Kammet väärässä asenossa... anteeksi![]()
^No nyt on yritystä (ja toteutusta myös)
^^Siisti kumivene!!!
Pitihän tämä käydä katsomassa....
Ja sitten vielä yksi poseerauskuva....
![]()
Kyllä on mukavaa kun hieroja harrastaa itsekkin pyöräilyä. Sai jalat pyörimään ihan eri tavalla ja ajaminen oli taas hauskaa.
Lähetetty minun Nokia 8.1 laitteesta Tapatalkilla
Tänään Meri-Rastilassa....
![]()
^rouhea mesta. Tulitko tosta hypäten yli?
^Totta kai...![]()
Isä muisteli mistä huoltotie menee. Voi jumalanpojan sukupuolielin että isä muisti väärin.
Piti taluttaa jo hetken matkaa.
Lähetetty minun Nokia 8.1 laitteesta Tapatalkilla
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
Millaiset on slicksit ajaa? Mihin ajoon sopivat?
Vähän 50/50 fiilis mulla. Itse en olisi hankkinut, mutta tuli tuon käytetyn pyörän mukana. Selityshän on se, että kesäkaudella jos asfaltilla ajaa niin olisi kevyemmät mutta en mä tiedä. Ajoin 2kk tolla slikseilla, jonka jälkeen hyppäsin nappulaan kyytiin takaisin, eikä eroa.
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
Kovemmat paineethan nuissa slickseissä pitää olla. Taitaa olla suosituspaineetki ihan erinlaiset
On komee! Ny on komee. O!
Lain ja määräysten vastaisesti uimarannalla. Puolustukseksi todettakoon, että ainakaan uimarit eivät häiriintyneet.
Ainoa rannalla makaaja oli fillari...
![]()
Firma ja firma..😁 Varmaan bucksaw:n runko valmistetaan samalla verstaalla josta lähetetään sitten Salsalle. Anglecycle.com(?) on se Kiinalainen verkkokauppa ja valmistaja keneltä on runko ostettu via ebay. Vanteet on SR mulefut 80 ja peräisin kaliforniasta. Voimansiirto, jarrut, ohjaimet yms. laitettu oman mielen mukaan ja ne on hankittu euroopasta. Siksi se on "punainentäysjoustofatbike"😉 Koska kaupasta et saa samanlaista. Valmistajaksi täytyy nimetä allekirjoittanut, vaikka tästä joku jo joskus melkein hermostui "ettet ole kyllä itse runkoa tehnyt".😁
Voi vehnä, miten MRe:n rengastus näyttääkin hyvälle. Mut ei taida mahtua Switchbladeen vaikka 3.25" on tilalupaus.
Tai sitten ei. Eiköhän Salsan sopimusvalmistajalla ole kielto tehdä ja myydä Salsan suunnittelemia ja maksamia malleja eteenpäin. Kopio tuo toki voi olla, hyvin paljon Salsan näköinen. Aito siis tuossa yllä mustana ja 2017-mallisena.
Kutsutaan ammattipiireissä kasaamiseksi. Itse kasattu se on tuo mun Salsakin, mutta en minä nyt itseäni valmistajaksi kehtaa kutsua.Valmistajaksi täytyy nimetä allekirjoittanut, vaikka tästä joku jo joskus melkein hermostui "ettet ole kyllä itse runkoa tehnyt".
Mutta upeat maastot. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
^Jaa siinähän on hissitolppaki. Alkaa olemaan kaikki kohdallaan. Hintaki
Onko mastodon se uusi? Onko niin hyvä kuin puhutaan?
^ Mukava nähdä kuvissa tuommoista poronhoitoalueen ulkopuolista jäkälämetsää.
Kirjanmerkit