GiantElectrobikeGarmin
Sivu 129 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 79 119 127 128 129 130 131 139 179 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.841 - 3.870 / 5846

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Mukava tutustumiskäynti ja esittely paikallisen panimon tiloihin ja maistiaiset tietysti

Aivan parhaat työkaverit.

Pari tuotetta oli pienen virheen myötä epäkuranttia tavaraa, joten ne luvattiin meikäläiselle. Sitä en odottanut, että varastosta ja viimeistelystä vielä nähtäisiin se vaiva, että ne pakattaisiin myös asianmukaiseen pakettiin ja niihin laitettaisiin enaritarratkin. Ja tarrassa lukisi "Special Colour + mun nimi". Hienot! Ei näitä paketteja voi edes avatakaan. Täytyy vaan ujuttaa jotenkin se tuote sieltä muovikuplan välistä käyttöön.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Ipa Guest
    Tänään ilahdutti se, kun maantiefillarista katkesi etuvaihtajan vaijeri.

tempokisu Guest
    ! naurettavan halvalla meni, mutta sain kaikki ( 7) huutonettiin laittamani nuket myytyä. Mitäpä niitä suotta kaapissa säilyttämään...no sillä rahalla sain sitten ostettua haluamani convention-nuken ja jäikin vielä satanen itelle.

Täällä Öölannissa mökin isäntä toi minulle aamupäivällä kartan "Cykel- och vandringsleder på Öland" (2019) ja matkailuesitteen "Öland www.oland.se" (saksa/englanti | 2019) muutoin vaan. Kaipa halusi myös nähdä, mitä oikein puuhailen kämpillä. Kävin tuolla hetkellä läpi omalla media-PC:llä läpi autolla taltioituja kojelautakameratallenteita, näitä on jo 500 GB ja joudun jo raakkaamaan tilaa uusille tallenteille.
    Tätä kämppää markkinoidaan ruotsalaisen muusikon nimen arvolla (Huom! Ruotsissa on muitakin muusikoita kuin ABBA ja Per Gässle). Hänen isänsä omistaa tämän Falunin punaisella maalatun maalaistalon, jossa ei ole saunaa, jossa ei ole kuivauskaappia, jossa ei ole erillistä tuuletusikkunaa, jossa ei siis ole suomalaisuutta muuta kuin suomenkielinen teksti lämminvesivaraajassa. Portaat yläkertaan ovat tuplasti jyrkemmät kuin Alto de l'Angliru Vuelta a Españassa !!
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

tempokisu Guest
    " Onko vaiva vatsassasi
    pahanlainen pakotus
    Hetken täällä oltuasi
    tulee sulo helpotus "

Opin uuden tavan sitoa kengännauhat ja totesin että sehän on kerrassaan mainio ellei peräti nerokas!

tempokisu Guest
    ^ kuka sitoo kengännauhoja? mä laitan monot/popot jalkaan siitä vaan valmiiksi kengännauhat solmittuna.

Kun omistaa tällaiset akuankkajalat, on nauhoilla tehtävää, tässäkin yksi ohje
    https://youtu.be/RUNMUC-Eszc
    TERU muokkasi tätä : 19.10.2019 at 18.37 Syy: Ei niin lyhyttä tekstiä ettei yhtä virhettä.

Savon Sanomien otsikko. "Anopilta räjähti kerran mokkula"

Siis nimenomaan otsikko, ei itse valitettava onnettomuus.
    https://www.savonsanomat.fi/savo/Ano...udesta/1453975

tempokisu Guest
    ^ Internet ja/tai some räjähtää tai sekoaa aika usein, mitä iltiksen "uutisia" lukee...

Eräs "nukkeilija" suuttui kun laitoin nuken huutonettiin, olin antanu 3 viikkoa maksuaikaa eikä sekään riittäny. No minäkin harmistuin. - - meni tässä kolmisen vuotta, ja nyt tämä henkilö rohkeni ottaa yhteyttä erään ns.Holy Grail- nuken tiimoilta, että voidaankohan me vielä käydä kauppaa no tottakai voidaan. Kiva että voidaan olla taas ystäviä. ( kiva on se nukkekin saada kaupaksi, en yhtään mielelläni postita USA:han pakettia kun joudun kuitenkin tililtäni maksamaan sen postimaksun )

Ja kun laittelin näitä viimeisimpia nukkekuvia ( kalastusta) suomalaiselle nukkefoorumille niin totesin siinä itelleni että on tosi kivat ja hyvät kuvat.

tempokisu Guest
    jipii, huomena Nakkilaan, viime viikolla oli niukemmin saalista ( täysikuu ja se pelottaa nahkiaiset liikkumattomiksi ) mutta nyt tilanne parempi.

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ kuka sitoo kengännauhoja? mä laitan monot/popot jalkaan siitä vaan valmiiksi kengännauhat solmittuna.
    Joo, mulla oli turvakenkä silleen löysästi ja astuin sivuttain pienen 5 cm korkean syvennyksen reunalle ja kenkä pääsi kierähtämään jalkaterän ympärillä ja kuului kruts, ihan kuin oli kuivan puukepin katkaissut.
    6 vko betonisaapasatelua surauksena.

Jopotuinen Guest
    ^^ Hattivatit innostuvat ukkosmyrskystä. Kuutamon vaikutusta heihin en tiedä.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Joo, mulla oli turvakenkä silleen löysästi ja astuin sivuttain pienen 5 cm korkean syvennyksen reunalle ja kenkä pääsi kierähtämään jalkaterän ympärillä ja kuului kruts, ihan kuin oli kuivan puukepin katkaissut.
    6 vko betonisaapasatelua surauksena.
    semmoiset turvakengät

tempokisu Guest
    no tottakai Nakkilan Nahkiaispaistamolla käynti. Elävä nahkiainen kädessä on aina ihanaa, tuntea kun nahkis hengittää ( se kidusaukkojen osa tuntuu käteen) ja jännittää vartaloansa, ja puree. Kyllä, "beautiful little creatures" , ja tämä käynti tuli kyllä tosi tarpeeseen.
    Aattelin vielä tänä vuonna kerran käydä, joulukuussa.

Jopotuinen Guest
    Nytpä ei woodoot toiminukkaan ja tulit sitten itse purruksi, vaikka sitä olit niin muille toivonut
    Hah! Näinhän aina käy, jos on toiselle pahansuopa.

Laukku pakattu huomista lähtöä ennakoiden, joudun muulaamaan
    rouvankin tarvitsemat tamineet, kun hänellä oli kireähkö aikataulu.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    ^^ mä annan todella mieluusti nahkiaisten purra mua, oikein pyytämällä pyytelin niin vähän nappasivat vaikka tarjolla olisi ollu pulleeta verisuontakin...

Kyllä Nakkilan reissu kovasti piristi, nyt kun ei ollut niin kiire kun markkinapäivänä, niin sai rauhassa hääräillä. Ja kas, latvialaiset nahka-nahkiaisetkin ovat jo saapuneet Suomeen tilasin lisää - nyt vain pitäisi miettiä niille nimet, yksi tulee olemaan "Asum" ( Pacific lamprey alkuperäiskansan kielellä )

Ipa Guest
    Sain pankkikorttini toimimaan. Ei vaatinut kuin kolme käyntiä eri konttoreissa, että löytyi tarpeeksi sitkeä virkailija, joka sitten lähetti kuvauksen ongelmasta tekniseen tukeen.

niitä pitää olla ainakin 18

Läskissä tempotangot ja tietysti 45° kulmassa.

Alkaa pikkuhiljaa olee vointi normi... unohtuu kuin kivaa olla terveenä jotakuinkin

tempokisu Guest
    Jipii, mun Imogen-nukkeni nahkiaiskasseineen ja "nahkiaisineen" pääsi Nakkilan Nahkiaispaistamon facebook-sivulle

( 22. lokakuuta- päivitys)

https://www.facebook.com/nakkilannahkiaispaistamo/

Tein eilen ruokaa perheelle ja sillä aikaa kun ruoka oli uunissa niin putasin fillareiden renkaanvaihdon parissa. No, sitten nostin valmistuneen ruoan pois uunista ja laitoin saalaattipuolen pöytään ja ilmoitin että itsepalveluna olkaa hyvät, meikä menee nyt suihkuun. Poitsu oli lapannut ison satsin ja todennut että isän ruoka on aina hyvää ei tarvi maistaa etukäteen. Näin tytär raportoi kun tulin pöytään. Kyllä siitä hyvä mieli tuli, etenkään kun läheskään aina ei ole mitään pojan lemppariruokia tarjolla, nyt kyllä taisi olla yksi suosikeista.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

^nyt haluaa mitä se ruoka oli.

Tätin paino noussut vajaassa viikossa 700g. Hipii, lettukestit jatkuu!

Viimein ehti ajamaan lumentulon jälkeen. Jäätynyt vesi, 3" nastakumi ja sähkö sopii mielestäni yhteen paremmin kuin hyvin.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^nyt haluaa mitä se ruoka oli.
    Nyt oli kyse ihan arkiruoasta,e li makaroonilootasta. Tosin meikäläisen tekele on kyllä kriittisen nuorison mieleen ja suurtaulousversiot on aina saaneet murska-arviot minun tekemääni verrattuna. Ehkä ero on rohkeammassa maustamisessa, reilussa kananmunan käytössä ja muskottipähkinässä. Viimeisin versio oli erityisen reilulla sipulimäärällä varustettu kun kerran niitä sipuleita näytti olevan niin paljon. Yllättävintä on ollut se, että pojalle maistuu myös tekemäni täyskasvisruoka (no, ei vegaaninen kuitenkaan, koska mukana yleensä kala- tai osterikastiketta) ihan hyvin. Kyse kuitenkin 15vee kaverista, jolle hamppari ja makkaratyyppiset tuotteet on se juttu.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

^ahaa! Makaroonilaatikkohifistelyyn suosittelen kokeilemaan tv-kokki Kari "Kape" Aihisen makaroonilaatikkoa. On hyvää!

https://www.soppa365.fi/reseptit/pas...karonilaatikko

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •