Eurojackpot-voitto on pelattu Linnatuulessa.
Eurojackpot-voitto on pelattu Linnatuulessa.
No rain - no gain.
Olin
Lähetetty minun MAR-LX1A laitteesta Tapatalkilla
Kävit sitten Jack potin lunastamassa, kö?
Ja nyt sitten sellaista kepeetä roolia, ”emä ny ainakaan näitä hommia jätä..” eikä sen jälkeen tyypistä ole muuta kuulunutkaan.
Vaatimattoman kassakuitin esittäminen, se ei nyt vaan uppoo!
Mulla ois muute yks aivan JÄRKYTTÄVÄN hyvä sycklo kaupan sattumoisin just nyt ja ihan asevelihintaan, et sattuis kiinnostaa?
"Linnatuuli - parhaan pysähdyksen taktiikalla"
Tämän mainoslauseen olisi voinut kehittää vaikka Juha Vainio
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^^^^kerrankin kunnon näyttöä asiasta!
Tuntuu silti, että tommi2 tulee tekemään uudet standardit kun hän ensi kesänä käy.
^Siis on käynyt siellä?
Säikeessä kuitenkin halutaan tietä, että "Oletko juuri nyt Linnatuulessa?”
Eli pieleenhän se tuokin raportointi meni! Siellä joko ollaan ja siitä raportoidaan LIVENÄ sielläolosta.
Jälkikäteen tapahtuvat selonteot eivät ole relevantteja.
Myös se Jackbotti on peruttava, koska se on epäreilu. Joku muu saa asian tarkemmin perustella, mutta se on nyt vaan niin.
Aikanaan kyllä-avasin topiikan (sen tulevaa suosiota aavistamatta) tilanteessa, jossa olin työmatkalla kohti Tamperetta ja työtoverini poltti sähkötupakkaa. Taisin tosin sillä hetkellä olla autossa varsinaisen Linnatuulirakennuksen ulkopuolella, mutta parkkiksella nyt kuitenkin. Ei ehkä kannata katumusharjoituksena kirveellä ympärileikata itseään tms. jos nyt ei ihan tasantarkkaan ole postatessaan Linnatuulen vessassa kuuntelemassa linnunlaulua päättymättömällä kasetilla
-L.
Olen
Olen
Olen
Jotkut lähtee kuuhun ja toiset Linnatuuleen. Toisilla vain pienempi palkka oooon.
-L.
Aattelin vaan kääntää veistä Tommin haaveissa....
Ajatteleminen on vielä helppoa, mutta käytännössä yhden ja saman veitsen kääntäminen samanaikaisesti Linnatuulessa jonkun toisen (parkeeratun auton takakontissa?) olevissa useammissa eri haaveissa, ottaen huomioon että kovallakaan kalamiehellä ei ole yleensä useampia haaveja vaan pääasiassa yksi haavi, se se vasta olisi suoritus sinänsä. Ottaen eritoten huomioon, ettei tomppa ole koskaan (toistaiseksi) käynyt Linnatuulen huuhtomassa perseessä
-L.
En. Vaikka muistelenkin edelleen lämpimästi hetkeä jolloin hihhuloin ALASTI Linnatuulen invavessassa. Tästä johtuen Linnatuulella on ikuinen lämmin paikka sydämessäni. Ei kyllä taida olla ainut huoltoasema missä olen alasti hillunut.
En vali-vali-vali-valitettavasti
-L.
En mutta tänään viuhahdin ali ns. toiseksi parhaan pysähdyksen taktiikalla (= ei pysähdystä)
-L.
Olikos tuosta muuten joku laulukin, Linnatuulen viesti?
Äsken en ollut Linnatuulessa vaan Tähtihovissa. Ja pienellä epätieteellisellä otannalla Tähtihovin wc:n käsienpesualtaat on vähemmällä käytöllä....
Päivän mielikuva: viideksi viikoksi karanteeniin Linnatuulessa viiden vssst-pfffft-amiksen kanssa niin, että ysäri raikaa 24/7. Voisi alkaa siinä kohtaa mielenterveys järkähtää.
-L.
Olisi. Lähe menee.
Offtopic... Myös puoliltaöin kuva tuuliharjalta olisi kova
En ole. Mutta ei ilmeisesti oikein kukaan muukaan...
Asiakaskato on pakottanut yleensä vilkkaan liikenneasema Linnatuulen supistamaan palveluitaan
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a...3-a3fc1597daf0
Kyllä olen!!! Kuvat seuraavat perässä (myös raja-asemalta)
-L.
"Herra konstaapeli, olen Linnatuuli-topikin perustaja ja matkalla Linnatuuleen voidakseni kertoa olevani juuri nyt Linnatuulessa"
"Asia kunnossa"
Kaar ittelles vaa
Niin, ja se rajanylitys:
A) Mennessä
B) Palatessa
![]()
-L.
Linnatuuli on muuttanut väistötiloihin telttaan Uudenmaan rajalle. Rajalta käännytettävät voi ostaa take back away -kahvin.
Kaar ittelles vaa
Kirjanmerkit