Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
Entisenä hippinä ja nykyisenä wannabehippinä vastustan sitä, että kunnioitettu make love not war-ideologia yhdistetään paikkojen sotkemiseen. Luulenpa, että et pärjää minulle penkkipunnerruksessa vaikka olen 70-vuotias tai et ainakaan finlandiahiihdossa, joten suuta suppeammalle.
Voihan se hyvinkin olla että en pärjää.

Tuo Finlandiahiihto Riippuu varmasti kelistä. Jos on sattuu raskas keli, niin tuskin pääsen 50 kilometriä alle 4 tunnin. Liukkaalla kelillä ja kovalla pohjalla pitäisi mennä helposti. Kyllähän noilla mun mahdollisilla ajoilla on pitkä matka kärkeen. Mutta kilpaurheilu ei ole mun laji muutenkaan, vaikka ala-asteella 2 luokkalaisena pääsinkin palkinnoille 3-4 luokkalaisten sarjasa koulujenvälisissä. Mut valittiin sinne, kun ylemmiltä luokilta ei löytynyt tarpeeksi mua nopeampia hiihtäjiä.
Yleensä olin koulun kilpailuissa 3 kärjessä, mutta ala-asteen jälkeen en ole hiihtänyt kilpaa. Ja kyllä tuolla laduilla paljon mua nopeampia nykyisin on. Varsinkin sellaisina kellonaikoina kun kovemmat hiihtäjät on treenaamassa.

Penkissäkin 150 kg voi tehdä jo tiukkaa, en ole koskaan kokeillut, kun ei mulla ole niin paljoa painoja, että voisin kokeilla,

Eiköhän sen hippiliikkeen maineen ole ihan muut pilanneet,
Hikipedia kertoo omaan lystikkääseen tapaansa minkälaisena moni näkee hipin.
http://m.hikipedia.info/wiki/Hippi

mutta mun puolesta voidaan sopia, että letkua pidellyt ei ollut hippi vaan ihan tavallinen ilmastonmuutosta vastustava aktivisti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti taski63 Katso viesti
Selvästihän siinä letkuepisodivideossa näkyi, että letku katkesi tai muuten irtosi suuttimesta, ei se pelkästään käsistä lähtenyt.
Jos ei sormivoimat tai äly riitä kiertämään paloliitinta kunnolla kiinni, niin eihän se kiinni pysy. Jos taas liitin on kierretty kiinni ja paineet päällä, niin ei se vahingossa aukea, vaikka kuinka tumpelo on letkun päässä.