^ Mun mielestä iham baskam versio. Mutta diggaankin sitä Jan Hammerin alkuperäistä versiota.
Kun itse kuvittelin olevani "synavelho" tein tämmöisen jämäversion: https://soundcloud.com/mike-tapping/crocketts-theme-1
Varmaan postannut ennenkin, mutta pelaajat tietää tämän.
Mitäpä muutakaan?
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
^^^^^^^^^ Eka Foreignerin levy on suosikkejani, myöhempiä en tunnekaan. Stormbringer on edelleen ainoa Purple-levyni, vaikka diggaan sitä aika paljon. Jake-setä soitti tämän joskus 1970-luvulla
Miten muuten on, tunnustaako kukaan katsovansa näitä YouTube-videoita eli siis kuuntelevansa - edes maistiaisen verran - soittajia, laulajia, yhtyeitä ja musiikkia joita eivät ennestään tunne kuin ehkä nimeltä tai maineelta?
En voi kehua enkä ylpeillä että olisin kaikesta kiinnostunut tai edes utelias, mutta jotain itselleni täysin uutta ja tuntematonta olen täältä mielikseni löytänyt ja onpa jostain puolitutusta paljastunut etten tunne tuotantoa edes siltä osalta jonka luulin jokseenkin tuntevani.
Vaikkeivat esimerkiksi minun ja Köften musiikkimaut kovin usein kohtaakaan (ja vaikka silloin kun hän on postannut täyslaidallisen, ei ehkä tule kuunnelluksi kuin yhtä), niin on joku pieni helmi löytynyt hänenkin linkkaamanaan. Joten pienenä vastalahjana (joskin arvelen ettei tämä ole aivan ennenkuulumaton jonain versiona):
Matti Johannes Koivun tuoreen lätyn "Luonnos" kuuntelin tänään pari kertaa. Nyt alkaa vaikuttaa erinomaiselta tuotokselta. Vielä eilen olin hieman mietteissäni asiasta.
Jos Ylen ohjelma alkaa Purplen "Emmaretta"lla olen aika myytyä miestä.
https://areena.yle.fi/1-50260278?autoplay=true
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Nils Lofgren kuului hyvän (jo edesmenneen) kaverini kotijumaliin, joten mulla oli C-kasetilla muistaakseni myös kaksi Grin-yhtyeen albumia.
"Keith Don't Gosta" löytyy melkein yhtä monta YouTube-videota kuin Jerry Garciasta ja "How Sweet It Isistä", mutta tämä mies ja kitara -versio vuodelta 2012 oli minustakin kuuntelemisen arvoinen:
Tosin juuri nyt (tai viimeksi) kuuntelin sveitsiläistä (ja sveitsinsaksaksi laulettua) populäärimusiikkia. Yhtye on perustamisestaan vuonna 1990 lukien kuulunut maan suosituimpiin. Minulle sen musiikin viehätys on paljolti laulukielessä, mutta ei soittokaan hassumpaa ole vaikka aika paljon mennään lähellä sitä persoonallisesti maustettua, mutta muuten tuttua ja turvallista ja tuhannesti kuultua.
Grateful Dead: Veneta, Oregon, August 27, 1972
Grateful Dead soitti uransa aikana reilut 2300 keikkaa, joista äänitteitä löytyy kuulemma noin 2200:sta. Tämä menee kirkkaasti kärkikaartiin. Vuosi 1972 oli ylipäätään hyvä.
Lofgrenin rimpuilu on tuttua Setä Neilin suunnalta. Taitaa olla tuttu myös Köftelle.
Lofgrenhan on tehnyt jopa soololevyn The Loner - Nils Sings Neil, jolla hän versioi ajoittaisen työnantajansa biisejä. Välillä kitaran, välillä pianon säestyksellä. Kuinka ollakaan, tuokin löytyy levyhyllystä...
Amazonin customer reviewseistä löytyy muutama asiallisesti perusteltu kehu ko. levystä.
Grateful Dead: Veneta, Oregon, August 27, 1972
Kolmen CD:n ja yhden DVD:n boksi. Jäi toissailtana vaiheeseen, jatkoin eilen illalla.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Popedaa rallatetaan. Kohtahan Pauli johtaa orkesterin täällä Tahkolla lavalle!
Lähetetty minun SM-A505FN laitteesta Tapatalkilla
Nyt tulee tosikivakyllä se vaan on niin että kala - ja myöskin eräs ympyräsuinen - haluaa tulla nautituksi
Lofgrenin rimpuilu on tuttua Setä Neilin suunnalta. Taitaa olla tuttu myös Köftelle.
On tuttua, en kylläkään omista Liitiän #12124 mainitsemaa julkaisua, pitänee tututua.
..näinhän siinä sitten kävi ( aika hiljaisella tulee...) mutta hei Jasper Pääkkönen nuorena
pohjola muokkasi tätä : 29.09.2019 at 14.00 Syy: en vaan osaa
Jackson Browne & David Lindley & Tino di Geraldo (+vierailijoita): Love Is Strange
Hienosti äänitetty akustinen tuplalevy Espanjan kiertueelta 2006.
Kirjanmerkit