Alkujaan tämän lähetti
Reiska79
Kaikki mahdollinen vastoinkäyminen koettu Scooppien kanssa tässä kevät-kesän aikana, vaikka kilsoja ei ole nimeksikään. Tapeltu akselien, navan holkkien,, napojen itsessään, voimansiirron jne kanssa. Nyt vielä huomasin 2018 Fattystä myyntiin sen laitettuani ja sitä varten (luultavasti toisesta Scoopista) pyörään vaihdetut polkimet asennettuani, että olen saanut ne jotenkin väärille kierteille, vaikka voimaa varon aina käyttämästä kierteiden kanssa, kun joskus olen jonkun homman töpeksinyt. Saapa nähdä miten mahtaa Verkkis tuohon suhtautua. Oma töppihän tuo varmasti on, mutta aloin miettiä, ettö voisko halpispolkimissa olla ollut kierteissä vikaa tms. Pitää Verkkikseltä kysäisät, vaikka varmaan tuo menee omaan piiikkiin.
Tuohon 2019 Singleen hotsittaisi kokeilla ovaalia ratasta. Osaako joku neuvoa, että minkälaisella kiinnityksellä tuolta ABlta osaisi ovaalin valita? Nämä mulle ihan hepreaa. Miten kun välitykset tuntuneet "suunnilleen hyviltä" ja orggis ratas taitaa olla 30, niin kannattaako valita uudeksi rattaaksi se 30, vai laskea että ovaali pyörii skeida-paikoissa paremmin ja ottaa etukenoa 32T verran? Ajot rauhallista ja hiljaisempaa pätkää huomattavasti, verrattuna täysvauhtiseen. Yläpäästä ei mun ajoissa pääse juuri välitykset loppumaan. Alapäässä mielestäni pienintä vaihdetta käytän joskus, kun haluan mukavuusalueella jossain mennä - ja tuo pienin välitys tuntuu kyllä juuri sopivalta, kun sitä joskus tarvitsee.
Kirjanmerkit