Moi
Osapuilleen olen lukenut tämän langan ja olen jokseenkin vakuuttunut, että en varastoikaan pyörääni parvekkeelle.
Itseasiassa olin aikeissa tehdä moisen langan (pyörän parvekesäilytyksestä), ja tänään sellainen olikin noussutkin tänne muinaisuudesta vuodelta 2011. Lainaankin lankaa omalle kysymykselle.
Eli kysymyksen alustus:
Vanhaa pyörää säilytin tuloksekkaasti kellarissa 2-3 vuotta ja lokakuussa 2019 ostin uuden pyörän, jota sain ruveta säilyttämään eteisessä (Rouvan luvalla).
Mutta nyt kun ajattelin kunnostaa myös tämän vanhan maantiepyöräni ja laittaa siihen lisäksi Garmin anturit ym. en enään tahtoisi sitäkään viedä pyöräkellariin. Nyt kun pyöräilykärpänen on puraissut uudelleen hiukan enemmän, niin pyörän arvostus-aste on jälleen
noussut, puhumattakaan siihen uhratusta rahasta, joka ei ikävä kyllä kasva puissa (ainoastaan ehkä metsänomistajilla).
Tälläistä pyörätelinettä kahdelle pyörälle ajattelin eteiseen tai tämän tyyppistä, onko myös parempia olemassa tai minkälainen sinulla on? Tahtoisin, että teline seisoo omilla jaloillaan, en tahdo seinään kattoon lattiaan kiinnittää mitään pysyvästi.
Sitten se vaikeampi kysymys, miten kaupata rouvalle tämä kahden pyörän säilyttäminen eteisessä?

Kirjanmerkit