"Mutta asiaan: Keulakulma tosiaan sen 75 tällä 26er etukumilla, tuntui hyvältä ja huonolta. Mitä? No, hyvää oli ajotuntuma, tosi hyvä. Myös nastakumicommutoinnin jäljiltä sileäkuminen sinkula tuntui lentävän, olin elossa hetken verran taas talvihorroksen keskellä. Huonoa oli se, että jossen olisi tietänyt, en olisi varmaan huomannut kulmien jyrkennystä. Olen ennenkin funtsinut olevani suht tunnoton asioihin, mitä jengi vannoo muuttavan kaiken, ehkä näin sitten on. Hyvä vai huono, paha sanoa. Tämä sai nyt miettimään uutta loivan keulakulman enskarungon hankkimista, en huomaisi varmaan eroa vanhaan... ainakaan mitään parin asteen muutosta."/tommi2

Kuvan perusteella eteen sopii tuhdimpi rengaskin, se jo lähentelis 28" renkaan ulkomittaa ja nostais keulaa hitusen, samalla luultavasti parantaisi edelleen ajettavuutta, joka jo tuossa vaikutti hyvältä.

Omaa kokemusperäistä: kun satulan ja kammet saa täsmälleen itse haluamilleen paikoille ja vielä tangonkin, niin hyvä on ajaa. Rungon koko tulee olla ns. oikea jotta tuohon pääsee mitään liiemmin venyttelemättä putkiosilla, hipoilut keventämisineen on sitten toinen juttu.🤗