Terreneillä on tullut nyt pari sataa ajettua ja kyllähän noi rupeaa tuntumaan ihan päteviltä renkailta.
Tubelessina paineita saa pitää pikkusen alempana kuin mitä mulla ennen olleiden 120tpi Gravdalien kanssa (ne oli mulla myös tubelessina). Tubelessina noi ovat toimineet täysin moiteetta, eikä mitään vuotamista en ole havainnut, näitä ei tarvitse olla jatkuvasti siis pumpaamassa. 80kg painollani olen pitänyt takana n. 2,1-2,2bar ja edessä 0,2bar vähemmän, näillä paineilla meno on varsin mukavaa ja pitoakin tuntuu olevan (40mm koon rajat huomioonottaen) ihan mukavasti. Musta tuntuu, että nää on upottavassa lumessa vähän Gravdalia parempi. Gravdalille noi häviää toki rullaavudeessa, mutta tuonkin huomaa ainostaan sileämmällä jäällä, kovalla lumella ja asfaltilla.
Jäisillä urilla ja upottavassa lumessa kaipaisi kyllä edelleen jotain Road+ kokoluokan nakkia tai vaikka sitä ISP:tä, mutta helpommissa olosuhteissa noiden kanssa polkee kyllä ihan mielellään.
Alkushokista (sisäänajon huono rullaavuus asfaltilla) kun on päässyt eroo, niin sanoisin, että ei paha nakki tämäkään.
Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake
Kirjanmerkit