Millaisen ratkaisun tekisitte vuonna 2019 kun pitäisi päättää navat, kammet ja keskiö 135mm perällä varustettuun fiksiin?
Kodessa on 135mm perä ja mitä nyt oon ymmärtänyt niin fiksinapa (Paul, Surly jne.) antaa automaattisesti 52mm ketjulinjan. Haasteena siis kammet + keskiö. Ratakampia ja nelikanttia en haluaisi laittaa, koska ei tunnu oikealta.Maastokampiin tarpeeksi isot rattaat on ilmeisesti kiven alla eli jäljelle jäisi modernit 1x-maantiekammet. Oon nähnyt kuvia sinkuloista ja fikseistä 135mm perillä, joissa on esim. SRAMin 1X Forcet kiinni, mutta en tarkempaa selitystä miten ihmeessä eteen on saatu 52mm linja. Omassa 135mm vaihdepyörässä SRAMin 1x-kammilla etulinja on suunnilleen 45mm eli ei pelitä mitenkään.
Googlea on nyt tullut hakattua pari päivää, mutta ei vaan löydy tarpeeksi infoa.

Maastokampiin tarpeeksi isot rattaat on ilmeisesti kiven alla eli jäljelle jäisi modernit 1x-maantiekammet. Oon nähnyt kuvia sinkuloista ja fikseistä 135mm perillä, joissa on esim. SRAMin 1X Forcet kiinni, mutta en tarkempaa selitystä miten ihmeessä eteen on saatu 52mm linja. Omassa 135mm vaihdepyörässä SRAMin 1x-kammilla etulinja on suunnilleen 45mm eli ei pelitä mitenkään.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit