Voinen kysyä viisaampien neuvoja tässä ketjussa.
Millaisia vetoja teidän mielestänne minun olisi järkevää tehdä kun tuo "ylärekisteri" on melko huono.
Lasken itseni vasta-alkajaksi tässä lajissa kun olen treenannut vasta vuoden alusta tavoitteellisesti. Ongelma on siis seuraavanlainen, viikonloppuna ajoin yhden zwift kisan, jossa keskiteho oli 260w, veto ei ollut mikään all in mutta yrittämään joutui, sykettä pitelin ~10 lyöntiä alle anakynnyksen koko tuon kisan kestäneen puolitoista tuntisen. Tuota samaa tehoa olisin vielä pystyn helposti pitämään yllä pidempääkin. Kuitenkin kun alan nostamaan tehoja 300 wattiin niin pystyn tuota pitämään max 20 minuuttia ja se on silloin jo ALL IN veto. Elopainoa minulla 75-76kg. Eli minkä tyyppisiä vetoja tässä kannattaisi talven aikana alkaa työstämään?
Laktaattitesteissä kävin alkuvuodesta mutta niillä kynnysteholukemilla ei tee yhtään mitään tällä hetkellä kun lähtötaso tuolloin oli nolla. Ensi kuun puoliväliin varattu aika testeihin taas...
Tavoitteena olisi joskus pitkässä tulevaisuudessa kyetä ajamaan kilpaa maantiellä.
Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.
Kirjanmerkit