ElectrobikeGarminHephaGiant
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3
Näyttää tulokset 61 - 64 / 64

Aihe: Pyörän säilytys parvekkeella

Ite ostin ebay:stä 2 pyörän suojan. (Bicycle cover) makso 11€
    En oo ainakaan huomannu että kondensois vettä alle. Tuuletusta jää alle.
    Lasitetulla parvekkeella käytös

https://www.ebay.com/itm/Single-Doub...102?nav=SEARCH

Moi

Osapuilleen olen lukenut tämän langan ja olen jokseenkin vakuuttunut, että en varastoikaan pyörääni parvekkeelle.
    Itseasiassa olin aikeissa tehdä moisen langan (pyörän parvekesäilytyksestä), ja tänään sellainen olikin noussutkin tänne muinaisuudesta vuodelta 2011. Lainaankin lankaa omalle kysymykselle.

Eli kysymyksen alustus:
    Vanhaa pyörää säilytin tuloksekkaasti kellarissa 2-3 vuotta ja lokakuussa 2019 ostin uuden pyörän, jota sain ruveta säilyttämään eteisessä (Rouvan luvalla).

Mutta nyt kun ajattelin kunnostaa myös tämän vanhan maantiepyöräni ja laittaa siihen lisäksi Garmin anturit ym. en enään tahtoisi sitäkään viedä pyöräkellariin. Nyt kun pyöräilykärpänen on puraissut uudelleen hiukan enemmän, niin pyörän arvostus-aste on jälleen
    noussut, puhumattakaan siihen uhratusta rahasta, joka ei ikävä kyllä kasva puissa (ainoastaan ehkä metsänomistajilla).

Tälläistä pyörätelinettä kahdelle pyörälle ajattelin eteiseen tai tämän tyyppistä, onko myös parempia olemassa tai minkälainen sinulla on? Tahtoisin, että teline seisoo omilla jaloillaan, en tahdo seinään kattoon lattiaan kiinnittää mitään pysyvästi.

Sitten se vaikeampi kysymys, miten kaupata rouvalle tämä kahden pyörän säilyttäminen eteisessä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tobby Katso viesti
    Moi

Osapuilleen olen lukenut tämän langan ja olen jokseenkin vakuuttunut, että en varastoikaan pyörääni parvekkeelle.
    Itseasiassa olin aikeissa tehdä moisen langan (pyörän parvekesäilytyksestä), ja tänään sellainen olikin noussutkin tänne muinaisuudesta vuodelta 2011. Lainaankin lankaa omalle kysymykselle.

Eli kysymyksen alustus:
    Vanhaa pyörää säilytin tuloksekkaasti kellarissa 2-3 vuotta ja lokakuussa 2019 ostin uuden pyörän, jota sain ruveta säilyttämään eteisessä (Rouvan luvalla).

Mutta nyt kun ajattelin kunnostaa myös tämän vanhan maantiepyöräni ja laittaa siihen lisäksi Garmin anturit ym. en enään tahtoisi sitäkään viedä pyöräkellariin. Nyt kun pyöräilykärpänen on puraissut uudelleen hiukan enemmän, niin pyörän arvostus-aste on jälleen
    noussut, puhumattakaan siihen uhratusta rahasta, joka ei ikävä kyllä kasva puissa (ainoastaan ehkä metsänomistajilla).

Tälläistä pyörätelinettä kahdelle pyörälle ajattelin eteiseen tai tämän tyyppistä, onko myös parempia olemassa tai minkälainen sinulla on? Tahtoisin, että teline seisoo omilla jaloillaan, en tahdo seinään kattoon lattiaan kiinnittää mitään pysyvästi.

Sitten se vaikeampi kysymys, miten kaupata rouvalle tämä kahden pyörän säilyttäminen eteisessä?
    Tsau.

Tällainen topeakin standi on meidän kotona. On sairaan hyvä ja tukeva, eikä vaadi reikiä tms. Kiilautuu siis katon ja lattian väliin. Kaksi painavahkoa maastopyörää on roikkunut siinä jo pitkään, eikä oo pelkoakaan romahtamisesta. Alla on motonetistä ostettu kumimatto, joten valuvat pesuvedet tai pölyt ei haittaa.

Tuohon kauppaamisasiaan en osaa kyllä antaa vinkkiä. Meillä molemmat pyöräilee, joten sisällä olevat fillarit ei kauheesti haittaa. Ehkä siihen taloudelliseen panostukseen voi vedota ��

Ehkä voisi vihjata rouvalle, että jotkut sisustavat asuntonsa tyhjillä kalja- ja viinapulloilla elämäntyylin keskittyessä niiden sisällön kuluttamiseen. Että ehkä siihen verrattuna pyörän pitäminen asunnossa ei ole niin paha.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •