ElectrobikeGarminGiant
Sivu 132 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 82 122 130 131 132 133 134 142 182 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.931 - 3.960 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Tempokisun vastaus.

Nyt voi hyvällä mielellä jäädä talvitauolle...

tempokisu Guest
    ..jäsen Firefanzille siellä jossain, tästä mä loukkaannuin ja aistiihan sen millä mielellä se on kirjoitettu. Ensin siis harmittelin postin katastrofista lakkoa, tähän Vesa vastas naureskellen:

^Paskat oo katastrofi. Kuhan muistaa mitä laskuja on tulossa niin maksaa ne ajallaan ilman paperista laskua. Ja tilaa romut käyttäen DHL Expressiä vaikka tai UPSin vastaavaa expressiä. Vi*un siistii! Kannatan siis tukilakkojakin!!! Kuhan noi DHL Expressit kulkee ja kusti ei polje.

Vesan flunssaharmitusta odotellessa...niin ja Firelle kans, ai sori sehän onkin Firle..

tempokisu Guest
    tulee se minunkin vuoroni ajallaan, hymyillä. Ah kun kuuli että siellä rappukäytävässä tepastelee niin olin jo vähän kun valmius-asemissa ja kun sattuikin olemaan isompaa kirjettä mukana niin samalla kyllä kerroin miten kivalta tuntuu kun - postia tulee! teette arvokasta työtä kiitos.
    Sieltä tuli siis myös niitä pikkupaketteja.
    Taidan tuossa lähempäjä joulua laittaa joulukortin postinkantajalle/kantajille.
    Ja näköjään huomena saakin käydä asiamiespostissa hakemassa kirjattuna kirjeinä lähetettyjä jipii.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ..Vesan flunssaharmitusta odotellessa.
    Käykö silmätulehdusharmitus? Vttu, joku patti tuli silmäluomeen ja ny silmä about muurautunut kiinni ku ni turvoksissa. No, ei haitannu punttireeniä äsken...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Käykö silmätulehdusharmitus? Vttu, joku patti tuli silmäluomeen ja ny silmä about muurautunut kiinni ku ni turvoksissa. No, ei haitannu punttireeniä äsken...
    On muuten suht vittumainen vaiva. Joskus ollut molemmissa silmissä yht'aikaa. Raybanit oli silloin kuuminta hottia. Siunausta silmiin.

Maastopyörälenkki hienossa pikkupakkasessa ja auringonpaisteessa. Jo toisena päivänä peräkkäin!
    Rule #1: Obey The Rules

Zen ja talvipyöräilyn taito.

Kaksi asiaa oikein tulee mieleen. Eilinen lenkki mukavassa talvisäässä. Ja juuri äsken VesaP:n muistelo kaatumisestaan rullilla (sori, kivusta ja särystä, mutta juttu oli hauska).
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Sauli oli myöntänyt mulle kunniamerkin.

Jopotuinen Guest
    Johan oli erikoinen liejukuoppa, mutta polle saatiin kuitenkin sieltä ylös yhtenä kappaleena

https://www.iltalehti.fi/iltvluontoj...a-0dfb2f1e5017

Tuli äsken s.postiin rahanpalautuslomake, ekassa kävi kävi kai jotain kun ei rahoja tullut takaisin. Laitoin Klarnalle s.postia pari viikkoa sitten reklamoiden asiasta ja aattelin joutuuko hemmetti soittelee ja selvittelee vielä. Ei onneksi vahva toive että nyt rahat tulee.

Jopotuinen Guest
    S-postiin tuli jokin ilmo, että jokin e-lasku on peruutettu.
    Ei tarkempaa tietoa, mistä kyse, mutta tämä riittää mulle

Uskaltaiskohan käydä vilasemassa, mistä kyse

tempokisu Guest
    Voi Jumalan Kiitos!

Tuossa erottelin lankaa sopivan ohueksi ja tuli mieleen että mullahan oli tietysti ylläni vaakuna- ja lippumerkeillä varustettu maastotakki kun kävin itsenäisyyspäivänä kaupassa.

Siellähän se takin taskussa, mun rakas punainen nahkakukkaroni. Ja täällä on 150euroa rahaa.

- ehdin jo tilata uuden nahkeen kukkaron -

Jopotuinen Guest
    ^Löytyy kyllä, aina löytyy, luonnon vakio.
    Et vain hakenut oikeista paikoista
    Enkös mää niin sanonu?
    Ei pidä heti toisia epäillä omasta pöllöilystä!

tempokisu Guest
    ^ mä aattelinkin että olin ite tiputtanut tms. eli oma vika kun ei pidä huolta tavaroistaan. Ihan normaalisti olin toiminu, mutta kävin tietysti läpi ne yleensä käytössäni olevien takkien taskut. Näin untakin siitä kukkarosta, me ollaan oltu yhdessä noin 40 vuotta.

Erittäin hyvä kuitenkin näin.

tempokisu Guest
    eh...oli lievästi sanottuna rasittava Valkeakosken reissu, kun olin vanhempieni luona ja käytiin kaupungilla. Siinä vähän jokainen ärsyyntyi toistensa sanomisista ja tekemisistä ja loppujen lopuksi kaikki oltiin että kuolis jo pois muita rasittamasta. Minä ärsyynnyn helposti, mutta isä ärsyyntyy vieläkin herkemmin, ja paljon.

Kuitenkin sitten jälkikäteen selvitettiin asiat ja äiteelle sain purkaa huoltani isän kuulosta ja vähän muustakin. Ymmärrän nyt miten se huoli purkautuu siten että kuulostaa että on vihainen ( aiemmin olivat...tai on nytkin..huolissaan mun laihuudesta ja koin että ovat vihaisia )

Sain sen tietokoneen avattua ja suljettua avatessa siihen tulee näköjään joku hieno luontokuva ja siihen liittyvä tietoisku, onpas mukavaa.
    Ja huomenna sitten nahkiaista nauttimaan Tammelantorille ( tulkaa jos on mahdollisuus klo 16-17 ) mä ainakin menen vaikka olisi minkälainen sää.

Tänään sai hyvälle tuulelle 10 kilometrin juoksulenkki. Hieno ilma ja kulki ihan mukavasti.

tempokisu Guest
    Sain w-clubin jäseneltä sellaista positiivista palautetta kuvistani ja projekteistani että todellakin tuli hyvä mieli. Ja älä välitä niistä tietyistä kateellisista, jotka on nähny kovasti vaivaa kiusaamisensa kanssa.
    Näin mä olin itekin ajatellu ja näköjään on sen muutkin huomannu.

tempokisu Guest
    jipii, 10 päivää Vancouverissa levänny nahkee paketti on saapunut Suomeen ja Helsinkiin. Just näitä paitoja odottelin kovasti. Nyt vielä tarrat kiitos.
    Näyttää siltä että iltapäivällä ei ehkä sada ihan kaatamalla ( vaikka ei se mitään haittaa kun on sadetakki ja saappaat olemassa ) mukavampi käydä Tammelantorilla. Nahkiainen nauttimassa.

Niin joo jos on mahdollisuus, niin tänään Tammelantorilla klo 16-17 paistettuja nahkiaisia!

lisäys: jaha, tilaamani taimenkoru sekin on jo Tampereella. No ostin sitten kuitenkin, kun näitä kalakoruja on ollu kiva pitää.
    tempokisu muokkasi tätä : 12.12.2019 at 11.24 Syy: tämäkin paketti tulossa

tempokisu Guest
    Luojan Kiitos! Juuri saamani tiedon mukaan tänä vuonna ei tilata joulupukkia käymään - voi että mikä helpottava uutinen. Ei teennäistä yhteislaulua ja hymyilyä, sitä "Pukki jakaa lahjat"-seremoniaa yms. kidutusta.

Samoojan viestit.

Vesijohtovesi. Jihuu. Pääsi vihdoin *askalle! Oi tätä onnea!

tempokisu Guest
    Kiitos Viron sisäministeri Mart Helme; lehdessä Sokoksen myyjä kertoi asiakkaasta joka ei kuulemma jatkossa osta mitään virolaista - eli onhan siinä mahdollisuus että ei myöskään suosita virolaisia lääkäreitä vaan halutaan aika suomalaiselta..

Pienituloisten, alle 1500e kuukaudessa tienaavien tuloverotus laskee 0.7% ja muilla kiristyy...tosin tuskin mun veroprosenttini miinusmerkkiseksi muuttuu, mutta silti hyvä uutinen.

Pääsin hetki sitten yövuorosta kotiin ja alkoi 2 viikon loma. Puuhellaan tulet ja yksi olut ennen unia niin avot ku iltapäivällä alkaa kotiaskareet sujumaan.

Talvi tulee vihdoin pk-seudullekin. Olen seuraillut, että Korkeasaaren karhut ovat keskihyvä indikaattori. Kävivät nukkumaan.

Akvatekin mies puhdisti ja kuvasi kaikki viemärit, eikä löytynyt mitään korjattavaa.

tempokisu Guest
    ah, eipä tarvi tänään töistä fillaroida, tai yrittää fillaroida, kotiin.

Jopotuinen Guest
    Ikkunafirmasta soittivat hetki sitten ja kysyivät, että sopiiko huomenissa, että tulevat asentamaan puuttuvat ikkunat.
    Kyllä sopii, aamu-kasilta tulevat.

Yeeeaaaahooo!!!

Edit:
    Vartin yli kahdeksan tuli ja tuolla nyt nikkaroi
    Joskin yksi ikkuna on kateissa
    Jopotuinen muokkasi tätä : 19.12.2019 at 10.48

tempokisu Guest
    Tarkastelin lähemmin tätä paistamon Mikan tekemää pussukkaa, hän on nimikoinut tämän mun nimellä lämmittää mieltä vieläkin enemmän että lahja on tehty ajatuksella juuri tietylle henkilölle.

Sopivasti sijoittuneet arkivapaat näin joulun alusviikolle.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •