Mites tuo?
https://www.chainreactioncycles.com/.../rp-prod155475
Jos kiekkoa siirretään eteen/taakse, niin samalla pitää siirtää jarruja.3) Miten ihmeessä takana toimii ss:n ketjun kiristys suhteessa levyjarruun? Kun "aidossa" ss:ssä kiekko on siirrettävissä tarpeen mukaan eteen ja taakse; takavaihteisessa vaihtaja huolehtii ketjun kireydestä, mutta miten tässä? Olen jossain nähnyt ss:n erillisen ketjun kiristimen, mutta sotkeeko se ajatuksen toimivasta ja jäätymättömästä talvipyörästä?
Toinen melko yleinen ratkaisu on EBB, eli kireys hoituu silloin säätämällä keskiön paikkaa.
Hyvä jousitoiminen ketjunkiristin, esim. Surly Singleator, on mun kokemuksen perusteella paljon huolettomampi kuin takavaihtaja. Pari talvea kommuuttikäytössä ylöspäin kiristävänä, enkä muista mitään ongelmia. Halvemman kiristimen kanssa oli ongelmia. Mun mielestä aivan hyvä ratkaisu sinkuloida vain tavallinen vaihdepyörärunko, varsinkin jos sellainen muuten tarkoitukseen sopiva löytyy jo ennestään.








Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit