BikeshopElectrobikeLostInLaplandGiant
Sivu 18 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 767

Aihe: Yt industries pyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ikispessu Katso viesti
    ^eikö yt hoida siis takuuasioitaan kuten pitäisi?
    Mä testasin YT tukea ennen Decoy ostoa ja en havainnut mitään omituista. Pikemminkin päinvastoin, eli ihan ok vastailivat. Decoyssa on myös e.13 pakka ja siinä on havaittu joissain valmistuserissä takeltelua 9 rattaalle siirryttäessä. Sama mulla. Raportoin tuosta YTlle ja vastasivat, tosin hieman hitaanlaisesti. Neuvoivat säätämään vaihtajaa ja ottamaan sen jälkeen yhteyttä suoraan e.13 jos ei parane. Kyl mun mielestä hoitavat ihan kelvollisesti. Toki nettikauppa ja paikallista tukea ei suoraan löydy. Mut sama se on käytännössä Canyonin kanssakin. Mulle passaa edullinen fillari hyvillä osilla kun pystyn itte huolehtimaan fillarista.
    Ride and Smile!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Toki nettikauppa ja paikallista tukea ei suoraan löydy. Mut sama se on käytännössä Canyonin kanssakin..
    Tästä olen kyllä erimieltä, Canyonilla on suomenkielinen aspa ja ainakin kaksi huoltopistettä. Turussa Canyonin oma huolto jossa tällä hetkellä on oma pyörä korjattavana, mitenkään erityisen nopeata toiminta ole täälläkään mutta onpahan helpompi kommunikoida äidinkielellä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ikispessu Katso viesti
    ^eikö yt hoida siis takuuasioitaan kuten pitäisi?
    En osaa sanoa, meni vaan itseltä pupu pöksyyn. Tyytymättömät asiakkaat ovat yleensä paljon kovaäänisempiä kuin tyytyväiset.

Ainakin yt:n käyttöohjeet, pakkaus, asiakastili ja kontaktoiti asiakastilin kautta "tarkastakaa yksi momentti, kiitos" on vakuuttavampaa mihin aiemmin olen koskaan törmännyt. Takuun kanssa ei ole tarvinnut asioida, toivottavasti ei tarvikaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järtsy Katso viesti
    Tästä olen kyllä erimieltä, Canyonilla on suomenkielinen aspa ja ainakin kaksi huoltopistettä. Turussa Canyonin oma huolto jossa tällä hetkellä on oma pyörä korjattavana, mitenkään erityisen nopeata toiminta ole täälläkään mutta onpahan helpompi kommunikoida äidinkielellä.
    Juuh, tiedän, että on Turussa, mut ei Espoossa... en lähde Dudea tai Enduracea Turkuun kuskaamaan. YT:n voi viedä myös Shimano service centeriin samoin ku Canyonin joihinkin paikallisiin liikkeisiin, mut omaa verkostoa ei ole joka paikassa. Mut en valita, pystyn itse tekemään käytännössä kaiken pl sähkömoottorin tai akun huollon. Jos on takuuasia ei välimatka ole se juttu, vaan se kuinka asia hoidetaan.
    Ride and Smile!

vähän vielä offtopicia..

pääkaupunkiseudulta löytyy virallinen canyon huoltoliike

https://www.triathlon-corner.store/bike-repair

17 mallin cf comp 1. Meneekö kuinka leveät renkaat? Mitä renkaita kannattais lähtee kokeileen? Pääasiassa polku ajoon.

Tässä ilmeisesti RF turbine kammet ja pitäisi keskiön laakerit vaihtaa. Miten kammet otetaan irti? Tämä selvisikin. Mutta pyörällä ajettu reilusti 4000km päälle ja laakerit varmaan aika juputissa. Myös rohisevat aika pahoin. Milläs noita uskaltais lähtee irrotteleen?
    Jokiniemi 1 muokkasi tätä : 03.12.2019 at 21.26

Onko jeffsyyn 17" saatavilla loiventavaa headsettiä?

Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla

Uusia alumiini Jeffsyjä odotellessa. YT:n sivuilla vilahti jo linkit muutamaan hiilarin kuvaan. Runko väreinä oli 'Ghostship Green', 'Dune Grey' ja 'Titan Silver'. Renkaina oli jotkut Maxxis:it.

YT:n sivut alhaalla. Kiinnostais kyllä jos alu jefsyn geo päivittyis. Mä oon tässä miettiny, että miten tuo YT:n bisnes oikein toimii kun ei ole pyöriä myytäväks asti, kun hetken aikaa julkasun jälkeen. Kaine myy niin massiivisesti, että voi loppuvuoden pyöritellä peukaloita.

25 miljoonaa euroa oli myynti 2018 että ehkä kauppa kasvaa niin kohisten ettei tavaraa meinaa riittää..

Joku kerkes toteamaan että kaikki Jeffsyt kuitua, alumallit jäi pois.

No nyt on uudet sivut ja 2020 mallit. Ei siis alu jefsyä ollenkaan. Sivut aika tukossa, varmaa kuhina käy, vähän vaikea selata.

Edit: nyt sai näkyviin, sekä jefsyssä että caprassa jousto lisääntyny 10mm, jefsyssä nyt myös fox 36 keula, eli enemmän AM pyörä, menee vahvasti harkintaan. Keulakulma ainoo mikä vähän hiertää, edellee 66.

Näköjään myös 3000€ malleissa nx vaihteet ei oikein vakuuta. Värit omaan silmään paremmat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mtv Katso viesti
    Näköjään myös 3000€ malleissa nx vaihteet ei oikein vakuuta. Värit omaan silmään paremmat.
    Itse pidän hyvänä asiana, että valmistajat panostaa komponenteissa jousitukseen ja vanteisiin ennen voimansiirtoa. Tuo nx on melko edullista päivittää vaikka gx-sarjaan kun niitä voimansiirron osia joutuu kuitenkin päivittämään paljon nopeammalla syklillä kuin kiekkoja tai jousitusta, jotka kestää vuosia ellei kymmenen vuotta pelkällä huollolla kun voimansiirron kuluttaa paljon ajava loppuun kuukausissa.

Nx on shimano vaparilla. Jos tuohon napaan ei saa ostettua xd vaparia, niin sitten menee enemmän rahnaa. Tai voihan sitä jatkaa shimanoleirissä mutta meneehän siinäkin ylimääräistä rahnaa jos 12speediä haluaa.

Itseä ei NX haittaa, ei tosin kokemusta 12 speedistä, mut 11 toiminu hyvin. Ja YT:n mukaa sama asia kun x01 "The transmission is built on NX Eagle: it is based on the same technology as the X01 Eagle group and the 12-speed,"

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Itseä ei NX haittaa, ei tosin kokemusta 12 speedistä, mut 11 toiminu hyvin. Ja YT:n mukaa sama asia kun x01 "The transmission is built on NX Eagle: it is based on the same technology as the X01 Eagle group and the 12-speed,"
    Ei tuossa kyllä noin sanota.

No ei, mutta melkeen ;D Mutjoo, ei itelle ainakaan mikää kynnyskysymys, aika hyvä vastine näyttäis olevan rahoille tuo halvin jeffsy. Esim öpaut samoilla osilla norco sight noin 700e kalliimpi ja alurunko. Tosin itse jotenkin vähän karsastan hiilarirunkoja.

Onko kukaan pidentänyt 2017 jeffsyn keulaa huollon yhteydessä? Meneekö ajattevuus jos laittaa 150 debon sisään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jokiniemi 1 Katso viesti
    Onko jeffsyyn 17" saatavilla loiventavaa headsettiä?

https://www.workscomponents.co.uk/20...tube-945-p.asp

Esim. tuon pitäisi sopia. Siis mikä vaan Worksin ec44-zs56 mallinen (yläkuppi on erilainen kuin Jeffsyssä mutta sopii silti), vaihtoehdot on 1, 1.5 ja 2 asteen ohjainlaakerit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rndm Katso viesti

Esim. tuon pitäisi sopia. Siis mikä vaan Worksin ec44-zs56 mallinen (yläkuppi on erilainen kuin Jeffsyssä mutta sopii silti), vaihtoehdot on 1, 1.5 ja 2 asteen ohjainlaakerit.
    Kokemusta tästä? Onko kaks liikaa? 1.5 auttaisi jo saamaan nykytrendin mukaiseksi

Itsellä on big honzossa 10mm alkuperäistä korkeampi keula ja 1,5 asteen angleset worksilta, jotka yhdessä laski kulmaa juurikin kaksi astetta. 67,5 -> 65,5 ja erittäin tyytyväinen että ostin. Tuntuu kaikinpuolin paremmalta ajaa, toki jykevämpi keula ja 30mm enemmän joustoa vahvistivat vaikutusta vielä enemmän kun samoihin aikoihin kaikki vaihdoin.

Niin ja onko sulla siis AL jeffsy vai CF? Niissä on eri ohjainlaakerit ja tuo minkä linkkasin oli alumiiniseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jokiniemi 1 Katso viesti
    Onko kukaan pidentänyt 2017 jeffsyn keulaa huollon yhteydessä? Meneekö ajattevuus jos laittaa 150 debon sisään?

Jos 10mm pidennät keulaa niin ei varmasti pilaa ajettavuutta. Ainakin kuituversiota on saanut suoraan kahdella pituudella, pro race versiossa 10mm pidempi keula.

No ei, mutta melkeen ;D Mutjoo, ei itelle ainakaan mikää kynnyskysymys, aika hyvä vastine näyttäis olevan rahoille tuo halvin jeffsy. Esim öpaut samoilla osilla norco sight noin 700e kalliimpi ja alurunko. Tosin itse jotenkin vähän karsastan hiilarirunkoja.
    Joo ei se sama ole. Vaan hyvin nx vaihtaa, omissa pyörissä voimansiirrot välillä nx - x01, kaikki 12 speed, eikä huolletun ja säädetyn setin toiminnassa mitään kovin merkittävää eroa ole. Suurin ero on painossa ja hinnassa. Kalliimmat ketjut ja pakat tuntuu myös kestävän vähän pidempään.

Just kuolasin uutta spessun enskaa. Comp maksaisi 5300 euroa ja tulee nx voimansiirrolla.

Itsellä on big honzossa 10mm alkuperäistä korkeampi keula ja 1,5 asteen angleset worksilta, jotka yhdessä laski kulmaa juurikin kaksi astetta. 67,5 -> 65,5 ja erittäin tyytyväinen että ostin. Tuntuu kaikinpuolin paremmalta ajaa, toki jykevämpi keula ja 30mm enemmän joustoa vahvistivat vaikutusta vielä enemmän kun samoihin aikoihin kaikki vaihdoin.

Niin ja onko sulla siis AL jeffsy vai CF? Niissä on eri ohjainlaakerit ja tuo minkä linkkasin oli alumiiniseen.
    Cf comp1

Aika paljon on spekulointia pyörämedioissakin, että tulis vielä alumiininen jeffsy. Tulispa ja vähän loivemmalla keulalla Mites muute tuon nyt julkistetun jeffsyn takajousto, YT:n sivuilla ei mainintaa jouston määrästä, osa pyörämedioista ilmoittaa, että 140 ja osa että 150/160 niinkuin edessäkin.

Vakiona näyttäis olevan tämä ohjainlaakeri
    Acros AiX-326 42/52 laakerit. Vaihtuuko laakereiden koot sit samalla?

Tosin itse jotenkin vähän karsastan hiilarirunkoja.
    Molempia tullut rikottua tässä vuosien saatossa(ei kyseistä merkkiä). Enemmän ratkaisee, lujuuslaskelma virheet inssin pöydällä, kuin materiaali. Kuitua ilman muuta, jos hinta ei ole este, jos alu ja kuitu on vaihtoehdot.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Jotenki sellanen käsitys, että molemmat materiaalit lujia, mutta hiilari ois jotenkin herkempi tietynlaisille vaurioille. Esim useemmasta yt:stä kuullu et vaihtajan mennessä solmuun korvake on rikkonu rungon.. vaikee kuvitella alurungossa noin käyvän, vaikka varmaan sekin mahdollista. Sit kaikki semmoset jutut kuten ”satulaputki ei pysy ylhäällä” ym, tuntuu et kaiken kanssa pitäis olla normaalia varovaisempi, toki varmaa osa tästä mielikuvia vain. Huolto myös lienee vaikeempaa(presfit). Painoerokin hiilarin hyödyks tuntuis olevan aika merkityksetöntä luokkaa. Mitkä sit on ne hiilarin edut minkä takia se pitäis ehdottomasti valita alun sijaan? Mitää kisaa en ole itse ajamassa, haluisin pyörä jota ei tarttis hirveesti sääliä, oli ajo sit polkuu tai bikeparkkia. Voi toki olla et jeffsy ei ole etsimäni pyörä, mut yksi vaihtoehdoista se nyt on kun uudet speksit kiinnostaa. Harmittais kyllä jos tuon kuitusen tilais ja tulis vaikka sit vähä villimpi aluversio kuten ibiksellä. On tässä kyllä vielä pari kolme kk aikaa ennenku osto ajankohtainen..

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •