GarminGiantElectrobike
Sivu 49 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39 47 48 49 50 51 59 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.441 - 1.470 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

tempokisu Guest
    ^ joo kelpaisi, palan painikkeeksi kermavaahtoa ja kaffetta kiitos.

Mietin vaan että nyt jos ja kun Postin lakko kestää sen kuukauden, ei ne voi ikuisesti lakkoilla. Että auttoiko lakko? Töihin on palattava ja kansalaisten viimeinenkin luottamus Postiin on kadonnu. Sitten nostetaan taas kirjemaksuja, ja kansalaiset reagoi tähän ettei varmana mitään lähetetä jos ei ole ihan pakko ja jos sen saisi hoidettua kuitenkin sähköpostilla.
    Sitäkin mietin että mulle tulevat kirjeenä laitetut paketit on jo Helsingissä, eikä ulkomaanterminaalin kaaoksessa tai tullattavissa. Sinänsä niillä ei ole edes kiirettä mutta kunhan jossain vaiheessa saapuisivat tännekin.

Eilen tuli Postilta sähköpostia että "Sinulle on tulossa lähetys...." ja piti sitten taas valita viedäänkö asiamiespostiin vai voiko jättää ovelle jos en ole kotona. Myös DHL-paketti pitäisi tulla huomenna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Collin Street Bakeryn "World Famous DeLuxe® Fruitcake" varmaankin? Ja tietenkin large eli reilut kaksi kiloa?
    Jep, juuri tuollainen, pakattu kannelliseen peltilootaan. Niistä saa jälkeenpäin hyviä säilytyslaatikoita esimerkiksi kuivatuille suppilovahveroille. Kakun koosta en ole ihan saletti, voi olla hyvinkin large. Ainakin painoni kasvaa aina joulun tienoilla pari kiloa.

tempokisu Guest
    Tänään kotiin tullessani 2 pakettia oli odottamassa.....niitä kirjeenä lähetettyjä paketteja odotellessa...

Kyllä. Kaksi ameriikasta home depotilta tilattua jousta oli saapunut postilaatikkoon.

Jess. Clancyn uusin tuotos, ja The Gun kirja (Chivers) saapuivat. Nyt tulee lukemisputki.

tempokisu Guest
    ? Mitenköhän tässä ....3 uutta lähetystä jotka olen ostanu, on saapunu ulkomaanterminaaliin. Sitten yksi lähetys on palautunut lähettäjälle selityksellä että Suomen posti on lakossa. En halunnu rahoja takas koska tarviin sen jutun projektiin, pyysin lähettään uudelleen 2 vko kuluttua. Samoin mitä äskön ostin, laitoin viestiä että lähetä vasta ensi viikon lopulla.
    Nahkiaispaistamollakin harmittelivat asiaa, kuulemma Matkahuolto nosti heti hintoja kun postin lakko alkoi venymään. Ennen 24 euroa maksanut joku lähetys-asia nousi heti 31 euroon.

Että lähteekö ne jo postin rekisteröimät lähtetykset aikanaan määränpäähänsä, vai takaisin lähettäjälle?

tempokisu Guest
    ? eli Euroopan ulkopuolelta kuten USA:sta, Kiinasta, Hongkongista ( ja ehkä myös Australiasta) Suomeen lähtevät paketit lähtevät lähtömaasta vasta lakon loputtua.
    Eli pikakirjeenä eilen ja edellispäivänä pikakirjeenä lähetetyt tavarat eivät lähde harhailemaan matkalle vaan lähtevät maasta myöhemmin, mikä olisi hyvä asia.
    Yritän tässä nyt epätoivoisesti mieltää että lähetykset tulee sieltä kuitenkin, vaikkakin myöhemmin.

Posti myös muutama päivä sitten vakuutteli ( tätä sanaa ei tämän jälkeen tarvi käyttää jos puhutaan Suomen postista...) että joulukortit jaetaan. Epäilen kyllä suuresti, kova vaivahan se on etsiä sieltä ne joulukortit, samallahan menisi muutkin lajittelu...

Jos tulee tällä välillä jotain ostettua, niin viestiä vaan myyjälle että lähetä vasta ensi vuonna.

Pilkkikaiku tupsahti tänään matkahuollon toimipisteeseen. No säätiedotus lupaa pirkanmaalle lähipäivinä reilusti +asteita joten uusi hankinta joutuu odottamaan kellarissa tovin. Matkahuolto pelaa ja kun tilattava tuote on tarpeeksi hintava niin ei tule toimituskuluja.

Lähetetty minun SM-A505FN laitteesta Tapatalkilla

Jopotuinen Guest
    Hyvänen aika, kyllä olen.
    Eilen hyväksyin hankkarin ja tänään Schenkker kävi paketin viskaamassa.
    Hyvin tuntuu paketit valtakunnassa liikkuvan.

tempokisu Guest
    Olen toki parikin, mutta PostNord ei vaan saa pakettia toimitettua, eilen jo piti mutta "ajanpuutteen vuoksi..." soitin sinne ja näköjään haen huomenna terminaalista ite. Olisi alunperinkin pitäny soittaa maanantaina että tuun hakeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    PostNord ei vaan saa pakettia toimitettua

tempokisu Guest
    ^ soitin sinne jo eilen, mutta kuulemma paketti on jo kuskin mukana, sama tänään. Oletin että tuodaan nettisivulla ilmoitetusti. Mutta eipä mitään, haen huomenna. Kuten myös Postin toimipisteeseen viedyn suurikokoisen kirjeen ( joka on toivottavasti paketti)

Mutta miettii mitä ite tekisi jos olisi kuskina, ja autossa on toimitettavat paketit. Ei ehtiny klo 8-16 aikana toimittaan kaikkia - mä veisin kaikki paketit sovitusti, eikä mitään että "aikapulan vuoksi lähetys toimitetaan seuraavana arkipäivänä" - ja sähköpostiin tuli ilmoitus "Delivery attempt made" - eikä tehty.

tempokisu Guest
    3 pakettia vastaanotettu. Kääk! eihän se Jasperintie 5 ollu yhtään siellä missä aattelin, kävin kysyyn ja löytyihän paikka sitten loppujen lopuksi ja näköetäisyydellä on myös DHL-terminaali jos joskus sielä tarvii käydä.
    Näyttäisi että nukkepaketit on tulleet ( paitsi yksi kun ostin eilen) nyt vaan sitten pieniä lähtetyksiä odottelen..

edit. Kas, näköjään Chilen paketista tuli saapumisilmoitus, paketti meni näppärästi tullin ohi.
    tempokisu muokkasi tätä : 04.12.2019 at 17.30

Lauantaina saapui Amozonasin paketto postimaattiin, siitä tuli saapumistekstari puhelimeen jonka näytön lasi hajosi just samana päivänä. Viestiä ei saanut näkyviin eikä se näkynyt enää kun vaihtoi sim-kortin uuteen puhelimeen. Piti mennä laittamaan Postin aspaan kyselyä mutta kun kirjauduin postin tunnuksilla niin se näkyikin mun postijutskissa ja pääsin noutamaan lähimaatista SD-kortteja ja SSD-levyjä.

tempokisu Guest
    Olen. Tuli postnord jne....noudan pakettini itse. Töitten jälkeen fillaroin sinne paikalle, kauhulla mietin että kolme isoa nousua joista viimeinen kääntyen jyrkkään loppunousuun Linnakallion alueella. Meni ajamalla eikä tarttenu taluttaa, paketti reppuun ja kotimatka sitten mukavasti alamäkeen.

Aika monta kirjattuna kirjeenä tulevaa on edennyt Helsinki 00230. Jospa saisin ne huomenna.

Postnordin seurantasivu kertoo, että yrittivät toimittaa ja jättivät jonkin tiedonannon. Ei ole mitään lappusta eikä edes neilikkaa ovenpielessä.

Siis:en

tempokisu Guest
    ^ minulle ne tiedonannot tuli tekstiviestinä ja sähköpostina.

tempokisu Guest
    Paljon pikkupaketteja....10 kappaletta pikkupaketteja. Kas, tulihan ne China-paketitkin, ostin 2kk sitten.
    Mutta eniten mä odotan yhtä teepaitaa ja tarroja! miksi just ne tärkeimmät viipyy, teepaita on ollu 1.12. Vancouverissa...haluan teepaidan ja tarrat!

Piti joo, DHL sanoi että "paketti toimitetaan tänään". Olin ihan että jee, kunnes tuli tekstari että saa hakea Prismasta 5 kilsan päästä. Öh, mikseivät tällä kertaa tuoneet ovelle niin kuin aina ennenkin?

Olen joo, kolme lyhyen ajan sisällä. Ekat kaksi (eri kerroilla) läheiseen K-Marketiin ja sieltä nouto. Sitten kolmas, jaaha, taas K-Market. Kaupan tiskillä sitten tekstaria näytin, ei löydy... lisää etsimistä, ei löydy. Sitten tarkistetaan lähetyskoodi: paketti on noudettu jo! Mit.vit... hetki raksutusta, öö, katotaan uudelleen nämä saapuneet viestit. Joo, katos, eri viestiketju ja eri K-Market. Vähän nolotti ja kauniisti anteeksi pyysin
    Löytyi sekin sitten sieltä toisesta kaupasta.
    Kaar ittelles vaa

Postnordin lähetti tuli vihdoin, ja ihan mukava kaveri.

Harmi vaan, että kypärän mukana tullut LED rear light käyttää vain viittä lediä yhden pysyessä pimeänä. Taas pitää raapustaa postia METille.
    10k-kerhon jäsen

tempokisu Guest
    Kävin vastaanottamassa 3 pakettia ( nukke, venäläisen designerin upseerityylinen army-asu nukelle, 2x ruskeat käytännölliset kumisaappaat nukeille)

Postissa lojuu paketti eilisestä lähtien. Epäilen että saanko sen tällä viikolla. Pikakirje sentään.

Kyllä, tänään.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Jees, polkimet oli tungettu postiluukusta se samalla rikkoen. Wigglen bonuskarkit olivat tippuneet repeytyneestä kirjekuoresta mutta laatikon sisään. Toinen paketti odottaa pakettiaut8maatissa. En tiedä mikä vielä kolmesta tulossa olevasta tilauksestani mutta tuskin se missä tulee 29 jäykkäperä

tempokisu Guest
    Vastaanotettu 3 pikkupakettia, näistä 2 laitoin suoraan tuohon joululahjakoriin ja yhdessä pikkupaketissa oli nukeille kenkiä.

( mutta eniten mä tässä nyt hermostuneena odotan missä nahkiaistarrat nyt viipyy....)

edit: hienoa, pienet tarrat tuli.

En ole edelleenkään vastaanottanut pakettiani, mutta saan ilmeisesti hakea tämänkin itse vaikka onkin tilattu kotiintuotavaksi.

Jooo... lokakuussa tilattu aliexpress tilaus "luovutettu vastaanottajalle " elikkäs jätetty postilaatikkoon toissapäivänä

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Juu, sunnuntaina tekemäni kuvakalenteri oli noudettavissa jo tänään. Melko nopeaa Ifolorilla.

Tänään tuli sähköpotkulauta ja varaosia autorata-autoihin.

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •