ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 185 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 85 135 175 183 184 185 186 187 195 235 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.521 - 5.550 / 7701

Aihe: Alennusmyynnit

...kyllä se on kalibroitu aivan niin tarkaksi kuin luvataan
    Jos se on niin, niin sitten sen täytyy olla niin. Tietenkään ilman kalibrointitodistusta tätä ei voi pitävästi todeta. Aiheesta on toki omatkin topiikkansa joten jatkot siellä.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Tuossa tekstissä mainitaan että jos avainta käytetään paljon esim. vain pienimmillä vääntömomenteilla 2-6Nm niin kuin yleensä pyörien kohdalla on niin tällöin avain kannattaa tarkistuttaa määrä ajoin, mutta tuolloin varmaankin tavallisessa käytössä tarvetta ei tule koskaan verrattuna esim. pyöräliikkeen tarpeeseen jossa kasataan satoja pyöriä pienessä ajassa. Kaikkihan kuluu käytössä.

Luulempa että kalibrointi todistus tulee mukana ja onhan laadun takeena wera joka on tuon valmistaja ja joka on taas korkeatasoisten avaimien valmistaja.

Tuo kalibrointi todistus muuten tulee kaikissa 30e Kiinalaisissa momenttiavaimissa siis onko se pitävä todiste vai se että valmistaja on tunnettu laatu työkalujen valmistaja??

"Koitin otta Eurosport Playerin vuositilauksen Puolan Eurosport sivuilla mutta tänä vuonna ei onnistunut kuten viime vuonna. Olisi ollut taas Black Friday tarjous reilu 10 euro vuodesta..."

Minun Puola ESP tilaus uusiutui automaattisesti TUPLAHINTAAN entiseen, 89 zł /vuosi eli 20,60€. Pystyn elämään tuon kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti häggens Katso viesti
    "Koitin otta Eurosport Playerin vuositilauksen Puolan Eurosport sivuilla mutta tänä vuonna ei onnistunut kuten viime vuonna. Olisi ollut taas Black Friday tarjous reilu 10 euro vuodesta..."

Minun Puola ESP tilaus uusiutui automaattisesti TUPLAHINTAAN entiseen, 89 zł /vuosi eli 20,60€. Pystyn elämään tuon kanssa.
    Sama homma. Aika vähän tuli katottua viime vuonnakin, mutta voin elää tuon menetyksen kanssa. Yhtäkkiä puhelimen ruutuun pamahtaa paypalin ilmoitus maksusta niin luulin jo et maksutiedot vuotanu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viesti
    Juuri kyselin omani perään. Ollut matkalla nyt pari vk. Eivät pystyneet paikantamaan lähetystä.
    Tarjoutuivat hyvittämään täysmääräisesti. Ei kiitos vielä .

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Kiitos Postin lähetys saapui jo nyt.
    Aika huikeaa - kuten näkyy niin sisältönä on täysi setti!

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Voe bergele... Ei olisi pitänyt enää selata tässä vaiheessa iltaa. Pistin tilaukseen Dirtlej Dirtsuitin (Core Edition) eli aikuisten kurahaalarit, kun oli 275€, ei varsinaisesti ryöstöä vaikkei toisaalta mikään huipputarjous. Pelkkiä housuja siis katselin mutta kokeillaan nyt tuota, josko ainakin hirveimmille työmatkoille toisi helpotusta.
    Halvaksihan tuo sulle tuli. Mulla meni melkeen 2 harrasteyksikköä tähän mustaan perjantaihin.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Halvaksihan tuo sulle tuli. Mulla meni melkeen 2 harrasteyksikköä tähän mustaan perjantaihin.
    Mä käytin mun parit harrasteyksiköt juuri Exploron sähkövaihde-episodiin (ja tarkemmin ajateltuna toisen mokoman täpärirunkoon).. Eli eipä tullut
    -L.

Jos jäi vielä ylimääräistä rahaa, niin merlinillä on dedan superleggeroa tolppina, tankoina ja stemmeinä halvennuksella.

Ja mikäli kaksipuolinen tehonmittaus kiinnostaa, niin shimanon FC-R9100-P Dura-Ace kampisarjaa 850e. Harmillisesti myös 34/50 ratastusta löytyy hyllystä

Ja mikäli kaksipuolinen tehonmittaus kiinnostaa, niin shimanon FC-R9100-P Dura-Ace kampisarjaa 850e. Harmillisesti myös 34/50 ratastusta löytyy hyllystä
    Hele... Onneksi Asetoni & Asetonista sanottiin että Explorossa ei riitä clearance Shimanon tai Stagesin wattikammille
    -L.

F. Kotlerburg Guest
    Onko missään näkynyt X01/XXX AXS kilkkeitä alessa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Onko missään näkynyt X01/XXX AXS kilkkeitä alessa?
    https://www.bike24.de/p1333051.html
    Rule #1: Obey The Rules

Panaracer Fat B Nimbleä tarjouksessa sekä 26x4.0- että 27.5x3.5-koossa: https://www.fatbike24.de/marken/panaracer.html
    Toimituskulut 9,90 €.

Crosspostaan tämän vielä tännekin, vaikka laitoin tuonne sähköpyöriin:
    RCZbikeshopissa on Boschin moottoreita myynnissä, jos jotain kiinnostaa ostaa varaosiksi...

https://www.rczbikeshop.com/default/...esult/?q=bosch

Koodilla "RCZWB2" hintaan 299. Jos itsellä olisi possu ja moottorin tyyppi olisi sopiva, ostaisin pois...

Koodilla "5STARCHICKEN" avaruuskana Rival osasarjalla -20% Planetx:llä

https://www.karkkainen.com/verkkokau...u-otsavalaisin

Sieltä lamppua pimeyteen. Voimassa tämän päivän.

Omasta mielestä varsin edullinen kello pitkällä akunkestolla ja barolla. On vielä aika kevytkin https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...IaAksbEALw_wcB

Lähetetty minun F5321 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Antaa "Sorry, the coupon code is invalid" kun yrittää linkistä löytyvillä koodeilla tilata

-L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Antaa "Sorry, the coupon code is invalid" kun yrittää linkistä löytyvillä koodeilla tilata

Tuo on viimevuotinen ale. Josko laittavat lähempänä joulua taas... Laita viestiä ja kysy?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Tuo on viimevuotinen ale. Josko laittavat lähempänä joulua taas... Laita viestiä ja kysy?
    Minäpä kysyn... Featherlight 650b-kehät grävellyspyörään olisivat kiikarissa
    -L.

Zori. Tuli vaan vastaan. En koittanut itse koodeja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Zori. Tuli vaan vastaan. En koittanut itse koodeja.
    Yhden käden etunojapunnerruksia 50 ja litra vettä yhdellä kulauksella
    -L.

”Saa suorittaa!”

Alan tässä heti toimia.

Tällaisen -15€ koodin Rose Bikes lähetti minulle - en ole testannut joten voehan se toimia tai voe olla toimimatikki. KRSRNASKBDIBUSO

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Ööh, mikäs tarjous tuo nyt on olevinaan? Halvemmalla löyty tuota settiä ihan ilman väitettyjä alevirityksiä.
    Ankka riitelee - Asiat eivät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vilhelm V Katso viesti
    Ööh, mikäs tarjous tuo nyt on olevinaan? Halvemmalla löyty tuota settiä ihan ilman väitettyjä alevirityksiä.
    Hintaa setillä oli 859,99€. Käyhästä tuntuivat silti kalliille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vivve Katso viesti
    Ribble myy edullisesti Forcen hydraulista jarrua. Itse sain parin, liekö sitten joku virhe mutta en valita. https://www.ribblecycles.co.uk/sram-...t-1/#pid=72706
    Tämä satkun forcepari viimein tuli minullekkin tänään, ja pari siinä tosiaan näyttäisi olevan, paljon kiitoksia tästä vihjeestä!
    Tuo linkki ei enään toimi, mutta jossain vaiheessa siihen oli lisätty selvennys että on pari (ja hintakin oli silloin 3x), aiemmin kun se oli hyvin epäselvää.
    Äkkiseltään en hoksaa mihin tässä voisi olla koira haudattuna, luultavasti laittelen nuo kiinni vasta reilusti kevään puolella ja toivottavasti ei ilmene sittenkään.

Laitatko linkin tänne?

Sent from my iPhone using Tapatalk

874€ postikuluineen oli, perun tilaukseni jos jostain saa halvemmalla, tietäisi vaan mistä..

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •