinä oli vain se tullausmaksu, ei mitään Postin käsittelymaksuja.

^Ei hitto mitä byrokratian paskaa:

"
    Jos lähetyksen arvo on enintään 22 euroa, eikä se sisällä alkoholia tai tupakkatuotteita, voit lähettää tullille vapautuspyynnön osoitteeseen lentoposti@tulli.fi. Liitä mukaan tilausvahvistus tai muu selvitys sen arvosta sekä saapumistunnus.

HUOM!
    Uusi käsittelymaksu ei koske EU:n sisältä tulevia tavaralähetyksiä eikä EU:n ulkopuolelta tulevia lähetyksiä, joissa yhden lähetyksen arvo on alle 22 €.
    "

Posti ittekään tiedä miten toimitaan? Ensin sanotaan että pitää jollekin 5e kikkareelle lähettää joku vitun vapautuspyyntö. Sit heti seuraavassa kappaleessa sanotaan ettei tarviikaan.

Eli esim jäsenen Jopotuinen Alibaban <22e lähetykset tulee edelleen ilmaiseksi perille? Vai pitääkö tavaran hinta tuplata tuolla 2.90e toimituskuluilla? Pitääkö jäsenen lähettää älytön "Vapautuspyyntö" tullille 5e ostoksesta? Voi hukkua tulli Vapautuspyyntömaileihin. Eihärreguudsentäänmitäpaskaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Tullasin eilen yhden paketin siis, ja siinä oli vain se tullausmaksu, ei mitään Postin käsittelymaksuja.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti POSTI Katso viesti
    Tullausta tarvitsevien lähetysten käsittelymaksut alkavat 31.1.2020

Jopotuinen Guest
    Johan tuo on kerran koeponnistettu, lähettivät sähköpostilla ilmon stopista tulliin.
    Vaihtariksi lähetin heille print screen copyn alle 22 € tilauksesta ja puolessa tunnissa Tulli lähetti vapautusilmon sähköpostiin ja paketti jatkoi matkaansa.

Ounastelen kiireisiä päiviä tälle tullin neitokaiselle ja täysiä varastoja. Luonnollisesti vastapalveluksena vetkuttelen selvityksen kanssa maksimoidakseni heidän varastotilansa tehokkaan käytön 50 milj. paketin vuosittaisessa käsittelyssä. Onnea vaan Tulille tässä hankkeessa

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    puolessa tunnissa Tulli lähetti vapautusilmon sähköpostiin ja paketti jatkoi matkaansa.
    Mä siis eilen aamulla sain UPS:ltä tietoja rahtitullausta varten - olisi mennytkin nopeemmin mutta kun summa oli noin 42usd yhteensä, ilmoitus vaati tullin käsittelyä. Tiesin jo että sinne tarvii lähettää alkuperäinen kuitti joten lähetin omatoimisesti ja aika pian sieltä tulikin että käy vahvistamassa tullaus. Maksettavaa 0 euroa. Lähetin sen luovutusilmoituksen UPS:lle ja kaikki oli hoidettu alle tunnissa.
    Illalla viiden maissa kyseinen paketti tuotiin kotiovelle. tämä meni hyvin. Ja on hieno pussukka kun tuli.

Jopotuinen Guest
    Tullirajahan on sen 150 €
    ALV taas sen 22 €, mitenkäs se toi sitten hoituu, tuskin tullia kiinnostaa?

tempokisu Guest
    ^ olkoon sitten vaikka tullialvi mutta me nukkeharrastuspiireissä sanotaan vaan tullimaksut, asia tulee ymmärretyksi ihan silläkin. No, nukkepakettien arvo on aika harvoin alle 150e.
    Äskön UPS:n kuriiri toi paketin, tällainen "lunch box" jossa on merinahkiaisen suu- kuva. Lisäksi hain postista "soft lures" paketin, 2 x 6kpl erittäin paljon nahkiaisennäköisiä soft lureja, olin etsinyt tuollaisia ( tai suunnilleen) kun mun avatar-kuvassakin on, joka paikasta ja nettikaupoista. Se vaan että myyjä tuossa ..saat näillä ihan mahtavaa saalista, oli pakko vastata mihin tarkoitukseen tulee.

tempokisu Guest
    näköjään olen, postiluukusta oli tullut 2 ohuehkoa pakettia. Nuken asupaketti - jota kyselin jo postista josko olisi...ei ole. Ei sitten näkyny että "lähetystä kuljetetaan vastaanottajalle". Ja hihaton nahkee paita, olin ihan varma että olivat erehdyksessä lähettäneet 3 paria sukkia joita noin 3 viikkoa sitten jo kyselin mutta sukat tuli siitä muutaman tunnin kuluttua ja laitoin viestiä että, sorry the lovely socks just came ja kuulemma peruuttivat hyvityslähetyksen.
    Tosin ostan ehkä toisen paidan kun tilasin xs....

Enää yksi nukke tulossa, sekä aikoinaan amazonista ostamani lamprey-kirja. Nukkeja ei tarvi pitkään aikaan ostaa koska tuossa on nytkin nakuja.

Ihmiselle pitäisi AINA olla TULOSSA yksi paketti, elämä tuntuisi elämisen arvoiselta. Seurannan mukaan maanantaina klo 4.00 PM.

tempokisu Guest
    ^ joo paketteja on tulossa, taas. "Herkku", jigipaketti ( jos tulee, tuleekin Kiinasta kuvittelin ostavani Hollannista..) toinen nahkiaiskirja ( loppuviikosta kysyn mikä on tilanne, mutta ostin siis toisen ja sitä jo lueskelen...) kirjoille suojapussukka ( oikeesti läppärin suoja), nuken asu, sini-valkoiset Blizin lasit. Niin ja se käärme-raha Puolasta ( viimeksi lähetti tosi myöhään, tilasin rahan kotelon takia )
    Näistä vain Herkku oli kallis 170usd. - sain myytyä kaikki ylimääräiset nuken vaatteet ja yhden nuken -

Mielenkiinnosta selasin kohteita kun lähetysmaa on United Kingdom, siinä on tekstinä että No Import Charges, että tuleeko englanninpaketeille tullialvimaksu vai ei?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Ihmiselle pitäisi AINA olla TULOSSA yksi paketti, elämä tuntuisi elämisen arvoiselta...
    ^Totta.

Perjantaina pari pakettia, raphaa ja campagnoloa alennusmyynneistä.
    Rule #1: Obey The Rules

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Ihmiselle pitäisi AINA olla TULOSSA yksi paketti, elämä tuntuisi elämisen arvoiselta. Seurannan mukaan maanantaina klo 4.00 PM.
    Mutta hei! syksyllä on tulossa Nakkilan reissuja, ja kututalkoita. Ne on semmoisia....toiminta-paketteja.

tempokisu Guest
    Kävin hakemassa paketin - hienoa! oli ohjattu Pirkkalan K-marketin pakettiautomaattiin eikä S-marketin postin toimipisteeseen. Herkkupaketti, olkoot sitten numero 59, meen joka kerta laskuissa sekaisin että ai tuolla on vielä....ja laskinko mä tuonkin jo

Olen. Eilen sain pojalle tilaamaamani synttärilahjan. Pistin lahjakääreisiin ja kaappiin piiloon. Reilu kuukausi pitää odotella, että juhlapäivä koittaa.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •