EfatGarminGiantElectrobike
Sivu 89 / 100 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39 79 87 88 89 90 91 99 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.641 - 2.670 / 2984

Aihe: Mitä odotat?

tempokisu Guest
    joulu on pelastettu; isän paketti odotti puolestaan minua kotiintullessani. Nyt sitten sitä omaa pakettiani odottelen, ja 3 viikon kuluttua tilille putkahtavaa veronpalautusta 1815e. Siinä välissä Nakkilan reissua. Ja tullin pitäisi siis palautella liikaa perimiään tullialveja, että sitäkin mulle melko isoa rahasummaa odotellaan...

^^ t. työtunteja viikossa maksimissaankin 9.

tempokisu Guest
    Postilakon loppumista. Mä rukoilen, saakaa sopu ja antakaa pakettilähetysten kulkea. Mä lupaan olla valittamatta töitten vähyydestä enää tänä vuonna jos vaan ne osapuolet saisivat sovittua ja postinkulku jatkuisi normaalisti ! Olkaa niin kivoja ja nyt vaan yhteistyötä hyvässä hengessä ja asiakkaitten parhaaksi, kaikkien parhaaksi.

tempokisu Guest
    ^ edelleen...## kun ei mikään riitä eikä voi sopia. Odottelen tässä noin 20 pientä lähetystä jotka on tulossa kirjattuna kirjeenä tai pikakirjeenä. Tällä viikolla onneksi on tulossa DHL ja DPD lähetykset, ne tulevatkin tosi nopeesti ( oston jälkeen ) kun posti ei ole siinä välissä sössimässä.

Enää 2 viikkoa veronpalautukseen

Paluulentoa kotiin.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Paluulentoa kotiin.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Sama. Alkais olla puolentoista viikon työreissu kohta lusittu.

Viikonloppua. Seuraavan ja sitä seuraavan viikonlopun rientoja. Joulun lomareissua. Ensi kesän Saksan turneeta. Ensi syksyn vähän pitempää reissua. Enkä toisaalta paljon mitään.

Aikuisten "tänään saa viinaa" -hihittelyä, joka alkanee viimeistään puolilta päivin. Niinkuin aina.

Firman pikkujoulut illalla, itsehän en aio tapani mukaan osallistua. Pitää muistaa kuitenkin häippästä tavallista perjantaita aikaisemmin tuon takia.

^ja ^^: Muistakaa nyt sitten hyvin kovaäänisesti ja ylimielisesti ilmoittaa, kuinka lähdette kotiin, ettekä tule pikkujouluihin

On-topic: tammikuun loppua, jolloin tajuaa, että valo alkaa voittaa.

Meillä on myös pikkujoulua ilmassa, vaan muistan tässä ilmoittaa etten aio osallistua. Jos tuo vesikeli ei jäädy niin meen mielummin lenkille ja otan palauttavat sitten kotosalla. Kaikesta huolimatta kivaa pikkujoulua sellaisiin osallistujille. Odotan joulua, saa lomailla ko. viikon...
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kampinalle Katso viesti
    ^ja ^^: Muistakaa nyt sitten hyvin kovaäänisesti ja ylimielisesti ilmoittaa, kuinka lähdette kotiin, ettekä tule pikkujouluihin..
    Mä liukenin vaan hiljaa seinänvierustoja pitkin pois...

Eikä tuolla poisjäämisellä meillä mitenkään leveilemään pääse kun vain n. puolet osallistuu.

tempokisu Guest
    ..veronpalautukseen on enää 5 ja puoli päivää. Harmittelin kun en saanu sitä rahaa aiemmin, mutta ehdottomasti parempi että tulee vasta näin joulukuussa.

Jopotuinen Guest
    Myös itse olen suosinut tuota huomaamatonta valumista pois ko. tilaisuuksista.
    Toki pontimena on silloin ollut salata on muilta huomaamatta jäänyt voimakas oma juopumistila.

Kotiin pääsyä. 11 tuntia niin siellä.
    Edit: näköjään myös bici ja jami ovat äsken olleet samassa saumassa.

Ehkäpä jouluvapaata, saa pari viikkoa huilia

tempokisu Guest
    Ylihuomenna tulee veronpalautus.
    Ensi syksyä, on vielä tekemistä esimerkiksi saada oikein onnistunut valokuva nahkiaisesta, erityisesti suusta. Meni viime kertakin aika harjoitteluksi...

No helkuta, missäs se posti nyt viipyy - ei tullu perjantaina, ei tänään...tiistaisin ei jaeta...( soitin sen visalaskun osalta, sitä laskua ei tarvikaan kun olen pikkuhiljaa maksanu saldoa...)

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Ja nyt sama auto Kannelmäen suoralla pohjoiseen menevillä kaistoilla. Näköjään keulassa on firman tarrat mutta takaosa on ihan normipakun näköinen, ehkä vähän isommalla mustalla lasi-ikkunalla varustettuna vain. Kyllä ne nyt on rakastuneet tuohon Hämeenlinnanväylään. Moneen vuoteen pahemmin oo näkynyt, nyt kohta 2 viikkoa olleet jokapäivä siinä jossain samoilla paikkeilla kytiksellä.
    Kuuluisi kai laittaa kyltti, jos harjoittavat automaattista valvontaa, siitä on oikein merkintäkin laissa.
    Eikös nopeusvalvonnan tarkoitus ole ensisijaisesti hillitä ajonopeuksia ja siten parantaa liikenneturvallisuutta. Mutta jos siitä valvonnasta laittaisi kyltin, sen ylinopeuksia ennalta ehkäisevä vaikutus olisi ja huomattavasti tehokkaampi.
    Joskin Palsternakalle tuloutettavat rahat myös pienenisivät huomattavasti, mutta sillähän ei taas ole merkitystä, eihän?

Ensi-iltaa

Työpäivän loppumista. Kitutunti. Sitten kissanpentua ja sarjakuvaostosten saapumista, jenkkilästä tilattujen vaatepakettien tullausilmoitusta ja polkupyörän saapumista. Piisaa odoteltavaa.

tempokisu Guest
    ^ tsemiä, jos Postin seurantasivulla vaatepakettien kohdalla on "Lähetys odottaa tullaustasi. Hoida tullaus 20 päivän kuluessa" niin sen voi tullata. Olen yleensä jo hoitanut asian ja hakenut postistakin kun se ilmoitus tulee.

Viikon kuluttua tämä jouluhössötys on jo ohi. Odotan kyllä talvisia kuvauskelejä helmikuussa ( lunta, pakkasta ja helmikuussa aurinko paistaa jo tarpeeksi korkealta) kun niitä projekteja on 14.

Odoteltavaa joo piisaa, kun odottelen ensi syksyäkin jo.

kuolemaa..........................

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    ?

Mä ootan wallanderia maikkarilt. Parhaita.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    Älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon; ei kannata ottaa mallia mun vanhoista vastauksistani ja ajatuksistani. Ei tässä nimittäin kuolemaan jouda vähään aikaan kun on vielä paljon hommia tekemättä.

en omaani......

tempokisu Guest
    ^ anteeksi. Mutta odotan mä kyllä aattoa; olen kerännyt omia lahjojani koriin siinä määrin etten muista mitä kaikkea siellä on.

Sitä että joulu on ohitse.

Että kello siirtyisi lähemmäksi yhdeksää, niin voin lähteä kaupan kautta kotiin aamiaiselle. Tälläinen logistinen lyhyt työkiekaisu wannabe-vapaapäivän ratoksi.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

F. Kotlerburg Guest
    DHL:n kuriiria.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Päivää, jolloin ei tarvitse antaa koiralle rauhoittavia rakettien takia.
    Sama. Käynti eläinlääkärillä + rauhoittavat = 140 euroa.
    The older I get the faster I was

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Sama. Käynti eläinlääkärillä + rauhoittavat = 140 euroa.
    No huh, kummankin asian takia. Mun puolesta kaikki "ilotulitteet" sun muut voitais kieltää.
    Lunta, ja sitten ensi syksyä.

Mä kieltäisin ennemmin koirat. Niistä on haittaa se 365 pvää/vuosi, ilotulitteista taasen 1 päivää/vuosi. Mut näähän on näitä

Vakavasti, kyllähän kaupunkien ampumat on okei. Yksityisiltä saattaisin rajoittaa ja onhan se hulluimmista ajoita jo rauhoittunutkin...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •