ElectrobikeGarminGiant
Sivu 52 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 42 50 51 52 53 54 62 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.531 - 1.560 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Wiglle ilmoitti takin lähtöpäiväksi 20.12. eikä vieläkään ole tullut, milloin paketin lähettivät ja joko tuli perille? Samoin tuli otetuksi ilmaistoimituksena eivätkä sitten seurantatietojakaan laittaneet. Nyt alkaa olla ennätyspitkä oottelu.
    19.12. Tilasin tuotteet (31.12. piti pkt tulla) ja olin tuossa vuodenvaihteen jälkeen supporttiin yhteydessä, jos 15.1. mennessä ei näy niin katsovat sitten mitä tehdä

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Kohta vastaanotan. Juuri tuli viesti että paketti noudettavissa Shellillä.

^^ Kiitos tiedosta, samaa 31. päivää arvioivat lähettäessään minullekin. Peukut pystyyn että saadaan lähetyksemme perille, kun tarvettakin olis.

Eilen tuli autorataan neljä uutta mutkapalaa ja kaikkiin neljään autoon uusia kumeja kun vanhat renkaat oli hapertuneet.

K.Kuronen Guest
    DHL hoiti hommansa ja kasa osia saapui. Itse tosin ihmettelin paketin ohjautumista ärrälle, mutta sitten muistin itse sen ohjauksen tehneeni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    19.12. Tilasin tuotteet (31.12. piti pkt tulla) ja olin tuossa vuodenvaihteen jälkeen supporttiin yhteydessä, jos 15.1. mennessä ei näy niin katsovat sitten mitä tehdä

Wiggle lähetti karkit ja takin perille! Samoin 20.12. lähtenyt ja 31.12. arvio perilläolosta, nyt 13.1. posti laittoi lapun postilaatikkoon jotta lähisalesta saa noutaa, hain sama tien, takki sopii, näyttää muutoinkin kelvolliselta (ja se kiinalappukin löytyy).🤗

tempokisu Guest
    Olen, 2 isoa pakettia. 3 nukkea, toisessa paketissa huppari sekä 2 teepaitaa. Äh, olin ruksannut huppariin kuvan taakse - no laitetaan eteen sitten pinssejä.

Wiggle lähetti karkit ja takin perille! Samoin 20.12. lähtenyt ja 31.12. arvio perilläolosta, nyt 13.1. posti laittoi lapun postilaatikkoon jotta lähisalesta saa noutaa, hain sama tien, takki sopii, näyttää muutoinkin kelvolliselta (ja se kiinalappukin löytyy).
    Onneks olokoon ! Minun pkt ei vielä ole näkynyt, mutta saattaahan tuo ehtiä tänne ennen reklamaation tekoa jospa huomenna

Brexittimaasta tuli jarrupalat ja nopeasti.

tempokisu Guest
    Hei mikä homma toi usein toistuva "nallekarkit"-juttu on?

Hain äskön pienen paketin, tämä olikin matkannu väliä USA-Suomi kuukauden ja 2 päivää. Pieniä juomia laseissa, pieni absolut vodka-pullo+tarjotin+ snapsilasi > tuli kesäkuvattavaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Hei mikä homma toi usein toistuva "nallekarkit"-juttu on?
    Ne on sellaisia pieniä nallen mallisia hedelmä karkkeja.

Kylkiäisiä minipussi siis. Joku tyhjiä cd/DVD levyjä myyvä liike laittoi aikoinaan kylkiäiseksi pikkuisia vodka? pulloja, jos oli isompi tilaus.

Wiggleltä tuli eilen ensimmäisen kerran minulle lähetys ja todellakin, pieni pussi hedelmäkarkkeja oli mukana paketissa, eivät olleet nallen muotoisia, mutta ilmeisesti joskus aiemmi ovat olleet, silloin kun legenda on saanut alkunsa.😁

tempokisu Guest
    ^ kiitos, tiedän kyllä millaisia nallekarkit on, ja kiitos selvennyksestä "joo, ja nallekarkkeja oli..." - asia siis tarkoitti pientä extraa tilauksen mukana. Jotkut myyjät laittaa pikkutavaraa pakettien mukaan, itekin olen näin toiminut.
    Ja kas, oli tänään saamassani paketissa mukana myös extrana ..... 1/6 koon nallekarkki-purnukka

Mukava muisto kun liikkeeseeni tuli kerran Italiasta suoraan lähes tonnin painoinen kone, pienen mökin kokoinen laatikko, se oli lähetetty joulun alla ja sinne oli pakattu koneen sisään sellainen italialainen joulupulla, nisu joka oli pyöräilykypärää vähän isompi, täynnänsä jotain kuivahedelmiä rusinoita ja semmoisia, oli makoisa syödä porukan kanssa. Kaikki syötävä on ikimuistoista, vaikka vain nallekarkit!

tempokisu Guest
    ^ Ferrari-pienoismallin mukana ei tullu kylkiäisiä.....

Mutta äskön kolahti postiluukusta Stag-paketti....siis ihan mahtavaa, tämä..tai tällainen oikea, Stag on nyt mulla kädessä

No tässä on erilaisia juttuja ja mainoksia 1950-luvulta mainostetaan esim. tupakkia ja aseita. Ukkelia jäi ahdistamaan vuosikausiksi toi nahkiaisten hyökkäys. Pisin juttu on 6 vuoden seikkailu amazon-naisten luona

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moska Katso viesti
    Kylkiäisiä minipussi siis. Joku tyhjiä cd/DVD levyjä myyvä liike laittoi aikoinaan kylkiäiseksi pikkuisia vodka? pulloja, jos oli isompi tilaus.
    Vodkapulloja lähetteli ainakin jokin saksalainen kauppias 15+ vuotta sitten. Jälkeenpäin ajateltuna saattaisi saada palautetta, kun ei ollut mitään ikävarmistusta ja alaikäiset tilaajat sai myös näitä.

Wiggle lähetti karkit ja takin perille! Samoin 20.12. lähtenyt ja 31.12. arvio perilläolosta, nyt 13.1. posti laittoi lapun postilaatikkoon jotta lähisalesta saa noutaa, hain sama tien, takki sopii, näyttää muutoinkin kelvolliselta (ja se kiinalappukin löytyy).
    Wiggle pkt löytyi tänään postilaatikosta, tavarat kuten pitikin.. ei kylkiäisiä

En, mutta nettitullasin kaksi pakettia joten kohta vastaanotetaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Vodkapulloja lähetteli ainakin jokin saksalainen kauppias 15+ vuotta sitten. Jälkeenpäin ajateltuna saattaisi saada palautetta, kun ei ollut mitään ikävarmistusta ja alaikäiset tilaajat sai myös näitä.
    Varmaankin puhutaan samasta liikkeestä

^Nyt jäisi paketit (ja muut romutkin) tulliin jos olis härskiä alkoholin nettitilausta siis!! Ei sillä mitään väliä ettei oo tilannutkaan mitään mutta kun se on maailman suurin rikos jos tilaat alkoa Suomeen netistä.

Ontopic: En tänään. Töihin ei saa tilata omia (siviili)paketteja. Ja olen töissä. Eli en ole siksi vastaanottanut tänään pakettia.

Wiggle pkt löytyi tänään postilaatikosta, tavarat kuten pitikin.. ei kylkiäisiä

Lohduttaako kun kerron helelmäkarkkien olleen erittäin kuivia ja sitkeitä?
    Mainiota että saimme tilatut tavarat edes hitaimmalla mahdollisella toimituksella kotiin.

Lohduttaako kun kerron helelmäkarkkien olleen erittäin kuivia ja sitkeitä?
    Mainiota että saimme tilatut tavarat edes hitaimmalla mahdollisella toimituksella kotiin.
    Ehkä vähän, en tosin noita kumikarkkeja ole koskaan syönyt enkä nytkään olis, joten pikku harmi.. osat kuitenkin tuli perille ja paketista löytynyt stemmikin vaihtui fatbikeen

paketista löytynyt stemmikin vaihtui fatbikeen
    Kuka tollo antoi fatbiken vaihdossa yhteen ohjainkannattimeen?

(Suomen kieli on välillä hassua...)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Kuka tollo antoi fatbiken vaihdossa yhteen ohjainkannattimeen?

(Suomen kieli on välillä hassua...)
    My bad.. pitäisi olla tarkempi
    Wigglen paketista löytyi 50mm stemmi, jonka vaihdoin fatbikessa olleeseen 60mm stemmiin .. Pyörä jäi rempan jälkeen varastoon "itkemään kohtaloaan ja odottamaan testilenkkiä"

tempokisu Guest
    ...jos se ohjainkannatin on platinaa..

Mutta kala-nahkiais-kirjoille tuli pussukka ( pienen tietokoneen pussukka mutta mun tietokone on isompi ) nyt sitä yhtä kirjaa vaan kaipailen!

DPD toi niinkuin luvattu oli, kuski kun tallille satuin kysyi jotta jos mulla joku paikka lukossa niin minne sitten, kerroin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    . nyt sitä yhtä kirjaa vaan kaipailen!
    ...laitoin viestiä, kuulemma
    ...and I discovered that we never received your order at our shipping office.

Vaihtoehtoina rahojen palautus heti, tai odottelen että tilaavat uuden opuksen varastolta. - uusi opus kiitos, mä olen ainakin tottunut odottelemaan jos paketti tulee USA:sta tai Kanadasta, pääasia että tulisi jossain vaiheessa. Kannattaa kuitenkin näemmä laittaa kohteliasta viestiä kohtuullisen odottelun ( 6 vko tässä tapauksessa) jälkeen.

Tänään vastaanotan. On hienoa kun kuriirifirmaan voi luottaa ja toimii kuin unelma toimitukset. Illalla lähti Saksasta. On Hesa-Vantaa on näköjään neljäs lentokenttä legillä millä paketti on yön aikana käynyt. Ja joskus puolenpäivän pintaan varmaan noudettavissa "ärrältä" kun sinne ohjasin paketin toimitettavaksi. Kiitos DHL.

Paketin sisältö "viimeisin hankintasi" ketjussa selostettu, joten sitä informaatiota en enää tähän viestiin laita.

tempokisu Guest
    Kävin hakeen Bliz-aurinkolaseja kaksi pakettia. Aijai on hianot matrix on aika isot, mutta tämä toinen smallface-malli on pienempi. Mutta hianot, kepeet ja tosi modernin näköset. Tiiviit nassuun, hyvä tummennus!
    Tilasin saman tien valko-siniset smallfacet eli sellaiset pienemmät. Ajattelin näitä ihan aurinkolaseina, en välttämättä pyöräilykäytössä.

tempokisu Guest
    Lampreys of The World - kirja tuli, mahtavaa. Käytetty, ja näköjään Stirlingin yliopiston kirjastosta....tosi hyväkuntoinen ja juuri sellainen kun ajattelinkin.
    - jos ja kun töissä on taukoa, voi opiskella eikä tämä kirja ole ihan hetkessä luettu -

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •