ElectrobikeGarminGiantHepha
Sivu 47 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 45 46 47 48 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.381 - 1.410 / 1432

Aihe: Seuraava hankintasi?

Vanha hyvä telkkari jumittelee valmiusasennossa ja vähän muutenkin. Sony sen ollapitää eikä saa olla iso, kuitenkin isot ominaisuudet tällaista olen katsellut netistä:
    https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...uUsh4c525CX5Oa

Jopotuinen Guest
    ^^^ Gratuleeras!
    Multa löytyy Lumix ZF200 useamman vuoden takaa, saatto olla Lumix sarjan alkupäätä. Silloista hintaa en enää muista, saatto olla arvokaskin.
    Ulkoisesti vaikuttaisi edelleen täysin samalta.

Speksit
    https://www.panasonic.com/fi/consume...200.specs.html

Pienempi on tämä Fuji, malli näyttää olevan finepix f 70 exr. Näppärä väline. Usvaa putkeen, meinaan, noilta valmistajilta pukkaa koko ajan uutta!

Olisko Fujilta pukannut uutta sopivaa kyseiseen tarpeeseen?

Seuraava hankintasi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    ^ päädyin sitten fz1000 Panasonic bridgeen...
    https://www.thebrokebackpacker.com/p...fz1000-review/
    Minulla ollut tuo sama muutaman vuoden käytössä. Tyytyväinen olen ollut.

Jopotuinen Guest
    Jaa’a, oliskohan uuden starttimoottorin hankinta edessä.
    Vanha alko osoittaa hiukan väsymyksen oireita.
    Kallishan tuo ei olisi, 65 € + 10 € toimitus Saksasta.
    Täytyypä seurata tuota, syksyllä voi tulla tenkkapåå veivaukselle ilmojen jäähtyessä, ellei sitten hyydy jo sitä ennen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Menen sitten huomena IKH:sta katselemaan ( sunnuntaisin suljettu), sivuilla ainakin oli 100dB vaimentavat, jos semmoiset sitten?
    Näytä mulle kuulosuojaimet mitkä vaimentaa 100 desibeliä? Olisivat todella tykit. Epäilen että kirjoitat niinsanotusti huuhaata tai uskot IKH:n huuhaapuheen.

Edit: Epäilen ensimmäistä. Peltorin 500e kuulokkeillakaan saa kuin normaalit 20-30db vaimennusta. Luulen että ainut 100db vaimentava on:

Tai joku tuon serkku.

tempokisu Guest
    ^ no otin heidän tehokkaimmat ilman radiota. Kokeilin kaupassa, tuntui ihan ok. Kerroin mihin tarkoitukseen tulevat.....Ei nyt tällä erää mitäään 500euron suojakkeita ( ne oli just niitä joissa on radio).
    Toi olisi kiva, ja käyttö kans jos saisi sillee vapaasti käyttää. Kävisi paukkupatruunoillakin.

Mutta seuraava hankinta saattaa olla nahkee kassi, nämä on edullisia noin 20dollaria.

Jopotuinen Guest
    ^^ Totta, toi vaientaa kyllä tosi tehokkaasti ja vaikutus on niin sanotusti laakista pysyvä

Rattaanpultteja pitää huomenna metsästää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Rattaanpultteja pitää huomenna metsästää.
    Tommoset joissa kuusiokolo molemmin puolin on hyvät, BBB!

https://www.cycli.fi/rattaanpultit-b...ars-musta-5kpl

^ei noi sovi, on erikoistapaus. Kaikki miljoonalaatikon pultit on jo koitettu.

Noh, kammet & ratas on nyt matkassa, pitää tehdä kioskikierros töiden jälkeen.

Pulttikauppa?

tempokisu Guest
    Niin siis toi kassi tuli jo, ja on just kuvan oloinen, erittäin hieno.

Mutta mulla oli jossain semmoinen pieni kätevä Luonto-opas. Kuvina yleisimmät kasvit, sienet, marjat, eläimet, linnut ja kalat. Mutta en löydä kirjasta mistään
    Mä tarttisin tällaisen pienen pikaoppaan!!

Iso laatikollinen terraariokamaa pitäs pistää tilaten. Ja yksi terraario myös. Boa varasti junioriasunnoksi vuodeksi-pariksi maitokäärmeelle suunnitellun asunnon joten tämä otus tarvii oman sit kun hää kasvaa ulos suht pian vauvaboxistaan. Boa on liian iso vauvaboxiin jo vauvana.

Jotain alamäkienduroon sopivaa panssaria olen harkinnut. Ovat vain aika kalliita. Selkäpanssari kyllä on jo. Uusia polvareitakin harkinnut. Vanhat keskivertosuojaavat on mutta ne on löystyneet. Sitten on uudet kevyet mutta ei siis kovin suojaavat. Toisaalta harkitsen jälleen Forssan suvi-illan pyöräilyyn osallistumista ja maksaahan sellainenkin 60 euroa. Miksen siis sijoittaisi useiden kymmenien käyttökertojen polvisyndeihin miettimättä 100 euroa.
    No lauantain Lohjanjärven kierros on 0 euroa ja pari viikkoa sitten ajettu kylpylästä kylpylälle ajo niin ikään 0 euroa. Pointsit järjestäjille!

Grainderille joku 10k -lahja.

Kaksi lintua töiden jälkeen.

tempokisu Guest
    Semmoinen tilanne että ennen seuraavaa palkkaa ( 15. päivä) ostan kututalkoitten jälkeen bensaa ( kortilla) yksi lääkepaketti oikeella rahalla, ja ruokaan on Luojan kiitos S-ryhmän lahjakortti. Pankkikortilla ei auta nyt mitään muuta ostaa ennen palkkaa.

Uusi painepesuri. Nykyinen eli Kärcher oli kertaalleen viime syksynä valmistajan huollossa. Kokeilin huollon jälkeen ja toimi. Nyt sitten peräkärryä pestessä paineet katosivat taas.

Mitä tilalle? Hintaluokka 200-600 €. Netissä näyttää olevan useitakin painepesuritestejä, mutta maksumuurien takana. Ei huvita ostaa niitä kaikkia. Anna ilmainen vinkkisi mihin olet ollut tyytyväinen.
    10k-kerhon jäsen

Garmin Edge 530

@fiber Kränzle 1152 tst menee hinnaltaan hieman yli mutta olen ollut tyytyväinen.

^Kiitos, on tosin ensin vähän harkittava hinnan vuoksi, mutta ilmeisimmin merkki tekee nimenomaan ammattilaadun vehkeitä.
    10k-kerhon jäsen

https://kranzle.fi/tuote/k41730/
    Linkistä aukeaa vastaava pesuri ilman kuoria. Itse tarvitsin letkukelallisen mallin joten ts1152 itsellä

Lähetetty minun MAR-LX1A laitteesta Tapatalkilla

tempokisu Guest
    Pitää hankkia tislattua vettä. Katselin että Motonetissä on 5l purnukoita, niitä ainakin kaksi ( tulee kala-lamppuihin, lampuista yksi on tosi iso )

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Uusi painepesuri. Nykyinen eli Kärcher oli kertaalleen viime syksynä valmistajan huollossa. Kokeilin huollon jälkeen ja toimi. Nyt sitten peräkärryä pestessä paineet katosivat taas.

Mitä tilalle? Hintaluokka 200-600 €. Netissä näyttää olevan useitakin painepesuritestejä, mutta maksumuurien takana. Ei huvita ostaa niitä kaikkia. Anna ilmainen vinkkisi mihin olet ollut tyytyväinen.
    Tuommone kärheri toimittanut virkaa 3 kesää, ei oo ollu isommi moittimista, autot, matot yms. tuolla pesty.
    https://www.k-rauta.fi/tuote/painepe...hoCPoYQAvD_BwE
    Kona kikapu deluxe 2004

Kränzlen (TS1152) hinta on yli ajatellun budjetin ja 2,5-kertainen Kärcher K5:een verrattuna. Jompi kumpi näistä. Pyörät pitää olla, että vaimokin pystyy sitä roudaamaan.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Kränzlen (TS1152) hinta on yli ajatellun budjetin ja 2,5-kertainen Kärcher K5:een verrattuna. Jompi kumpi näistä. Pyörät pitää olla, että vaimokin pystyy sitä roudaamaan.
    Kränzlessä olen tykännyt riittävästä letkusta sekä laadukkaasta letkukelasta.

Lähetetty minun MAR-LX1A laitteesta Tapatalkilla

Seeprakuvioinen ajopaita tarttis olla. Hankalia vaan noi nettikauppojen kokotaulukot kun aina joku mitta mättää pitkälle laihalle.

Lupinen Wilma
    mtok77 muokkasi tätä : 06.10.2020 at 17.45 Syy: Meni väärään topicciin

OAC lätyt ensi talveksi. Sen verran tuota lääniä vieressä, että ketoon vaan! Ja pygmille riittää pygmikoko 137 XCD.
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •