Rasti oli taas ehtinyt siirtyä matkan aikana. Edellinen
Seuraava
![]()
Rasti oli taas ehtinyt siirtyä matkan aikana. Edellinen
Seuraava
![]()
Vai mitä, Tetsa
Vanha ja uusi
Lähetetty minun SM-A605FN laitteesta Tapatalkilla
terob muokkasi tätä : 20.10.2019 at 19.38 Syy: karttalinkki
Myöhässä...
Vanha
Uusi
![]()
Hatanpään lukio
Kylttirasti
![]()
Vai mitä, Tetsa
Aika hyvä tuo pingispöytärasti. Tampereella ei ole kovin montaa kaupunginosaa, joissa on tuon tyylisiä rakennuksia, joten niitä sai äkkiä katsottua Googlen 3D-näkymässä. Joku vain oli rakentanut neljännen kerroksen kerrostaloon, ja niinpä ekana tsekkaamani paikka (olisi ollut oikea rastipaikka) meni ohi.![]()
Joo-o, jonkin verran tuli haettua eikä siltikään löytynytSitten päätin lähteä paikan päälle katsomaan kun tuossa lukion pihassa näytti olevan ympyrän muotoinen alue.
Vai mitä, Tetsa
Rantaperkiössä taitaa olla viisikin taloo saaneet lisäkerroksen eikä kovin helposti huomaa korotusta ellei tiedä
Vanha Rosendahlin kupeessa:
Uusi (en nyt muista onko tämä jo ollut aikaisemmin...):
![]()
Maaseutulaiset, wiimeksi moniaat Birkkalaiset, walittawat, että polkupyöräurheilijat kowasti pelottawat heidän hewosiansa, kun eiwät ... AL 23.9.1890
Vanha löytyi sattumalta https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Uusi
![]()
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Vanha ja uusi
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
Vanha on uudet Kurikan portaat:
Uusi "Lisää Passoa":
![]()
Maaseutulaiset, wiimeksi moniaat Birkkalaiset, walittawat, että polkupyöräurheilijat kowasti pelottawat heidän hewosiansa, kun eiwät ... AL 23.9.1890
Vinkiksi: Vasemmalla näkyvä mäki on keinotekoinen. Oikealla kuvan ulkopuolella oli kuvan ottohetkellä korkea tukkipino. Edessä olevat ajoneuvot taisivat olla metsurien autoja? Normaalisti tuohon ei pääse autoilla kun puomi paikalle on suljettu..
Jatketaan vinkkailua: Mäen ja auton takana on verkkoaita, jonka takana on louhittu jyrkänne.
Aika helmee![]()
Edellinen
Seuraava
![]()
Vai mitä, Tetsa
Vanha ja uusi
YÖ-rogainingissa tuolta napsahti 5 pistettä![]()
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
Vanha ja uusi
terob muokkasi tätä : 17.11.2019 at 17.04
Vanha ja uusi
Vai niin.Joku mainitsikin lenkin alussa, että rasti on täällä ja otin siitä sitten kuvan. Unohtui kuitenkin ottaa uusi rastikuva, mutta sehän tarkoittaa sitä, että game on!
Vanha Koikkarin cyclolenkkien lähtöpaikalla:
Uusi kalliolla kukkulalla:
![]()
Kirjanmerkit