Setämies-gg:n nuorennusleikkaus. Jännä juttu muuten se, että nyt kun tohon vähän korkeakeskiöisempään (bb drop arviolta 68-69 mm) geometriaan on hetken totutellut, on se alkanut ehkä tuntua jopa hauskemmalta ajaa noin kuin originaalikeulan kanssa. Kovahkolta toi edelleen tuntuu custom-teräskeulaan verrattuna, mutta ei ehkä liiaksi asti. 8,8 kg kuvan krossikuosissa.
(Aiheen ohi aiheesta: kävin eilen ostamassa uudet rando-/offarisukset ja tuli mieleen, että mistäköhän johtuu, kun kaikki yhtään enemmän laskeneet tietää, että mitä enemmän suksissa on hiilikuitua, sitä vähemmän vaimennettuina niitä pidetään. Sellaiset sukset puolestaan, joita pidetään hyvin vaimentavina, pitää poikkeuksetta sisällään metallia. Fillareissa taas hiilikuitua pidetään parhaiten tärinää vaimentavana materiaalina. Miksiköhän materiaalit käyttäytyy niin eri tavoin eri aplikaatioissa? Ja en siis ostanut terässuksia(
) vaan kuituiset silläkin uhalla, että ovat vaativammat laskea).

E:

Alkujaan tämän lähetti
Divi
Todellakin olis, maastomies ni en huolisi edes viidenteen maantiepyörään.

Niin ne preferenssit vaihtelee. Toiselle ankeuden huipentuma on toiselle päättymätön kuherruskuukausi. Tosirakkaus ei edes ruostu. Vahvasti maastomies minäkin olen taustaltani, mutta mun ensimmäisessä täysjoustossa (Trek Fuel 90) olikin V-jarrut(!)
stenu muokkasi tätä : 19.10.2019 at 11.33
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit