GarminElectrobikeGiant
Sivu 47 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 45 46 47 48 49 57 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.381 - 1.410 / 2198

Aihe: Oletko vastaanottanut paketin?

Lähetti toi aamupäivällä setin renkaita pakettiautoon. Iltapäivällä pihaan napsahti 18t 0-32 mursketta. Reiluhko paketti siis. Eilen se kekkuli toi jo yhden kasan. Hiki tulee ennen saunaa. Useana päivänä.

Lähetetty minun SM-A505FN laitteesta Tapatalkilla

tempokisu Guest
    Aamulla käyty vastaanottamassa paketti. Nahkeita mukeja varsinkin tämä minun suunnittelemani muki on hieno ( merinahkiaisen suu ja kiviä )

Juu, postipate toi paketin nastoja ja kaikenlaista sälää niiden asentamiseen.
    -Usot sie jot myö uitiin?

Jep. Enkä jotenkin ollut sisäistänyt, että Lezyne Power Pro 80 on *näin* painava.
    10k-kerhon jäsen

Ei tarvinnut vastaanottaa, Posti oli jättänyt paketin kuistille ihan oma-aloitteisesti. Hyvä näin, pääsee lenkille uusilla kengillä.

tempokisu Guest
    Olen, tuli 1 nukkepaketti ja 4 pientä pakettia joissa oli erilaisia käärmekoruja suurin osa tulee nukeille - tuli inspiraatio että teenkin "Golden Snakes"-nuken, ja osa koruista tulee itelle mm. korvakorut ja sormus, käärmeen muoto kun on aikalailla sama kuin nahkiaisen, niin tyylitelty käärme menee erittäin hyvin nahkiaisesta; ~ ~

Jep, eilen illalla tilattu läppäri tuli heti aamusta ovelle. Hyvin toimii Amatsoonia!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

No en saatana ku Matkahuolto kusee kympillä. Suoria bussilinjoja olisi joka väliin mutku ei voi kuljettaa paketteja kun ovat Onnibusseja! Siksipä paketti kiertää jossain hevon perseessä että löytyy linjoja jotka paketteja rahtaa... Luulisi että vuonna 2019 kilpailu olisi jo tehnyt tehtävänsä, mutta ei. Asiakas saa heidän puolestaan odottaa.
    Kaar ittelles vaa

Automaatissa olisi, mutta itse toisaalla.

Muutama vaatteen tapainen. Kesti lievät 9 viikkoa. 1/3 sopi päälle. Ehkä niillä on erilaiset sentit.

Aurinkowoimaa Kiinasta.. Aurinko vaan ehti sammua ennen paketin saapumista. Vaan eikö se sieltä vielä ponnista.

Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla
    Miten niin tyhmä kysymys??

Novation Launchpad Mini Midi-kontrolleri tuli Keski-Suomesta yksityishenkilön lähettämänä Postin pakettiautomaattiin vuorokaudessa .. tämä olisi kyllä sopinut paremminkin tuonne mikä yllätti sinut-osastolle

tempokisu Guest
    ^ toi on semmoinen "speden spelit"-valopeli....

Mutta olen, vihdoinkin tämä paketti saapui. Viimeisin seurantatieto oli Tampere 17.9. ja menin sitten postin pisteelle kyseleen, onneksi oli se asiantunteva asiakaspalvelija ja siellähän se paketti oli hyllyssä; uusilla työntekijöillä ei kuulemma ole vielä toi hyllytys oikein hallussa.

Lisäksi tuli zazzlen pikkupaketti; nahkiaisen suita- kravatti ( eri printti kuin aiemmin ). Tästä tulee parikin mekkoa nukeille.

Lupasin käydä vaimolle paketin tänään. Sanoi että on 7 pakettia, painot 5 - 30kg/kpl. Sanoin että en käy hakemassa pakettia.

Mutta illalla käydään hakemassa noi yhdessä, 4 kättä paremmin kuin 2 kättä roudaa noita autolle.

Sääh. Postilta tuli saapumisilmoitus kirjeenä, jossa kerrotaan kaikkea muuta tärkeää paitsi sen, mistä lähetyksen voi noutaa. Oli siinä sentään seurantakoodi, jolla netin seurannasta näki, minne läpyskän kanssa on mentävä. Pikkuasioita, mutta voisihan tämänkin tehdä paremmin.

En ole. Pitäisi kyllä tilata graideriin hiilaritolppa jostain kun kun keksisi minkä.

No tana en. Tilatessa luvattiin että tänään olis. Mutta se onkin sitten vasta ensi maanantaina.

tempokisu Guest
    Olen. No just kun ehdin ostaa vastaavat tuotteet Suomesta, niin...ne kiinanpaketit tuli sittenkin, on ainakin ~ muotoisia korvakoruja nyt sekä nukeille että itselle. Toinen sukkapakettikin tuli. Ja yksi nukke, joka oli todella paljon upeampi kuin kuvassa näytti.

Olen! Talvi rojekti kahdessa päivässä Jykylästä Matkahuollolla lähikauppaan. Kyllä nyt kelpaa.
    Fucked up and ready to die.

Eilen kuriiri toi uudet maastokengät, Inov8 Terraultra g 260. Kaksi lenkkiä takana, aivan erinomaiset kengät.

tempokisu Guest
    Joo olen, ja kahta pakettia lähden vielä hakemaan; ihmettelin tosi kauan että miten niin "Delivery attempt made.." ja kyseinen paketti "waiting for pickup" - mutta mitään ilmoitusta ei tullut tekstiviestinä, sähköpostina eikä paperisena ( kun yleensä tulee..) Sattumalta sain sitten klikattua kohdan josta näki sen postissa olevan JJFI-alkuisen tunnuksen - paketti on Pirkkalan postissa. Toinen tulossa samaan paikkaan myöhemmin.

Hienoa, sitten ei ole enää kuin 1 nukke, nuken farkut x2 ja joululahjajuttu tulossa. Sekä yksi nukke vaihtokauppana tutun henkilön kanssa.

Jep, boxi dvd levyjä.

Kuukausi sitten Ebayn kautta Kiinasta tilattu faani wanhaan businessteholäppäriin saapui ja XXL varoitteli että viikon päästä lähtee halvennusmetsästyssukat takaisin Ruotsiin niin kävin noutamassa nuo.

Nythän sitä eletäänkin jännän äärellä: ehtiikö paketti perille ennen kuin Postin lakko alkaa. Teoriassa kyllä (huomenna), mutta käytännössä voi käydä miten vaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Nythän sitä eletäänkin jännän äärellä: ehtiikö paketti perille ennen kuin Postin lakko alkaa. Teoriassa kyllä (huomenna), mutta käytännössä voi käydä miten vaan.
    Teorian kannalta kiinnostavaa varmaan tuo, mutta käytännössä ei mitään väliä. Postin herran mukaan pakettijakeluun ei tule MITÄÄN vaikutusta lakolla kun paketin lajittelu on automaisoitu. Ja sen uskoo kuka haluaa tuon väitteen ettei tule mitään häiriötä pakettien jakeluun... Noh, itse tilasin juuri Garminiin uuden rannekkeen niin otin suosiolla Matkahuollolla sen.

En ole vastaanottanut. Sen sijaan ihmettelen miksei Kontiolahden hemmo käy noutamassa lähettämääni pakettia. Kohta pitää jo huomauttaa, että hae ihmeessä ennenkuin palautetaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Postin herran mukaan pakettijakeluun ei tule MITÄÄN vaikutusta lakolla kun paketin lajittelu on automaisoitu.
    Kyllä siellä ihmisiäkin on prosessissa mukana: yhdet syöttävät tavaraa koneeseen ja toiset ottavat ne vastaan ja lastaavat rullakoihin. No lajittelu on toki automatisoitu, eli se kone osaa lajitella tietyn postinumeron paketit tiettyyn luiskaan, josta ne sitten käsityönä nostellaan rullakoihin ja edelleen autoihin ja noutopisteisiin.

tempokisu Guest
    äh, en ole. Laitoin valmiiksi korin jonne voi paketin/paketit sijoittaa....katsoin sitten uudelleen sitä tekstiviestiä; Sinulle on saapumassa LÄHIPÄIVIEN aikana useampi...mä kuvittelin että tänään ( viesti tuli eilen).

Jep.. Specialized Butcher Grid 2br Tire 29 x 2.6 saapui tänään pktautomaattiin.. jos tuosta nastoittais eteen talvirenkaan.. senverta mojovat reunanappulat että reunimmaiseen riittänee nastoitus
    -- not fast but furious --

Jopotuinen Guest
    Juuri tuli ilmo hula-hula-vanteesta postiin. Piti mennä lokeroon + textari koodi, mutku lokerot täynnä niin sitten postiin. Ja Posti lakossa maanantaista paitsi, että MEIDÄN posti = K-kauppa ja on muuten auki sunnuntainakin
    Jotta olen edelleen vahvoilla hula-hula-vanteen saamisen suhteen
    Perhana, wifi IP confaus tulostimeen kalustopäivityksen jäljiltä tekemättä, uittu. IT jumppaa edessä ja siirtyminen toiseen säikeeseen. Taitavat vaatia nähdä tuo kuponki

Samanlaisia aiheita

1. Oletko LOMALLA?
    By lynxlynx in forum Kyselyt ja gallupit
    Vastaukset: 1739
    Viimeinen viesti: 04.07.2024, 14.27

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •