Kävin potkaseen uuden ykkössarjan Bemmin kumia ja siistin näkönen paketti oli
Kävin potkaseen uuden ykkössarjan Bemmin kumia ja siistin näkönen paketti oli
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Varmaan toi Rabant kestä isoo pusua vaikka mainostettiin kuinka helppo parsia kokoon
Just ajattelin postata tämän Saabin, melkein samanlainen kuin possu mutta yksi akseli enemmän

-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Hyvänen aika mitä ovat menneet tekemään SAAB 900!
Ei nuin saa tehdä!
80-luvulla noita 3-akselisia tehtailtiin ties mihin autoon, hulluimpia kuitenkin oli Citroën centipede jossa oli 5..vähemmän yllättäen ei päässyt proto-vaiheesta eteenpäin.
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						Toi Citroen rakennettiin tätä varten. In 1972, Michelin needed a way of testing its truck tyres at high speed, but was worried about the danger involved with big-rig blowouts. The answer was this massively modified Citroen DS.
https://www.carthrottle.com/post/cit...g-monstrosity/
^OMG!

 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						^no nyt on jäätävän oloinen laitos!
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Tuliliemilintu

-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Aspenia tarjolla
https://m.nettiauto.com/dodge/aspen/...bUUeVl3As6vQOQ
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Pakko laittaa tämäkin.

-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^mitähän tuo jäbä puuhailee nykyään? Hänestä pitäisi tehdä sellainen "Missä hän on nyt?" -tyylinen haastattelu jonnekin.
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Kyllä mä heti hokasin mistä päin se vetää ja etukumiin potkasin..
https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net...18&oe=5E73042D
 Jäsen
					
					
						Jäsen
					
					
                                        
					
					
						Kyllä Ruotsissa on kaikki parem... erilaista.

Pyöräily on kivaa!
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						Noista suappien kuvista tuli mieleen tämä, mutta noita puolikkaita vetoautokärryjä oli niin paljon, että tuli runsaudenpula. Laitetaan siis Capri:

- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
[QUOTE=Teemu H;2930116]Kyllä Ruotsissa on kaikki parem... erilaista.
QUOTE]
Joo, kyllä minä ruotsalaisia ymmärrän. Eka on ihan 'ok', toinen sitten ei-niin-'ok'. Myöhemmät sensuroitaneekoon.
Mikä erottaa pojat miehistä?
Lelujen hinta...
1200 × 800
-- Parempi pitää kirellä ketju kuin pinna --
Monikäyttöinen ja moneen taipuva. SAAB. Sillä tekee ihan mitä vaan. Muut tekee vain sen minkä pystyy.
Ja tässä yksi sellainen, lentokenttähommissa:
https://youtu.be/N5XZhzQcdKc
-- Parempi pitää kirellä ketju kuin pinna --
Eläkeläisiä siteeratakseni "kerran kaikki vielä kostetaan, Jägermeisterit lotrataan"

-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Jos on joskus tunne, että olisi syytä olla huolissaan suomalaisesta liikennekulttuurista, kannattaa vilkaista hetki millaista meno on Saudi-Arabiassa
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Jestas sentään mitkä puskurit

-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						Jahans, pitäisköhän alkaa säästämään...
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/t...c-4f8c6631320d
Kymmeneen autoon rajatun erikoispainoksen titteli kertoo kaiken olennaisen: Aston Martin DBS Superleggera Concorde.
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						Vaihdoin meidän hybridiin käynnistysakun. Vähän piti hakea tukea vaggifoorumilta, ennen kuin uskalsi toimeen tarttua (lähinnä ajoneston takia).
Akun vaihdon jälkeen kojelauta oli kuin joulukuusi kaikkine valoineen, mutta kun kertoi CAN-kontrollerille, että akku vaihtui , ajoi pienen pätkän ja sitten nollas vikakoodit, niin folkkari tuntuu olevan taas tyytyväinen.
On toi oma VCDS- kaapeli vaan hyvä...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Tuo kaapeli on kyllä loistava. En edes ymmärrä miten jotain Toyotaa voi ruuvata kun ei vcds toimi.
Pitikö asettaa akun sarjanumero vagineeseen?
Kirjanmerkit