GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 30 / 43 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 28 29 30 31 32 40 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 1266

Aihe: Puhelimen vaihtoa?

2 vuotta vanha MotoG5 alkaa tulla tiensä päähän: virtanappi ei meinaa toimia kuin runttaamalla, näyttö on halki ja 16 gb tila on niin täynnä että on pitänyt karsia kaikki ylimääräinen pois että tätä voi edes käyttää.

Eli ei tämä enää akun vaihdolla tokene :/

Seiska vaihtui XR:ään, osin vahingossa (meni X:t sekaisin tilaillessa duunista), samankokoista olin vailla mutta tämä on leveyden puolesta vähän liian iso.

XR on ainakin minun sormiin niin liukas että vaatii ainakin ohuen kotelon ja sitten se on taas liian iso kaikkiin Evoc-puhelinkoteloihin (myös XL) ja shortsien taskujen puhelintaskuihin. Ainoa reppuun kiinnitettävä tasku mihin sopii on löytynyt Snickersin valikoimista (löytyy lähirautakaupasta), Tatonka-merkillä näytti isompaa taskua/koteloa tulleen myyntiin mutta en ole vielä ehtinyt tilata.
    Akku kestää kyllä pitkään ja muut toiminnot toimii niinkuin ennenkin.

No onhan tää i7 ollut varsin toimiva puhelin muuten ja siten tietysti mietityttää vaihtaminen. Eka i- luuri mulla, enkä oikein ole päässyt kuitenkaan sinuiksi tämän kanssa ja tuo surkea akun kesto on se suurin huono puoli. Noita karttaohjelmia ym tulee kuitenkin paljon käytettyä reissuilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Omenapilkunviilaaja tässä terve. Vedenpitävyys tuli jo iPhone 7 myötä. XR on selvästi isompi kuin XS. On kyllä ollut tarpeeseen vedenpitävyys itselläkin

Aina näin julkistustilaisuutta ennen huhutaan että tulisi uusi pieni iPhone SE2, mutta skeptinen olen.
    aa niin tuosta olikin tosiaan tuo xs max versio se kunnon lätkä jota muistelin. xr tosiaan olikin noista se halvin, mutta liian iso ja oli tuo xs myös liian iso, kun sitäkin tutkailin, ero ei ollut merkittävä hintaeroon verrattuna.
    Mielestäni järkevä puhelimen koko on iphone SE/5s/5 ja siittä ollaan jo todella kaukana.

Onko dual-sim puhelimista kokemusta? Uudella työnantajalla käytössä työpuhelimet ilman matkapuhelinetua, niin oon pohtinut olisko joku dual-sim malli kätevä. Onko noissa jotenkin omat profiilit työ- ja siviili-simmeille?

Jopotuinen Guest
    On kätevä.
    Voi valita kummasta tahansa simmistä datan ja puhelut ON/OFF, tai jompi kumpi oletusarvoisesti ensisijaiseksi. Lomilla voi virkasimmin kytkeä pois päältä puheluiden osalta, mutta jättää datan päälle. Silloin sähköposti kulkee, mutta puhelut ei.
    Soitettaessa tulee esiin kaksi vihreätä luuria, kummasta liittymästä halutaan soittaa.
    Omassa luurissa on lomilla "ei saa häiritä" päällä, niin ei hälyytä, mutta saapuneet puhelut näkyvät. Mutta valinta hiljentää myös siviilisimmin yhtälailla.
    Mulla olisi myös mahdollisuus ottaa yhteiskäyttöön joko virkanumero tai siviilinumero, valinnan mukaan, mutta haluan ehdottomasti pitää nämä erillään toisistaan, siksi dual sim, vaikka siitä joutuukin sitten maksanaan hieman extraa sen siviilisimmin verta.

^mikä puhelin? Mä kannan kahta mukana virka-aikana ja säilytän kirjahyllyssä duuni-laitetta muulloin. Muutamalla duunikaverilla tupla-simmipuhelin mutteivät ole tyytyväisiä...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Suosittelen varavirtaa, minkää luurin akku ei mitään kummosia taida kestää kartat ym käytössä.

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    ^mikä puhelin? Mä kannan kahta mukana virka-aikana ja säilytän kirjahyllyssä duuni-laitetta muulloin. Muutamalla duunikaverilla tupla-simmipuhelin mutteivät ole tyytyväisiä...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    Jos nyt oikein muistan, niin jo muutaman vuoden vanha Honor 8, varmaankaan ei myydä enään. Mulle riittää vanha luuri, kuha hommailee vain asiansa.
    Patterin kesto joku 3 pv+.
    Mutta vasttaavia löytyy kyllä kaikilta valmistajilta, uskoisin.

Sony xz3 on hyvä dual-sim puhelin.

Meinaakohan se sony tuua enään järkeviä puhelimia markkinoille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Meinaakohan se sony tuua enään järkeviä puhelimia markkinoille.
    En tiedä, mutta sen verta on vuoden aikana xa 1 koetellut hermoja, että jäänee viimeiseksi sonyksi. Tietty, kun puhelin käy huollossa ja toimii taas niin murhe voi unohtua.

Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla
    Miten niin tyhmä kysymys??

Itsellä Noksun 7+ dualsimmikäytössä, tossa ollaan ihmetelty työkaverin kanssa jolla samanlainen että miksi ei tule työpuhelut aina läpi. itseä se nyt ei häiritse mutta muut valitti.
    Syyksi ehkä osoittautui jossain päivityksessä tullut wifi-puhelu oletukseksi kaikille puheluille. Tai sitten vaan oli bitti poikittain. Otin sen pois päältä testiksi....

Lähetetty Takapalkilla

Samsung s10e näyttäs olevan ainoa järkevä puhelin tällä hetkellä mutta hinta niin hirveä että kauppaan jää.
    (Ip68 ja kohtuullisen kokonen)

^osta Gigantista tietyn valikoiman Samsungin QLED-töllö niin saat sen kaupan päälle.

AI. Pitäskö se alkaa tv:n vaihtoon

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tchegge_ Katso viesti
    Itsellä Noksun 7+ dualsimmikäytössä, ---
    Varaudu siihen, että lataamisesta tulee taitolaji... Näissä on ilmeisen heikkolaatuinen usb-portti ja mulla jo alle puolen vuoden jälkeen pitää "tehdä taikoja" että latausjohto saa kontaktia. Kunhan leipäännyn tuohon sen verran, että vien takuukorjaukseen, taidan virittää uuden liittimen kanssa joko langattoman latauksen tai lisäpalikan magneettijohdolle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fat Boy Katso viesti
    En tiedä, mutta sen verta on vuoden aikana xa 1 koetellut hermoja, että jäänee viimeiseksi sonyksi. Tietty, kun puhelin käy huollossa ja toimii taas niin murhe voi unohtua.

Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla
    Xa1 Sonyista lakkaa myyjän mukaan järestään näytön reuna-alueet toimimasta. Toivottavasti rempan jälkeen kestää.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti taski63 Katso viesti
    Varaudu siihen, että lataamisesta tulee taitolaji... Näissä on ilmeisen heikkolaatuinen usb-portti ja mulla jo alle puolen vuoden jälkeen pitää "tehdä taikoja" että latausjohto saa kontaktia. Kunhan leipäännyn tuohon sen verran, että vien takuukorjaukseen, taidan virittää uuden liittimen kanssa joko langattoman latauksen tai lisäpalikan magneettijohdolle.
    Ethän pietä puhelinta paljon taskussa jossa likaa?
    Joskus korjasin broidin iphonen samasta viasta niin sillä oli paskaa vaan kertyny sinne. Sitä ajan kans vaan tukkii tiukempaan sitä sinne

Vuoden verran ollut ilman ongelmia, edellisestä One Plus2:sta piti kerran nuppineulalla puhdistaa nöyhdät pois liitäntöjen ympäriltä.

Lähetetty Takapalkilla

Sitten näissä 7+ on yksilöeroja, netistä löytyy paljon esimerkkejä joissa ko. liitin on vaihdettu takuuaikana jopa kahdesti. Tyyppivika. Ei ole nukkaa vaan ihan oikeasti kulunut liitin.

Samsung s10e näyttäs olevan ainoa järkevä puhelin tällä hetkellä mutta hinta niin hirveä että kauppaan jää.
    (Ip68 ja kohtuullisen kokonen)
    Halpa vai ei, mutta nyt olis S10e 599 gigantti, power, ym.

^No eihän se halpa ole mutta reilusti halvempi mitä tuolloin ku sitä kattelin
    Näyttääpä olevan tarjouksessa myös operaattoreilla. Häätyypä pistää kovaan harkintaan.
    Sony vissii esittelee uusia malleja IFA-messuilla 5.9 että häätyy nuokin odotella jos sieltä jottai järkevää olis tulossa

Mä oon vähän kahden vaiheilla ostaa vaimolle ekaks älyluuriks Sonyn compactin, koska koko ei saa olla iso (toi on kait about 13x6cm): https://www.amazon.de/gp/product/B079YZ7ZS4

Onhan se ei_niin_viimeistä_huutoa, mutta lienee ihan pätevä peli noin muuten?
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Täytyykin sitten odotella nuo sonyn uutuudet, ennenkuin ostohousuja sovittaa jalkaan. Useampi sony ollut ja oon tykännyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Mä oon vähän kahden vaiheilla ostaa vaimolle ekaks älyluuriks Sonyn compactin, koska koko ei saa olla iso (toi on kait about 13x6cm): https://www.amazon.de/gp/product/B079YZ7ZS4

Onhan se ei_niin_viimeistä_huutoa, mutta lienee ihan pätevä peli noin muuten?
    Tuollainen ollut muutaman kuukauden käytössä. Olen ollut tyytyväinen.

^No eihän se halpa ole mutta reilusti halvempi mitä tuolloin ku sitä kattelin
    Näyttääpä olevan tarjouksessa myös operaattoreilla. Häätyypä pistää kovaan harkintaan.
    Sony vissii esittelee uusia malleja IFA-messuilla 5.9 että häätyy nuokin odotella jos sieltä jottai järkevää olis tulossa
    Nojoo hääty se tilata tuo s10e. Arvostelussaki näytti pakkasenkesto olevan hyvä joka erittäin tärkeä ominaisuus.
    Sonylta näytti tulevan xperia 5 mut oli isompi ku s10e vaikka olikin "pienempi" versio xperia 1:sestä

Kappas, nökiä julkaissut uusia ns. perusluureja.

Pakkasen kesto? Mulla ei ole ykskään puhelin ottanu itteensä pakkasesta, saati helteestä.

^Semmoisiakin on jotka ottaa. Akun jännitteen tunnistus tms. vähän turhan herkällä, ja kun käytät hetken aikaa kylmässä, luulee että akku loppu ja sulkee itsensä. Ei kovin kätevää Suomen oloissa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •