GiantElectrobikeHephaGarmin
Sivu 175 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75 125 165 173 174 175 176 177 185 225 275 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.221 - 5.250 / 15440

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #5221
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    444
    ^ Whiten Gravelit ovat mitoitukseltaan erikoisia, kuten osuvasti kuvailit. Pisti silmään tuoreen mainoslehden kuva, jossa naiset ajoivat Whiteillä rajussa venytysasennossa yläotteella..Fillarilehden mukaan saa hyvän vastineen rahoilleen ostaja, mutta tarkoittaako tämä sitten pelkästään pyörän osasarjaa? Jos Ane GX Prossa ei olisi pinkkejä yksityiskohtia voisi keski-ikäinen mieskin sitä ehkä harkita?

    Gx Pro geometria, S-koko vastaa muiden merkkien L-kokoa?

    http://whitebikes.fi/bikes/gx-pro-19/

  2. #5222
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.267
    Nyt on lähellä lähteä tilaus ninerin rungosta.

    https://r2-bike.com/NINER-Frame-28-R...ck-orange-2019

    R2:lla olisi myös kevyempää bsb cyclocross runkoa, mutta tuo taitaa olla jo postmount jarrujen perusteella aika vanha runko. RLT:ssä on myös haarukassa mountit.

    Rungon koko vaan vähän arveluttaa. Onko 53 liian pieni 178/83 mitoille? 56 joutuisi laittamaan 17ast stemmin korkean emäputken vuoksi.

  3. #5223
    Liittynyt
    06/2009
    Viestit
    426
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ajelee Katso viesti
    Taitaa olla nykyään Ridley Kanzo A. Tai onko se nyt sitten jatkokehitetty malli, tms.
    Rengastilaa ja kiinnityspisteitä tarakoille ja pulloille ainakin lisätty. Geometriassakin jotain pientä eroa.

  4. #5224
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti eakin Katso viesti
    Kävin testailemassa White Gx Pro ja Ltd pyöriä. S-kokokaan ei tuntunut mitenkään pieneltä vaikka mittaa on 184cm, onko nuo jotenkin normaalia suurempia? Jokin tuossa ajoasennossa mätti, varsinkin ala-asennossa hyvin luonnoton ja kurottelua jopa S-koossa. Ja tuossa Pro-mallissa ei ole läpiakseleita, onko tällaisessa pyörässä sillä jotain merkitystä?

    Scottin gravel tuntui asennoltaa paöjon paremmalta suoraan, mutta siinä ei taas rengastilaa ole juurikaan joten jäi kauppaan.
    Koot noissa taitaa mennä pikemminkin M, L, ja XL johon viittaisi myös senttimitat 53, 55 ja 58. "S"-koko taisi sitten olla vain se naisten väritys. Sikäli harhaanjohtavaa nimeämistä. Stemmi on myös 53:ssa 110mm ja stonga tosi pitkällä reachilla joka pidempää ohjaamoa vähän epänormaaliksi.

  5. #5225
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.267
    No nyt on rlt 9 rdo Niner runko tilattu. Vähän vielä närästää gravelleiden slouppi ja jäätävän korkea satulaputki, mutta onneksi misopa on postaillut ahkeraan komean revoltin kuvia. Näyttää tottuvan tuohonkin.

    53 oli oikeastaan ainoa vaihtoehto. 56 koossa stacki olisi kasvanut 3senttiä nykyiseen cycloon verrattuna. 130mm/10deg stemmin vaatii varmaan vieläkin.

  6. #5226
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.139
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    ...Vähän vielä närästää gravelleiden slouppi ja jäätävän korkea satulaputki...
    Täh? Aikaisemmin sua on närästänyt emäputki.

    Itseäkin tuo tarjous vieläkin polttelee. Tosin kun tuo 2020 malli äskettäin esiteltiin alkoikin kiehtoa enempi se. Mutta lähes vuosi pitäisi odottaa ennenku saa tarjoushinnalla.

    Enkä mä oikeastaan tarvii kahta grainderia. En mä tarvii kahta grainderia, en tarvii.


  7. #5227
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.267
    Varsinkin tuo 2020 nineri olisi just allroaderi. Touringosta metsän kautta cyclocrossiin. Varmaan kohtu ripeän tuntuinen pyörä muutenkin.

    Vanhemman mallin kanssa saa tyytyä 42mm renkaisiin, mutta tuo saa nyt riittää.

  8. #5228
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.251
    ^ kattelin geota, niin ei ehkä cyclocrossiin kuitenkaan. 75 mm dropilla ja 33-millisillä renkailla alkaa kammet huitelemaan jo vähän tarpeettoman lähellä maanpintaa. Hankaloittaa ainakin off-cambereissa. Mun makuun rakea vois olla myös vähän enemmän ainakin omassa koossani (53) ja sitä pienemmissä. Loivahko 71-asteinen keula ja krossinormaali 45 mm rake tuottaa laiskanpuoleisen ohjaustuntuman, mikä vielä korostuu, jos rengaskokoa kasvattaa yhtään reilummaksi. Joku 47-50 mm rake, niin olisi paljon parempi. Kuiturungoksi nätihkö runko muuten kyllä, kun nykymuodista poiketen ei ole tiputettua chainstayta. Vähän kyllä sitten takaarukkakin pitempi kuin niissä, missä chainstay on tiputettu. Jos vanhemmassa on lyhyempi takahaarukka, niin ottaisin ennemmin sen ja pykälää pienemmän rengastilan.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  9. #5229
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.267
    430mm vanhassa ja 435mm uudessa.

    Jännä koettaa millainen ero vanhaan cycloon tulee +5mm pidemmästä chainstaystä ja 7mm matalammasta keskiöstä.

    Muutenhan runko on aika kevyt 2019 mallissakin, mutta haarukka painaa reippaasti. Tosin tuo on aika ymmärrettävää mounttien kanssa. Taisi olla 23kg eteen ja 25kg taakse luvattu kantavuus.

  10. #5230
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.251
    Jotkut tuntee ja jotkut ei Sama ilmiö täällä todettu esim. runkojen joustavuuksien suhteen. Jotkut ei ole huomaavinaan mitään eroa missään, jollekin toiselle ero on huomattava.

    Mulla on Gravan ja Crosshairsin keskiöiden korkeudessa kolmen millin ero ja väittäisin, että senkin tuntee. Rollerissa onkin sitten eroa cycloon jo varmaan sentin verran ja se ero on todellakin huomattava. Crosshairsissa mulla jatkuvassa ajossa kahdet kiekot, gg-/työmatkakiekot 17-piikkisellä rattaalla ja cx-kisakiekot 18-piikkisellä rattaalla. Taka-akseli siirtyy ehkä just sen viisi milliä, kun vaihtaa kiekoista toisiin ja kyllä senkin huomaa. Ero on selvin, kun nostaa keulaa esteitä ylittäessä, mutta kyllä sen ehkä kaarrekäyttäytymisen muuttumisenakin huomaa.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  11. #5231
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Hyvä video GCN:ltä. Saman olen huomannut itsekin, moderni gravel bike ~40mm renkailla on paikallisilla poluilla nopeampi kuin 26er retro MTB. Rengasleveyskin on käytännössä sama jos vertaa 1,95" renkaita kapeilla kehillä.



  12. #5232
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.684
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Jotkut tuntee ja jotkut ei Jotkut ei ole huomaavinaan mitään eroa missään, jollekin toiselle ero on huomattava.
    Minä ainakin kuulun tähän en huomaa ero -porukkaan. Ja hyvä niin, sen kun tiedostaa niin sillä säästää rahaa liki kaikissa hankinnoissa.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  13. #5233
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Plus Katso viesti
    Hyvä video GCN:ltä. Saman olen huomannut itsekin, moderni gravel bike ~40mm renkailla on paikallisilla poluilla nopeampi kuin 26er retro MTB. Rengasleveyskin on käytännössä sama jos vertaa 1,95" renkaita kapeilla kehillä.
    Sama video oli juuri edellisellä sivulla, mutta tossa oli mielestäni paljon hyviä pointteja. Itse en tykkää kippurasarvisilla ajella, mutta samoista syistä ajelen mieluiten lähimaastoissa xc-pyörillä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  14. #5234
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Ridemoren faskebuukissa pukkaa ideal-siteen väristä pyörää

    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  15. #5235
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.267
    Jep. Minä törmäsin tuohon uuteen pivottiin viime viikolla pyörää etsiessä. Aiempi pivot oli bh rx:n rungolla. Olisiko tämä uusi nyt pivotin omaa suunnittelua.

  16. #5236
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    185
    Ensisavut otettu Trek Checkpoint ALR 5. Pari viikkoa takana lenkkeilyä erilaisilla alustoilla ja työmatkapyöräilyä päivittäin.

    Toistaiseksi en ole keksinyt kerrassaan mitään valituksen aihetta. Olen NIIN onnellinen etten nuukuuksissani ostanut AL 4 mallia, joka on pykälää halvemmalla rungolla, ahtaammalla rengastilalla ja Tiagra osilla (105 tässä kalliimmassa). Aivan varmasti olisi kompromissit alkaneet harmittaa jossain kohtaa. Olen varma että tässä on pyörää pitkäksi aikaa.

    Seuraavaksi sovitetaan airosarvet ja laukkusarja paikalleen ja aletaan piirrellä karttaan viivoja kevättä varten. Reissuun lähdetään heti kun riippumatossa tarkenee nukkua tolkullisen kokoisessa makuupussissa.

    Sen tarkempaa revikkaa en ala kirjoittelemaan, lyhyesti totean että erinomainen ostos.

    Yksi juttu kyllä pisti kiukuttamaan. Nimittäin uusimman mallin alr 5 on väriltään British Racing Green. Se on ehdottomasti lempisävyjäni ajoneuvoissa, myös polkupyörissä. Se oli kuitenkin onnistuttu mielestäni pilaamaan suhteellisen täydellisesti ymppääämäälä räikeän turkoosit dekaalit runkoon. En heti edes käsittänyt sen olevan brg, kun huomio kiinnittyi ihan muuhun. Subjektiivinen homma tietysti ja monen esteettinen silmä voi tykätä. Minun mielestäni: ei jatkoon. Oman pyöräni sain tummanharmaana.

  17. #5237
    Ostin GG fillarin. Sattumalta myös Trek Checkpoint ALR 5 niinkuin edellisessä postissa, mutta vanhempi vuosimalli.
    Vähän yllärinä samat hiekkatiet mitä maastopyörällä on tullut tahkottua on tällä mukavampia ajaa. Ehkä renkaat pomputtaa vähemmän. Asfaltilla on tietysti erityisen hauskaa verrattuna maasturiin.
    Semmonen lanattu hiekkatie tuntui olevan maksimi mitä noilla 35mm renkailla voi ajella normaalisti. Sitä rankemmalla alustalla tekee jo mieli mennä varovammin.
    Tuntuma on samanlainen kun sellaisessa vehkeessä jota aikanaan on kutsuttu retkipyöräksi.
    Jos ajaisin hiekkatiekisaa niin varmaan valitsisin sähäkämmän geometrian tai ainakin pienemmän koon. Polkimet käy myös niin lähellä maata ettei uskalla joka mutkaa läpi polkea.
    Kokonaisuutena kuitenkin tosi mukava pyöräilypyörä. Voi jäädä maantiepyörä aika vähelle käytölle ensi kaudella.

  18. #5238
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    229
    Oonko ainoa jonka mielestä jousitusratkaisujen ilmestyminen gravel-pyöriin on ihan hyvä innovaatio? Paljon tuntuu vaan kuulevan nurinaa asiasta, että taas on markkinamiehet keksineet uuden rahastuskeinon yms. Itse tällä hetkellä ajelen Spessun Sequoialla välillä niin huonokuntoisia raitteja että pienestä joustovarasta ei olisi lainkaan haittaa, mutta toisaalta taas täysverinen MTB-tuntuisi overkillilltä sellaiselle alustalle. Lisäksi samalla lenkillä tulee kuitenkin tehtyä asvalttisiirtymiä ja ajettua myös helpompia sorateitä ja tuntuisi melko höpsöltä lähtä heittämään 80-km asfaltti-soratie-metsäautotie lenkki jollain XC-jäykkäperällä. Tämä siis ihan omaksi ilokseen sora- ja metsäautoteillä seikkailua harrastavan mielipide.

  19. #5239
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bensakeuhko Katso viesti
    Oonko ainoa jonka mielestä jousitusratkaisujen ilmestyminen gravel-pyöriin on ihan hyvä innovaatio? Paljon tuntuu vaan kuulevan nurinaa asiasta, että taas on markkinamiehet keksineet uuden rahastuskeinon yms. Itse tällä hetkellä ajelen Spessun Sequoialla välillä niin huonokuntoisia raitteja että pienestä joustovarasta ei olisi lainkaan haittaa, mutta toisaalta taas täysverinen MTB-tuntuisi overkillilltä sellaiselle alustalle. Lisäksi samalla lenkillä tulee kuitenkin tehtyä asvalttisiirtymiä ja ajettua myös helpompia sorateitä ja tuntuisi melko höpsöltä lähtä heittämään 80-km asfaltti-soratie-metsäautotie lenkki jollain XC-jäykkäperällä. Tämä siis ihan omaksi ilokseen sora- ja metsäautoteillä seikkailua harrastavan mielipide.
    Itsellä ainakin kiehtoo aina yksinkertaisuus ja mahdollisimman vähän liikkua osia esim iskunvaimentimia, etuvaihtajia jne. Olen miettinyt sen niin että osia lisätään "pakosta" sitä mukaan kun tarvitsee (ylipäätään vaihteet jos ajo on liian raskasta, etuvaihtajaa jos välityksen ei riitä, etuiskari jos täysjäykkyys ei riitä, eteen/taakse iskarit jos maasto sitä vaatii, ja niin edelleen). Näen tavallaan aina extramekaniikan kompromissina ja kevyin perustein en mitään lisää halua. Joka pyöräilijän filosofia on toki erilainen.

  20. #5240
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Mitenköhän Tahko MTB menis gravel grinderilla, jossa 27.5 kiekot ja 2.0" kumit? Mietin jos ens vuonna osallistuis ekaa kertaa. Jos suurin osa on tietä, kärrypolkua ja helppoa polkua, niin tollanen vois olla aika nopee? Tietty Huck Norrikset ja mahdollisesti dropperi pitäis olla.

  21. #5241
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.684
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Itsellä ainakin kiehtoo aina yksinkertaisuus ja mahdollisimman vähän liikkua osia... Näen tavallaan aina extramekaniikan kompromissina ja kevyin perustein en mitään lisää halua...
    Olen täsmälleen samanlainen ja sama filosofia koskee muitakin harrastusvälineitä.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  22. #5242
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    90
    Jaan myös hyvän, yli vuoden kestäneen kokemukseni Trek Checkpoint ALR 5:stä. Olen ajanut sillä sileällä tiellä ja epätasaisilla poluilla. Pääasiassa työmatkapyöränä. Tasapainoinen ja nopeakin pyörä. Uskaltaa pyrähdellä, kun pysähtyy mukavasti nestelevyjarruilla. Jotenkin hyvin mietitty kokonaisuus. Aion tehdä vielä Trekillä pidempiä reissuja. Pitänee hankkia low rider etutelineeksi eteen vielä, minkä hiilikuitukeulan kiinnityspaikat mahdollistavat.

  23. #5243
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bensakeuhko Katso viesti
    Oonko ainoa jonka mielestä jousitusratkaisujen ilmestyminen gravel-pyöriin on ihan hyvä innovaatio? Paljon tuntuu vaan kuulevan nurinaa asiasta, että taas on markkinamiehet keksineet uuden rahastuskeinon yms. Itse tällä hetkellä ajelen Spessun Sequoialla välillä niin huonokuntoisia raitteja että pienestä joustovarasta ei olisi lainkaan haittaa, mutta toisaalta taas täysverinen MTB-tuntuisi overkillilltä sellaiselle alustalle. Lisäksi samalla lenkillä tulee kuitenkin tehtyä asvalttisiirtymiä ja ajettua myös helpompia sorateitä ja tuntuisi melko höpsöltä lähtä heittämään 80-km asfaltti-soratie-metsäautotie lenkki jollain XC-jäykkäperällä.
    Jokainen tietysti hakee oman maun mukaisen kompromissin. Itse ajattelen niin, että välttelen erityisen huonokuntoisia sorateitä. Jos sellainen kuitenkin kohdalle osuu, se sitten ajetaan hiukan hitaammin. Yleensä yleiseen liikenteeseen tarkoitetut soratiet on pyöräilijän näkökulmasta hyväkuntoisia (pyörällä kuopat helpompi kiertää kuin autolla, eikä jousitetullakaan pyörällä kuoppiin mielellään aja) ja yleisin ongelma on lähinnä irtosora. Siihen auttaa rengastus, ei jousitus. Ja kun yleensä (sora +asvaltti) ei jousitusta kaipaa, en myöskään pyörääni jousitusta kaipaa. Maaston puolella poluilla on vähän sama juttu. Helpot polut on ok jousittamattomanakin, teknisemmässä maastossa otan vauhtia reilusti pois.
    Pidän gg:ssä hyvästä ajotuntumasta ja veikkaan jousituksen tuota tuntumaa heikentävän. Jos Sequoiaan mahtuu vakiota leveämpää rengasta, kannattaa sitä vaihtoehtoa tutkia. Saahan paksulla renkaalla melkoisen jouston aikaan.

  24. #5244
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.139
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Mitenköhän Tahko MTB menis gravel grinderilla, jossa 27.5 kiekot ja 2.0" kumit? ..
    Varmaan ihan mainiosti. Ajoihan nimim. izmo sen cyclocrossarilla nakkikumeilla taannoin, olikohan 2008?


  25. #5245
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    280
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Itsellä ainakin kiehtoo aina yksinkertaisuus ja mahdollisimman vähän liikkua osia esim iskunvaimentimia, etuvaihtajia jne. Olen miettinyt sen niin että osia lisätään "pakosta" sitä mukaan kun tarvitsee (ylipäätään vaihteet jos ajo on liian raskasta, etuvaihtajaa jos välityksen ei riitä, etuiskari jos täysjäykkyys ei riitä, eteen/taakse iskarit jos maasto sitä vaatii, ja niin edelleen). Näen tavallaan aina extramekaniikan kompromissina ja kevyin perustein en mitään lisää halua. Joka pyöräilijän filosofia on toki erilainen.
    Olen ajatellut pitkän aikaa jo samalla tavalla, mutta ajettuani vaihtelun vuoksi laadukkaalla 2x11 voimansiirrolla gravelia, täytyy todeta, että se oli ehkä jopa hauskempaa ja mukavampaa kuin 11 vaihteella ajaminen. Ja mitä tuohon jousitukseen tulee, niin Topstonea taidettiin jossain jo kritisoida jousituksen ylimääräisestä kitinästä. Mielestäni GT Gradessa asia on ratkaistu paremmin ja jousto tulee runkogeometriasta ja leijuvista seatstay-putkista eikä liikkuvista osista.

  26. #5246
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Varmaan ihan mainiosti. Ajoihan nimim. izmo sen cyclocrossarilla nakkikumeilla taannoin, olikohan 2008?
    Kyllä varmaan 60km voisi ajaa, 120, 180 tai 240km ei välttämättä suositeltavaa kun voi alkaa käsissä tuntua. Riippuu täysin käsistä
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  27. #5247
    Liittynyt
    12/2001
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    124
    Minä päädyin ostamaan pitkällisen pohdinnan jälkeen samaan talouteen 2x grail CF 8.0 sl 2x voimansiirrolla (toisessa Ultegra ja toisessa GRX). En jaksanut alkaa hifistelemään odottamalla huhtikuuhun asti Cervelo GRX:aa tai tilaamaan titaanipyörää Reillylta ym.
    Canyoneista pelkästään hyviä kokemuksia. Paino ok. Ohjaamot toimivat hyvin, eikä pelot niiden outoudesta ole ainakaan vielä toteutuneet muutaman sadan kilometrin jälkeen. Joustotolppakin suodattaa jotakin pois. Hauska ajaa polkua, soratietä, pururataa ja maantietä. Katsotaan mitä talvi tuo tullessaan.
    Itsellä Hightower jää nyt talviteloille. Katsotaan tarvitseeko kaivaa sitten esille kun pyörätiet ovat kinoksia täynnä...
    ...

  28. #5248
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    1.299
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Mitenköhän Tahko MTB menis gravel grinderilla, jossa 27.5 kiekot ja 2.0" kumit?
    Viime syksynä ajoin Räyskälässä Poronpolun Vayalla missä tuollainen rengastus, läpi, pääsi, muttei koko matkaa ajamalla, eikä ollut aina kivaakaan.

    Lähetetty Takapalkilla

  29. #5249
    Liittynyt
    10/2008
    Viestit
    2.059
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti narg Katso viesti
    Canyoneista pelkästään hyviä kokemuksia. Paino ok. Ohjaamot toimivat hyvin, eikä pelot niiden outoudesta ole ainakaan vielä toteutuneet muutaman sadan kilometrin jälkeen.
    Tonni takana CF7:lla, eli 105-osasarjaisella. Samat kokemukset. Ohjaamo tuntuu näennäisestä outoudestaan huolimatta ajossa hyvältä. Ja 2x11 voimansiirto on omassa käyttöprofiilissani paikallaan: isompi eturatas maantielle ja nopeille sorateille ja pienempi sitten rouheampaan maastoon.

    Näillä kokemuksilla päätyisin samaan valintaan uudelleenkin.

  30. #5250
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    Turun lähellä...
    Viestit
    2.270
    Gravelipyörän vaihto oli edessä kun vanha löysi uuden omistajan... nyt "sielukas" Italialainen oli lähellä sydäntä ja jo kauan kuolattu 3T Exploro päätyi talliin.
    Eka lenkki aamulla ja on niissä vaan eroja...

    Kiekot vaihtui 700c Rovalin C38 ja renkaiksi 43mm Gravelkingit. Alkuperäisiin kiekkohin lyödään nastarenkaat alle.
    Tanko päivittyi 44cm 3T Superghiaiaan ja uusi pakka on vielä tulossa taakse.

    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •