GiantElectrobikeGarmin
Sivu 131 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 81 121 129 130 131 132 133 141 181 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.901 - 3.930 / 5842

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

^ Taitaa olla meillä rullakiekkona tunnettu laji. Mutta hieno juttu, muutenkin kuin siksi että sait kokea ettei polvi pojasta ole pahentunut! Urheilun ideaanhan kuuluu paitsi tulla paremmaksi harjoittelun kautta myös olla parempi kuin useimmat muut - ja saada sen myötä uusia hienoja kokemuksia.

Mut sai tänään hyvälle tuulelle (1) tilaisuus tehdä melko pienellä vaivalla niin sanottu hyvä työ ja (2) aidon tuntuiset ja miltei ylitsevuotavat kiitokset jotka sen ansiosta sain.

Roska päivässä ja puoli tusinaa parhaassa -liikkeen aktiivijäsenenä tulin huomanneeksi ja maasta nostaneeksi joksikin roskaksi luulemani yhdistetyn korttikukkaro-kännykkäkotelon puhelimineen, kortteineen ja muistilappuineen. Pienellä googlaamisella selvisi omistajan osoite ja kun se ei kovin kaukana ollut, päätin poiketa sen verran reitiltäni. Oli hauska seurata miten omistajan kasvoilla ilme vaihtui ihmettelevästä (kun ovella oli tuikituntematon hyypiö) ensin hämmästyneeseen ja sitten helpottuneeseen!

Orastavat bisnekset Kaukoitään.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Poikkeuksellisen hyvin onnistunut vuorokausirytmin kääntö yöduunariksi.
    2 x pitkät päikkäritkin menivät häiriöittä. Hyvää (t)yötä.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^ Yövuorot on niin helppoja, päivällä ei tarvitse käydä töissä ja yöllä ei tarvitse nukkua

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    ^ Taitaa olla meillä rullakiekkona tunnettu laji. Mutta hieno juttu, muutenkin kuin siksi että sait kokea ettei polvi pojasta ole pahentunut! Urheilun ideaanhan kuuluu paitsi tulla paremmaksi harjoittelun kautta myös olla parempi kuin useimmat muut - ja saada sen myötä uusia hienoja kokemuksia.
    Kyllä kyseessä on nimenomaan rullaluistinhockey joka Suomessa on melko tuntematon ja toisaalta täällä rullakiekkoa pelataan reilusti vähemmän. Anyways, vähän tuo kutsu yllätti mutta sinne vaan treenaamaan ja näyttämään osaamistaan, parhaathan sitten saavat jatkossakin niitä kutsuja.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Jep, juuri näin😉 Kälätys loistaa poissaolollaan näin positiivisena seikkana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Jep, juuri näin Kälätys loistaa poissaolollaan näin positiivisena seikkana.
    Niinpä, työmatkalla minäkin

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lindtin ystävämyynti alkaa maanantaina. On kumma jos ei lähde keulimaan kun sinne mennään...
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

^joo, sinne! Pitäisköhän tulla autolla töihin?

tempokisu Guest
    jipii, huomenna Nakkilaan ~ ~

Lainaus Alkujaan tämän lähetti The flying Chocobo Katso viesti
    Lindtin ystävämyynti alkaa maanantaina. On kumma jos ei lähde keulimaan kun sinne mennään...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^joo, sinne! Pitäisköhän tulla autolla töihin?
    Amazonista saa Lindtia mega-ystävähintaan ympäri vuoden! Tai no, kesähelteillä ne ei lähetä suomeen suklaata. Sulavat matkalla.

Nämä saa hyvälle tuulelle joka kerta kun iskee napit päähän kun alkaa esim punttia reenaa. Toimisivat varmaan täydellisesti myös traineroidessa. Se ihana vapaus kun ei ole mitään johtoja korvissa. Ja äänenlaatu on todella hyvää. Ulkona pyöräilessä tuskin toimivat kun eivät ole mitkään noisecancelling vaan tuuli suhissee liikaa noista isoista mokkuloista korvissa, mutta noin muuten esim punttitreeneissä, pysyvät päässä kuin tauti ja musa jytää kunnolla.

Kyseessä siis Bose Soundsport Free nappikuulokkeet.

ps) Sonyllä näyti olevan jopa uimareille sopivia vastaavia, mutta näyttivät niin rimpuloilta että valitsin itse nämä Boset, kun en ui tai ainakaan pitäisi uidessa nappeja. Mutta kähee ajatus että känny altaan reunalle reenikassiin ja eiku vetää reeniä altaan päästä päähän teknon raikuessa.

Vaakalukema, pitkästä aikaa alkoi 64... (tai oikeemmin jo eilisaamuna) Karkas paino 67 joka mulla ehottomasti liikaa, pikkuhiljaa mennään tavoitetta 62 kohti

tempokisu Guest
    ^ tsemiä, mä voisin ottaa sulta ne kaksi kiloa...vaikka reisiin tai käsivarsiin kiitos.
    erittäin kiva Nakkilan reissu, ja kiva nahkiainen joka antoi kuvata ja minä annoin nahkiksen purra kättäni, jäi pienet hampaanjäljet ja punoitus hetkeksi. Söin kaksi vastapaistettua nahkiaista, suosittelen näin myöhäissyksyllä jo hieman kutumunia kerryttänyttä nahkiaista oli erittäin maukas. Juttua oli myös tästä dilemmasta elävä vs. paistetut. Kuulemma riittää jokiin niitä keväällä kutevia oikein hyvin. Kävin vielä Nakkilassa kaupassa, torimyyntiäkin olisin menny katsomaan mutta ei ollu vielä alkanu.
    Ainut kääk! oli aika hurjia ohituksia tekevät autoilijat, joutui pientareelle väistään...ajelin tasaista kasikymppiä kun rajoitus oli se.

^^ joo noi nappikuulokkeet rannalla oleville, ei tarvi sitä soitinta huudattaa rannalla ja häiritä. Ja altaassa uidessa noihan olisi hyvät, joskus oon miettiny miten sitä jossain uimahallissa jaksaa edestaas sitä samaa pätkää.

Tänään minut sai hyvälle tuulelle mainio hiihtokeli, 29 km pertsaa.

Päivänvalossa tehty parituntinen rekuttelutepastelu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Aika alhainen tavoite, jos olet yli 160 senttinen mies (mitä olen luullut, en tietenkään tiedä). Saako kysyä miksi pyrit tuohon painoon? Harrastatko lajia, jossa on painoluokat tms?

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
    No rahdun yli oon, 164 ei se mikään salaisuus ole. Ja saa kysyä, 62 on hyvä paino koska silloin ei oo juuri fläsää vyötäröllä ja "pikku repsahduksin on vara"
    Kovasta työstä tai heikosta rakenteesta johtuen lekuri totes ammoin palleatyrän, toihan ei vaadi toimia mutta... mulla jos paino lipee yli 66 tulee refluksioireita ja ennemmin pidän painon aisoissa kun syön lääkkeitä kun ei toi kuitenkaan ihmeitä vaadi. Hiven itsekuria ni sietää pikku herkkutuokiotkin silloin tällöin

Pääsin hiihtämään ekaa kertaa tänä talvena.

Luomuläskeily sujui yllättävän helposti pitkän ajotauon ja sähköpyöräilyn jälkeen.

tempokisu Guest
    No kiitos iltis tästä kysymyssarjasta:

Tunnetko omat arvosi ja uskomuksesi?
    5 kysymystä, jotka voivat kertoa niistä paljon
    1. Elänkö niin kuin haluaisin elää?
    2. Mikä minulle luo merkitystä elämässä?
    3. Mikä innostaa minua?
    4. Olenko oikeassa paikassa elämässäni?
    5. Mikä minulle antaa syyn nousta aamulla sängystäni ylös?

Kahteen kysymykseen vastaan no melkein, ja kolmeen kysymykseen on sama vastaus, ja se vastaus ei ole ettei mitään. Enää.

Salapoliisityöllä löysin eilen löytämäni lompakon omistajan. Hieno juttu, asianomainen noutaa tavaran tänään.

Mukava lenkki mukavassa kelissä yövuoron jälkeen, vaikka väsynyt olo onkin hiukan ja siitäkin huolimatta, että oli vääränlainen pipo kypärän alla

Sunnuntainen Osso Bucco kirvoitti hyvän mielen sekä ruokailijoille että tekijälle. Tästä on hyvä laskeutua lihattomaan kuukauteen ennen joulua.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

tempokisu Guest
    Kunpa vain pitäisi paikkansa tämä "uutinen" eli tutkimustulos:

Pessimistit ovat suuremmassa vaarassa sairastua ja kuolla sepelvaltimotautiin kuin ne, joille elämä ei näyttäydy yhtä ankeana.

Jaha, seuraavalla aukeamalla on 10 keinoa stressin lieventämiseen, voisiko niitä soveltaa käänteisenä:

1. Sovi treffit - no en tasan sovi, ja siis kenen kanssa?
    2. Käy kävelyllä - en käy kun ei pysty.
    3. Valitse omena ( keksien ja suklaan sijaan ja päläpälä) - en valitse, ostin just kennollisen kanamunia Nakkilasta ja nyt on menossa "munakuuri"
    4. Hoida kasveja - kasvit kuolee mun "hoidossani"
    5. Vaali rakkautta, helli rakastasi suukottele - yök, eikä ole tämmöistä "rakastani"
    6. Kirjoita päiväkirjaa - kokeiltu, ei toimi
    7. Anna olla - no vähän pakko antaa olla kun asialle ei itse voi mitään
    8. Leivo - en leivo, tulee kalliiksi kun kaikki raaka-aineet pitäisi ostaa, mulla ei ole jemmassa
    9. Järjestä kalenterisi - siinä paljon ole järjestämistä kun siellä on vain muutama tiedossa oleva työpäivä
    10.Sytytä kynttilä - no en sytytä, senverta paljo tavaraa joka paikassa että ei kiitos.

Että hyvinhän tämä sujuu

tempokisu Guest
    !!! Jumalan Kiitos päästiin yhteisymmärrykseen ja postin yms. lakot loppuu. Jännitin tässä puolen tuntia syke ihan tapissaan.

Että mitens se Vesa nyt suu pannaan kun kustikin alkoi taas polkea ja tempokisukin ( ja moni muukin tietysti..) saa pakettinsa.

Mutta siis niin mielettömän hieno juttu että tästä pitäisi tulla kansallinen liputuspäivä.

^Ööö, miten pitäisi panna suu? Ei mitään vaikutusta suuni asentoon, ei ole lakko vaikuttanut elämääni millään lailla. Toivottavasti postilaiset (duunarit) sai kunnon sopparin nyt sentään eikä mitään armopaloja vain.

Ontopic: Kotieläimet, taas kerran, päivästä toiseen. Keräilin äsken aamulla lipastosta kyykkien tavaroitani niin kuuluu parin sentin päästä korvasta kova krääkäsy ja kun käännyn kattoo niin harmaapapukaija roikkuu häkissään pää alaspäin ja nokka mun korvaa vasten melkein tuli siinä kertomaan huomenet isot silmät tapittaen siinä innoissaan. Hienoja otuksia ovat piruvie nuokin! Kälättävät menemään siellä innoissaan ja vaikka mitään ymmärrettävää ei vielä suusta ulos tulekaan mutta puheripuli on kova!

tempokisu Guest
    ^ eh, no jos sä sitten olet semmoinen kahden ilmeen mies mutta mä en unohda ikinä kun naureskelit mun pakettimurheilleni. Nyt on mun vuoro olla iloinen.
    Pitääkin käydä laittamassa rahaa pankkiin, tällä hetkellä pussissa on enempi rahaa kuin mun tililläni. Tosin kohta tulee pieni palkka ja iso veronpalautus tililleni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ eh, no jos sä sitten olet semmoinen kahden ilmeen mies mutta mä en unohda ikinä kun naureskelit mun pakettimurheilleni.
    Eihän tämä elämää suurempi asia ole enkä jaksa edes toivoa että edes tämän kerran uskoisit kun sinulle jotain sanotaan, mutta:

VesaP ei naureskellut sen enempää sinun pakettimurheillesi kuin sinullekaan. Jos muuta luulet, se on ihan omasta päästäsi lähtöisin.

VesaP ainoastaan kommentoi sitä kun pidit katastrofina sitä ettet voi tai ettei kannata tilata mitään pitkään aikaan koska postilakko uhkasi jatkua ja jatkua. VesaP huomautti siihen aivan asiallisesti että tilata voi ja paketitkin saapuvat postilakosta huolimatta kunhan valitsee oikean toimitustavan.

PS Minä olisin kommentoinut lisäksi että jos se että on muutama viikko tai parikin kuukautta tultava toimeen ilman maailmalta tilattuja tavaroita on katastrofi, niin silloin voisi tehdä hyvää vaikkapa pitää puolen vuoden jakso jolloin ei tilaisi mitään. Mutta en minä silloinkaan olisi sinulle naureskellut tai ollut muutenkaan ilkeä.

tempokisu Guest
    ^ kuka sanoo että mä luin tuon. Älä puutu toisten asioihin, keskity omaasi vaan.

Hyötysiirtymä sateessa. Fillari kulki kevyesti ja kovempaa kun polki kovempaa .. pitäsköhän mennä hoitoon

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •