ElectrobikeGarminGiant
Sivu 51 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 49 50 51 52 53 61 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.501 - 1.530 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Nahkatennarit tulivat jenkeistä. Oli miellyttävä ostos koska myyjätaho hoiti valmiiksi tullauksen ja verot jne.
    Fedex on kyllä suosikkini näistä kuriiripalveluista. Soittavat aina ja ovat nopeita eikä aikaikkuna ole mikään 6h joka pitäisi kotona päivystää, vaan yleensä 1-2h.

Ja en ole, DHL siirsi tänään-piti-tulla lähetyksen 30. päiväksi koska nimeni oli kirjoitettu osoitteen kanssa yhteen. Saatana!

tempokisu Guest
    Kuulkaa kohta se on lähinnä että miten monta pakettia olet vastaanottanut

tempokisu Guest
    Lahjan ja "lahjan" ero; on tehty ajatuksella ja rakkaudella, pieni pehmee. Ja sitten tuikkukynttilä. - - - paree jättää sanomati

Jopotuinen Guest
    En. Mutta tekstariilmo saapumisesta lähikauppaan tuli tänään klo 17:46!
    Anoppilasa olin enkä voinut asialle mitään

Jopotuinen Guest
    Kyllä ja ei.
    Pate toi paketin luukusta sisään ja saapumisilmon toisesta.
    Kun menin hakemaan, ei ollutkaan tullut vielä heille. Näin kuulemma sattuu aina joskus.
    No, toivottavasti eivät sentään ole hukanneet sitä

tempokisu Guest
    olen, tuli vihdoin Redbubblen nahkiais-sukat - värikkäät ja ihanan pehmeät ( yhden koon, näitä olisi pitäny tilata kaikille joululahjaksi - se sitten ensi vuonna?) Samoin tuli yksi nukke ja nuken asu.
    Pakettia tulossa - lista alkaa toden teolla lyhentyä kun en ole ostanu nyt muuta kun amazonista lamprey-opuksia. Millähän menetelmällä ne tulee, yhden opuksen saapumispäiväksi on ilmoitettu 3.1.? Laitanko lapun ovelle ( lähetysnumero ja allekirjoitus, voi jättää tähän - ja kori )

^^ jopo, jos saapumisilmoitus tulee niin paketti on siellä, ovat unohtaneet vaan hyllyttää. Sinne vaan vaatimaan että odotan tässä vaikka koko päivän joko se paketti on täällä tai etsitte tiedon missä se on. Itelle sattunu näin 3 kertaa viime vuonna, siellähän se paketti oli hyllyssä hyllyttämättömänä...

En, koska jenkeistä tilaamani paketit ovat USPS:n seurannan mukaan saapuneet 22.12 Ruotsiin ja siellä jumittavat. Ei pysty ymmärtämään mikä kestää.

Gravelipyörän sisältämän paketin kävin vastaanottamassa myyjäliikkeessä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Gravelipyörän sisältämän paketin kävin vastaanottamassa myyjäliikkeessä
    Onko jo yli 20 pyörää?

Ostettuja pyöriä ei ole yli kymmentäkään .. minä olen varsin maltillinen. Ei ole edes 29" jäykkäperää .. vielä

Pearl Izumin ELITE ESCAPE AMFIB BIB TIGHTit oli tullut ärrälle tänään. Nyt ei tarvitse talvihousuja hommata vähään aikaan.

Dhl toi reverb axs:n.

Ja aamupäivällä autolle astellessa postitäti kurvasi pihaan ja löi R2-bikesiltä lähteneen paketin käteen. Eagle AXS ja Dominion jarrut.

tempokisu Guest
    ^ samoin. Nuken vodkapullo + marjamehulasit on ollu matkalla jo melkein kuukauden, USA:sta. Lähettäjä ole vastannu mitään, laitoin juuri viestiä että viimeisin päivitys 23.12.2019 usassa vielä.
    Odottelen myös lamprey-aiheisia kirjoja. Yhden piti tulla jo 3. päivä mutta "running late" ...

edit. kas, tämähän auttoi tämä f-foorumilla avautuminen. Nuken juomatarvikkeet onkin saapuneet Suomeen..samoin pari nuken tarviketta. Just tuli viesti että paketti xxxx on matkalla, voisi olla vaikka joku amazon.com...tai sitten nukkepaketti taitaa olla kun on 2kg.

Huomena pitäisi vielä maksaa jo ennakkotilatut nuket ( miksi ei tänään? no kun maksoin visa-maksua tänään ja se raha on vasta huomena käytettävissä ...meni senverta tiukalle ) mä en edes avaa koko ebayta vähään aikaan. Mitä ei näe, sitä ei voi edes harkita. ( että ihan hyvä ettei puolalaisen suunnittelijan kuvat ei mahdu, kun ei ole rahaa ostaa )
    tempokisu muokkasi tätä : 08.01.2020 at 14.31 Syy: väärin arvattu

Juu, pari pakettia seedeitä pakettimaatista.

Ei vieläkään, Wiggle ilmoitti takin lähtöpäiväksi 20.12. oottelu jatkuu, pihi kun olen otin rahdittoman toimituksen ja lähettäjäkin oli pihi eikä pannut seuratakoodia. Olis ollut sopivia säitä uudelle ajotakille. Kerran yksi samankaltainen lähetys briteistä viipyi tasan kolme viikkoa matkalla, tuleekohan nyt ennätys?

tempokisu Guest
    No voi että, yhtä kirjaa oli yritetty tuoda eilen klo 14.14 olin just äitiä katsomassa sairaalassa. Yrittävät tänään uudelleen, joten istun kotona odottamassa.

Külla. Kaalimadosta tuli paketti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viesti
    Külla. Kaalimadosta tuli paketti.
    Anaalitappi?

tempokisu Guest
    ^^ no huh, mä en olisi kehdannu jos...

...yksi pikkupaketti tuli. Selvisi myös että tulossa olevassa paketissa on huppari ja 2 teepaitaa, nahkeita sellaisia. Odottelen tässä sitä kirjaa jota oli eilen yritetty...että missä viipyy oon ihan herrrmostunu.

En. Mutta lähettänyt olen. Hetken oltiin jännän äärellä, kun 500 EUR objektiivi tuntui hukkuneen Postin järjestelmiin. Nyt se on maagisesti ilmaantunut, mutta näytti ensin seilaavan kahden postikeskuksen välillä. Nyt on kuljetuksessa ja ehkä löytää tiensä vastaanottajalle.

Postihan korvaa ruhtinaallisesti näistä kadonneista paketeista. Olisko postikulut + jonkun EURon/kilo.

Joo.. eilen verkkokauppa pkt noutopisteestä.. wiggle pkt seilaa vielä jossain (tuli erehdyksessä otettua ilman seurantaa oleva toimitus)

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

tempokisu Guest
    ^^ sieltä voi korvauksena saada hyvällä onnella pari arkkia postimerkkejä.

Mä aloin selvitellä...ja sieltä sitten löytyi tieto että lähetykseni on postin toimipisteessä. No huh, pitääkö olla varsinainen internet-detective että löytää pakettinsa olinpaikan. Jos lähetystä yritetään toimittaa ja vastaanottaja ei ole kotona, olisiko joku lipuke jossa ilmenee että lähetyksen voi noutaa postista, hyvä laittaa?
    No, tällainen "Animal series - The Lamprey" tuli ( helppotajuinen kirjanen, lapsille tarkoitettu eli just osuvasti), ja tässä olevat kuvat ovatkin tuttuja - olen laitellut samoja kuvia nahkiais-topicciinkin. Lukaisin tekstinkin, tuttua asiaa...

jahas amazonin seurannasta kun kävin katsomassa niin paketti muka delivered, vaikka en ole mitään saanut. No sieltä sitten kopioin lähetystunnuksen ja laitoin postin seurantaan niin paketti on ollut noudettavissa noutopisteestä jo useamman päivän ajan, mutta kukaan ei ole minulle pistänyt asiasta mitään tietoa. Hyvin toimii postin systeemit, olisivat lähettäneet paketin takaisin jos en olisi eksynyt amazonin sivuille tutkailemaan ostoksieni tilaa.

Toinenkin odottamani paketti saapunut vihdoin suomeen jumitettuaan ensin yli viikon ruotsissa jossain ja sen jälkeen yli viikon arlandan lentokentällä.
    On tuo jenkeistä tilaaminen vaan raikasta toimintaa. 140€ ostokset tulivat maksamaan toimitus-, tulli jne.kuluineen yli 240€. hohhoijjaa.

En, helvetinperkeleensaatananpaska "Czarish mail of Finland".
    Pitää vielä yrittää paikkailla naamariaan näiltäkin osin lasten silmissä...
    Vittupillusammakko, onkimatoliekku, revolveriöljylamppu, lapamatoperkele.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ikispessu Katso viesti
    jahas amazonin seurannasta kun kävin katsomassa niin paketti muka delivered, vaikka en ole mitään saanut. No sieltä sitten kopioin lähetystunnuksen ja laitoin postin seurantaan niin paketti on ollut noudettavissa noutopisteestä jo useamman päivän ajan, mutta kukaan ei ole minulle pistänyt asiasta mitään tietoa. Hyvin toimii postin systeemit, olisivat lähettäneet paketin takaisin jos en olisi eksynyt amazonin sivuille tutkailemaan ostoksieni tilaa.

Toinenkin odottamani paketti saapunut vihdoin suomeen jumitettuaan ensin yli viikon ruotsissa jossain ja sen jälkeen yli viikon arlandan lentokentällä.
    On tuo jenkeistä tilaaminen vaan raikasta toimintaa. 140€ ostokset tulivat maksamaan toimitus-, tulli jne.kuluineen yli 240€. hohhoijjaa.
    ^ mulla ihan samat kokemukset. Ainut vaan että mulla oli vieläkin monimutkaisempaa - lähetystunnus oli PB-alkuinen eli Pitney Bowes. No jostain ihmeen kautta sain JJFI-alkuisen tunnuksen ja paketti odotteli postin toimipisteessä. Kuten sanottu, tarvii olla internet-detective näissä paketti-asioissa.
    Mitenköhän nyt tulossa olevan amazon-paketin käy, "delivered by monday". Onneksi se Stag-lehti tulee normaalilla LJ-alkuisella "pikakirje"-koodilla, ja onkin saapunut jo Suomeen....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    Joo.. eilen verkkokauppa pkt noutopisteestä.. wiggle pkt seilaa vielä jossain (tuli erehdyksessä otettua ilman seurantaa oleva toimitus)

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    Wiglle ilmoitti takin lähtöpäiväksi 20.12. eikä vieläkään ole tullut, milloin paketin lähettivät ja joko tuli perille? Samoin tuli otetuksi ilmaistoimituksena eivätkä sitten seurantatietojakaan laittaneet. Nyt alkaa olla ennätyspitkä oottelu.🤗

^Minulle tuli Wiggleltä 1.1. ilman seurantaa tilattu paketti eilen. Tsemppiä odotteluun.

Sent from my iPad using Tapatalk

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Pari pakettia vielä matkalla Ebaysta, nämä ovat osastoa "näinköhän edes tulee". Tämä riski hyväksytty ja parin euron ostoksen tulemattomuudesta en jaksa edes valittaa. Pitäköön kiinalainen rahat.

Tilaaminen on muuttunut vaikeaksi/olen kyllästynyt siihen. En tiedä miksi. Tuntuu että joutuu sätkimään xtrapaljon saadakseen tuotteet himaan.
    Samoja ajatuksia, nuken farkut á 1usd x2, ei tulleet ja lupasi lähettää uudet. Tämä joskus syyskuussa, mutta ei ole tulleet, Kiinasta. Antaa olla. Tulossa enää yksi ebay-paketti, ne amazonista tilaamani nahkeet kirjat ja ennakkotilatut nuket ( joita 5 mutta 2 pakettia...) ja yksi Etsy-paketti jonka tullasin eilen. Ai joo, itelle vielä 2 hupparia ja kirjoille pussukka ( nimikkeellä laptop sleeve ) mä en tilaa nyt yhtään mitään ennenkun nämä on tulleet ja kun se 07.02 visalaskukin pitää maksaa...

Tosi stressaavaa seurailla missä paketti on, ja mistä sen saa hakea....odotan sitä päivää kun yhtäkään pakettia tai lähetystä ei ole tulossa.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •