Pajalta kotiin ajaessa oli selviö, että suoralla tangon kulmalla ei ollut ajettava vaan hirveä. Kahvat liian edessä alhaalla, jarruttaminen epävarmaa. Tangon kääntäminen oli ainakin helppo ratkaisu, vaikka en ole ajanut vielä.
Pajalta kotiin ajaessa oli selviö, että suoralla tangon kulmalla ei ollut ajettava vaan hirveä. Kahvat liian edessä alhaalla, jarruttaminen epävarmaa. Tangon kääntäminen oli ainakin helppo ratkaisu, vaikka en ole ajanut vielä.
Minun korviini punaiset kaapelinkuoret huutavat seurakseen lisää punaista. Jos kahvatkin olisivat punaiset, se ehkä riittäisi, mutta nyt voi olla että tankoteipin lisäksi satulan pitäisi olla punainen (ja silloin olisi oltava tarkkana sen suhteen että punaisen sävyt eivät liiaksi poikkea toisistaan).
Sitten mulla on tämä ikioma päähänpinttymä että tankoteipin on oltava yksivärinen - mutta sitä en silti pidä yleispätevänä sääntönä. Muunlainenkin väritys on mahdollinen, mutta vaatii oikeanlaisen kokonaisuuden.
Muutenhan tuo Colnago on kadehtittavankin hieno - ja siinä on jo tiettyä aikakautensa leimaakin!
Eikös siellä ole punaista siellä täällä? Vanteet, stemmi, juomatelineet, tolppa, vaihteissakin vähän. Ei ehkä kuvassa niin selvä. Kiekothan tuli kaupan päälle, en tiedä mitä on tapahtunut kun takaa on toiselta puolen tehty teipille jotain. Samoin stemmi tuli mukana, pikaisella googlauksella on arvostettua WW-kamaaMeikäläiselle tämmöiset vähän säätämistä, hivenen outoja pitkästä aikaa. Ajoasento selviää ensi kesänä
Uusi maasturi F-Si Hi-Mod 1:
![]()
^ kumpi? toi dumpperi vai?
no huono vitsi heh heh
Vastakohdat kuvassa.
Pelkkä fätti.
Tuli ajettua sama vakiopolku ns. kylmiltään pimeässä (toki kunnon valot oli) mitä tuli 29er 120mm joustavalla täpärillä. Ihan samoista paikoista pääsi läskillä melko kivuitta. Mukavuudessa toki ehkä täpäri vähän vei, mutta taas toistaalta läskillä ei jäänyt mutaan jumiin. Pitää varman vähän vielä laskea läskin paineita. Hauskaa oli jokatapauksessa.
Entä jos sataa?
Liian vähän toimintaa täällä, lisää kuvia.
Arjen haasteisiin.
Vapaa-ajan haasteisiin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tempest talvirenkailla.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko noi 27.5? paljon noilla jää tilaa?
^On. Pienin tila on tuossa oikean chainstayn levenemiskohdassa, johon sivusuunnassa jää tilaa ehkä kolmisen milliä (en ole mitannut). Muualla on väljempää.
Putsasin pölyt ja otin kuvat...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Tuon Shamuksen Colnagon voisi laittaa vaikkapa raameihin. Aika jäätävän upea.
Loppui pähkäily mahdollisen pyörähankinnan kanssa: GT Grade 105.
![]()
Canyon Ultimate 6,1 k / GT Grade 23,8 k / Cannondale Quick 3,9 k / Ridley X-Fire 47 k (Myydyt: 44 k)
Spessu päivän lenkillä. Pirun hyvä rengas tuo ice spiker pro, ihan hämmästyin kuin hyvin piti huonosti auratulla tiellä kun laiskana sai laitettua vasta eteen nastat.
Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla
Yt & Dude
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Graveloitu Giant ToughRoad.
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Olen pitänyt Rosen pyöriä rumina, varsinkin maastopyöriä ja usein ne on pilannut erityisesti väritys mutta tuo gravelisi tms on hieno.
Joskus funtsinu että ois kiva kokeilla bikeparkkihommia. Sitten tuommonen teini-ikäinen Stinky runkosetti sattu sopivasti silmään ftorilla ja pikku askartelun jälkeen nyt sitte ootellaan kevättä. Keulaksi on tyrkyllä myös 200mm RS Domain, vaikka kyllä tuo Traviskin tuntuu ihan toimivalle.
Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Ei oo bb-droppia vaan bb-liftiä konassa![]()
Ragley Bluepig '19. Ei sittenkään menny keulatarrojen valinta nappiin.
![]()
Silmäkulmahiomakone muokkasi tätä : 21.12.2019 at 13.15
Millä tänne kuvan saa oikeen heitettyä
Viet kuvan johonkin kuvapalveluun ja laitat linkin kuvaan tänne.
Kuvan nettiosoite (jpg-päättyvä) seuraavien hakasulje komentojen väliin paitsi, että jälkimmäisen hakasulkeen sisään tulee myös toki img-sanaan se g-kirjain, jonka tästä esimerkistä jätän pois ja laitan #-merkin tilalle, jotta esimerkkini näkyy:
[img]kuvannettiosoite.jpg[/im#]
Miksihän tuo mun kuva ei näy puhelimella?
^^^Tai kännykällä paljon helpommin Tapatalkin kautta.
Kirjanmerkit