Hcfreak: Itse vaihdoin tälle talvelle vapaan monoissa Rossarista Salomoniin. Minun Salomonit ovat sinun katselemasta mallista yhtä pykälää edullisemmat, joista puuttuu tuo jalkapöydän yli menevä kiristys. Salomonit kokoa 46 (UK 11). Rossarit kokoa 46, malli X-ium WC Skate. Itsellä kapeahko jalkaterä ja Rossarit ostin aikoinaan kun niissä piti olla kapeahko lesti. Sopi minulle muuten hyvin, mutta jalkaholviin teki rakkoja kun sisällä oli kova terävähkö teuna.

Pituudeltaan Salomonit ovat minulle hyvät, lesti noissa on Rossaria leveämpi ja hieman nuo on leveähköt minulle. Mukavammat kuitenkin minulle kun eivät tee rakkoja. Tuo lisäkiristys voisi olla hyvä juttu. Perheen kilpahiihtäjätytöllä on ollut tuota kiristyksellä varustettua mallia ja sen edeltäjiä useampi pari ja on kovasti tykännyt niistä. Kokokin taitaa olla aika sama kuin sinun katsomasi.

Niin ja Häijäältä olen ostanut todella paljon tavaraa kun sponsoroivat meidän tyttöä ja erittäin hyvää ja asiantuntevaa toimintaa on ollut. Ja nopeat toimitukset. Kerran on pitänyt tavaraa palauttaa kun lähettivät väärän tuotteen. Ei ollut mitään ongelmia palautuksessa.