Kuva on poistettu
Ihan oikein toimittu - ja en ihan pysyisi totuudessa jos väittäisin etten olisi itse omistanut pienintäkään ajatusta sille oliko minun sopivaa julkaista täällä kuvia joiden julkaiseminen ilman oikeudenomistajan lupaa on asiatonta ja jonkin verran väärinkin. Vaikken tietysti pitänyt kuvien postaamista foorumilla ketjussa jota en osaa kuvitella kovin laajalti luettavan edes silloin kun viestit ovat uusia ja kuvat ajankohtaisia minään julkaisemisena siinä mielessä kuin mitä sillä tarkoitetaan (vaan pikemminkin vähän samana kuin esittelisi kavereilleen jostain lehdestä leikkaamaansa ja seinälleen laittamaansa kuvaa).

Muistaakseni pohdin vaihtoehtona linkkiä, mutta joko en osannut suoraan oikeaan kuvaan johtavaa linkkiä tehdä tai sitten vain tuumasin ettei siinä mitään suurta tai merkityksellistä eroa ole. Mutta tekijänoikeudet olisi pitänyt tunnustaa ja hyväksyä ja toimia niiden asettamien rajoitusten mukaan, vaikka asian olisi itse nähnyt toisin tai ei olisi sitä osannut itse ihan loppuun asti ajatellakaan.

Ja se on selvää että Fillarifoorumista vastaavalla päätoimittajalla tai viime kädessä kai kustantajalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin poistaa kuvat (ilman että jonkun pitää tulla Ranskasta asiasta huomauttamaan ja uhkaamaan seuraamuksilla).

Pahoittelen mokaani ja pyydän anteeksi sitä että aiheutin ylimääräistä ohjelmaa,

PS En silti osaa olla ajattelematta että olen epäsuorasti maininnoillani ja puffeillani tuonut sinne missä kuvat alunperin julkaistiin niin monta silmäparia joista mainostajat ymmärtääkseni jotain voivat maksaakin että siellä olisi voitu ottaa se tavalla tai toisella huomioon jos minut olisi niin sanotusti laitettu kahleisiin ja marssitettu oikeussaliin...

Hieman toisenlaiseen ja tämän ketjun seuraajille iloisempaan asiaan:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
Jaakko Hännisen tulevasta kisaohjelmasta en onnistunut löytämään tietoa, mutta oli miten oli, hän ei ole mukana AG2R La Mondialen ensi lauantaina alkavaan Tour of Britainiin tai sunnuntaina ajettavaan GP de Fourmiesiin ilmoittamissa joukkueissa. Mutta ehkäpä tässä välissä parasta treeniä ja valmistautumista myöhemmin syyskuussa vielä ajettavia kisoja varten on keskittyä ensin palauttavaan ja sitten valmistavaan harjoitteluun?
Varmaan Jaakolle itselleenkin on tullut pienenä yllätyksenä mutta kaikin tavoin ainoastaan pelkästään myönteisenä juttuna että mainittujen kisojen alustaviin lähtölistoihin tuli pieni muutos AG2R la Mondialen osalta: Gediminas Bagdonas ajaakin Tour of Britainin ja ikään kuin vapautuneen paikan saa suomalainen ensimmäisen kauden ammattipyöräilijä Jaakko Hänninen!

Lauantaina siis Brussels Cycling Classic ja sunnuntaina Grand Prix de Fourmies.